Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zo’n olie verbruik duid idd vaak op behoorlijke inwendige gebreken, dat zou voor een auto die net 1 ton op de klok heeft staan wel heel erg vroeg zijn.
1 liter per 1000km? das idd wel heel erg veel :o
weet je zeker dat je alles wel goed vast gedraaid hebt?Origineel gepost door kadett-c-coupe
oude formule 1 auto’s: 1500 pk uit 1.5 Lbmw formule 1 auto’s hè ;)
duitse degelijkheid :thumbupdat spoor had ik gelukkig al gehad, ik moest naar gemert.
vandaag ben ik nog bij jullie buren aan het werk geweest, vermeulen print service.
Origineel gepost door Beaten
Origineel gepost door Dirk
vandaag gespot rond 17:15 bij Mell voor de deur in aarle rixtel.
een zeer sjieke paars-blauw achtige manta a met ik dacht smoor velgjes.was volgens mij Beaten, sjieke wagen kerel :thumbup
jep, dat is de mijne :)
hij staat er bijna iedere dag :thumbup
is een mooie manta :thumbup
ik stond te wachten voor het stoplicht op weg naar huis.vandaag gespot rond 17:15 bij Mell voor de deur in aarle rixtel.
een zeer sjieke paars-blauw achtige manta a met ik dacht smoor velgjes.was volgens mij Beaten, sjieke wagen kerel :thumbup
Origineel gepost door corsaboy
ikke wel :jerryja jij….. :angel
lijkt er in de verte wel iets op, maar ze lopen gelukkig niet zo belachelijk ver door als die ferrari c stylen.
DOEN!
vind het echt super vet die terug liggende achterruit.
klein beetje ala pontiac GTO ;) die 1967 versie dan wel :Pzoiets, tis dan wel een diecast model maar you get my point ;)

ziet er netjes uit :thumbup
halve auto afgebrand :o
hoe dat dan?@tigrasuus:
dat lijkt wel het pand van Unidek hier in Gemert :hmmzoldstyle heeft zoiets dacht ik
Origineel gepost door mr-turbo
maar het lijkt me persoonlijk wel eens leuk om eens zo’n kleiner motortje flink onderhanden te nemen, maar reken er wel op dat de totaal kosten wel eens een c20let kunnen overschrijden bij iemand die het fatsoenlijk bouwt dat het ook heel blijft :vertag:vertag:vertagik ken een 1.3 turbo die de kosten van een let meer dan 5-voudig overschreden heeft ;)
maar dan heb je wel een bijna 300pk 1300cc motortje :vertaggister gespot op de A2 ter hoogte van Nederweert rond 12 uur.
een zilvergrijze corsa b gsi, laag bij de grond en een setje leuke velgjes.
hij reed in een stoet getunede en opgeleukte wagens.iemand van hier?
waar zijn de :kewlpics?
zo extreem veel effect heeft dat nou ook weer niet hoor ;)
maar het is wel merkbaar.het simpelste wat je kunt doen, alleen bij oudere diesels, is de rookstop iets uitdraaien. een half slag is leuk zat.
de pomp regelt dan later terug en zal dus langer meer diesel in spuiten.
gister gespot op weg van bakel naar deurne rond kwart voor 3 ’s middags.
een groene cali met een loei van een spoiler op de kofferbak.
iemand van hier?H profiel gesmede drijfstangen zijn after-market drijfstangen.
wat je veilig op standaard drijfstangen los kunt laten weet ik niet, alle blokken die ik gebouwd heb heb ik voorzien van sterkere drijfstangen.of het gesmede zuigers zijn kan ik je zo ook niet vertellen is er vrij lastig aan af te zien ;) ik zou ze ff mailen als ik jou was.
@willycorsa:
daar ga ik liever niet al te ver op in, het heeft mij behoorlijk wat tijd en moeite kost om zover te komen dus dat houd ik liever nog ff voor mezelf ;)kronenburg kan je wel een eind op weg helpen, limpex in tilburg zou je ook kunnen proberen.
wat drijfstangen betreft, de H profiel gesmede drijfstangen zullen wel volstaan.
wisselkoers van engelse ponden kun je op internet opzoeken ;)
opel dealer weet daar niets van, omdat opel die gegevens nooit vrijgegeven heeft.
auto-crossers, slopers of auto tuners die weten er meer vanaf ;)0.2 bar? haha dan kun je er net zo goed een ventilator op monteren.
0.2 bar is gewoon geldverspilling.
als je dan toch perse een compressor wil doe het dan in een keer goed en ga voor die 0.8 tot 1 bar boost.
das leuk voor dagelijks gebruik en houd het ook wel ff vol.tja uit een diesel kun je zonder al te gek hoeven doen 10 keer de standaard hoeveelheid pk’s halen.
maar dan moet je niet van maastricht naar groningen willen rijden want verder dan venlo kom je niet :Ppunt is, er is heel veel mogelijk maar de vraag is hoe betrouwbaar moet het zijn.
als jij met je dettje lekker wil gaan toeren zou ik het originele blokje lekker zo laten. als je dan toch meer vermogen wil doe het dan in 1 keer goed en neem geen genoegen met half werk. op die manier heb je er het langste plezier van ;)
die kunnen dat wel ff aan maar dan houd het ook echt op.
wil je het goed en betrouwbaar doen dan zul je moeten aanpassen wat corsaboy zei. -
AuteurBerichten