Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
voor elke motor kun je inprincipe wel andere zuigers krijgen, dan wel compressie verlagend dan wel verhogend.
ff informeren bij de betere automaterialenzaken, motor revisie bedrijven of tuning bedrijven:o sow dan!
erg netjes :thumbup
en inderdaad eeuwig zonde van die kentekenplaat :thumbdown:wors
echt vet! :wub
ik zou de grill zwart laten, geeft echt super vette looks :thumbupgatverdorie das netjes :o
ziet er sjiek uit :agentlaat maar komen die :kewlpics:kewlpics
kom maar op met de :kewlpics:kewlpics:kewlpics
Origineel gepost door SpiderClass
Ik denk dat ik qua kosten goedkoper uit ben!? aangezien ik dan nog een c20let moet aanschaffen (en evt. nog moet reviseren) etc.Wat zou je allemaal nodig hebben voor de c14nz met turbo? sowiezo dit:
– c14nz (check)
– turbo (check)
– inlaat spruitstuk (check)
– uitlaat die erop past (check)
– multipoint injectie
– spruitstuk (check)verder natuurlijk slangen(tjes) etc. en nog wat klein grut bezinedruk regelaar enzo!?
Natuurlijk moet er wel het één en ander aangepast worden
Weet iemand de compressie van een 1.5 TD, kan het zo 123 niet vinden… :angel
dubbele klepveren..
verstevigde/dikkere koppakking..
inlaatspruitstuk + injectie gebeuren + computer + alle sensoren..
oliekoeler + olieleidingen voor de turbo..
onderblok + oliepomp aanpassen..bielieve mie das niet zomaar ff gebeurt ;)
ga maar eens rond bellen wat een c20let moet gaan kosten.
revisie is niet perse nodig, als de motor goed is moet je em mooi dicht laten.van een c14nz een turbo motor maken is een (te) grote klus
dan ben je beter af met een c20lettis niet zomaar ff prakken.
komt wel het een ent ander bij kijken, maar het inderdaad relatief eenvoudig te doen.de compressie van een gezonde c14nz zou moeten liggen tussen de 11.5 en 13 bar.
-
AuteurBerichten