Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
31 oktober 2011 om 08:04 In reactie op: Het grote "geef mij een appeltaart met slagroom" s #17755661
ik wil een astra coupe zien, dat de stootstrips gecleand zijn :P
die vacuum slang vanaf de dumpvalve gaat toch naar je brandstofdrukregelaar??
voordat ik em dadelijk verkeert aansluit :P
ik vin die gespoten ook echt vet, alleen das apk afkeur
pff dat zou een aardige wishlist worde..
– LEH turbo met 470ccm brandstofinjectoren, 3.3 bar brandstofdrukregelaar
– FMIC met zo groot mogelijk pijpwerk
– 3″ uitlaat van voor tot achter met demper en 200cell cat
– OPC bumper met Cupra R onderlip
– directe lucht inlaat met dbilias scoop
– stootstrips verwijderen en cleanenetc etc haha
hoe bevallen de achterlichten?
zal er wel strak uitzien bij een zwarte astra@ClemensAstra wrote:
Nee nog niet.
Ik ben een volledige nieuwkomer op dat vlak, maar ik heb via google ook gevonden
dat “clayen” een oplossing kan bieden. Is zoiets duur, en doenbaar voor een nieuwkomer?je kan gewoon zo’n setje halen bij de autozaken in je omgeving maguirs heeft wel zulke dinge in het assortiment kost denk ik een tientje of 4 kan minder zijn :P
ik heb laatst zon klei setje gehaald voor 25 euro, werkt echt fantastisch
ja klopt, maar via die site van forge kon ik meteen wat ander spul bestellen, dus dat vond ik makkelijker
nekschot voor de gene die dit verzonnen heeft, het is handig tegen het stelen van je kenteken.. maar voor de rest enkel nadelen.
wat nou voor ingevoerde of uitgevoerde autos?
en wordt er geen rekening gehouden met de mensen die graag plaatjes schieten van hun auto zonder kenteken? :Pdat turbo chatter is echt heftig.. maar wat veroorzaakt zoiets dan?
beetje zitten kijken op joeptoep, maar vrijwel al die wagens hebben openluchtfilter..@kaneelschep wrote:
ik koop bijna nooit dreft king:
@dion87 Hij snapt hem niet :Dmisschien is het een kwestie van teveel televee kijken haha
@Corsa_GSi wrote:
Meten is weten ;)
dat ga ik ook zoiezo doen. eind december moet me bumper er toch weer af, dus dan meet ik het meteen ff op.
het zou alleen wel makkelijk zijn als iemand hier het al wist, stukje luiheid heh :Pheel gaaf die rode achterlichten!!
zijn wel fraaie gordels!!! :thumb
@belgium turbo wrote:
@dion87 wrote:
meeste mensen hebben het over storingen als ik ze hoor over HKS.
ik heb een forge besteld en is onderweg. en met een baileys kan je ook rijden zonder storingen.
Hey dion87 ,
Heb je soms het type nummer van de Forge dv ?
Grtz ;)http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=0006&product=FMDV004A” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=0006&product=FMDV004″ onclick=”window.open(this.href);return false;
zijn beide twin piston
alleen zou ik ze dan wel via de engelse site bestellen, ik had em laatst per ongeluk besteld via de usa site, dus kreeg al meteen een mailtje dat het handiger is via de engelse te doen vanwege verzendkosten.
@tijgetje57 wrote:
Je hebt complete modellen met buizen enzovoorts, stond hier ook ergens op het forum dat iemand er mee bezig was.
ik weet dat er komplete kits zijn, maar vind het leuker het zelf bij mekaar te sprokkelen ookal is het dan wat duurder.
dus wou weten of die 300mm past kwa hoogte.
plastic stuur??wtf??
niemand??
@Grettar wrote:
Die auto die ik op het oog heb is dus een Astra H?
Kan ik zelf deze informatie nog ergens terugvinden, of moet ik daar Opel zelf voor contacteren?dit kreeg ik naar voren bij kenteken check.
SIGNALEMENT
Merk OPEL
Model ASTRA STATION WAGON; H Z16XEP
Kleur GRIJS
Brandstof benzine
Carrosserie stationwagen
Aantal deuren 4
Aantal zitplaatsen 5
Versnellingsbak handmatig
BPM € 5.352
Indicatieve aanschafprijs € 24.256
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 31 augustus 2005
Datum eerste tenaamstelling 31 augustus 2005
Datum laatste tenaamstelling 8 september 2011
APK
APK melddatum 19 september 2011
APK vervaldatum 19 september 2013
MOTOR
Motorcode Z16XEP
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom 8,7 l/100km
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom 5,5 l/100km
Brandstofverbruik gecombineerd 6,7 l/100km
CO2-uitstoot 161 g/km
Energielabel B
Roetfilter nee
GEWICHTEN
Massa leeg 1215 kg
Maximum toelaatbare massa 1860 kg
Aanhangermassa geremd 1100 kg
Aanhangermassa ongeremd 650 kg
Wielbasis 2,70 m@jsgsi wrote:
Opel geeft zelf 150.000 km of 10 jaar.
Verwar de 1.6 16v motor van een astra h niet met die van de astra g deze motor is behoorlijk anders.
De waterpomp bijvoorbeeld wordt bij deze niet door de distributieriem aangedreven.foutje, ik dacht dat het om een astra G ging.
ik geloof dat het eerst 90.000 was, maar dat hebben ze terug gedraaid naar 60.000
maar een D-riem vervangen hoeft niet zo heel duur uit te vallen.
@Mr.F wrote:
Ik niet..
Waarom? : Hij komt niet door de pekel :)ja dan is het ook niet echt nodig.
ik ben ook geen fan van de wasstraat, maar swinters moet het gewoon af en toe vind ik

zulke holdens zie je ook niet hier helaas.
@trashmetal wrote:
@Mr.F wrote:
Wat willen ze dan? Ik ga never nooit niet de wasstraat in
ik zelf ook niet
ik ga meestal naar een wasplaats, spuit em eerst af daarna schuimborstelen gevolgd door glansdrogen
vlieg met een rotvaart weer naar huis om hem af te drogen, niet altijd meer nodig king:
vervolgens ff afpoetsen met wax, klaar binnen 1,5 uur ;)
@rinus, goed bezig :thumbook niet in de winter??
als je onderkant onder de pekel zit enzo?
@tijgetje57 wrote:
Er zal wel iets van een relais/schakeling inzitten wat hem na laat lopen, want deze loopt altijd na als je motor zelf al uit staat.
Plaatsing is toch onder de bak van accu? Tenminste als ik het goed heb. Even WimV6 vragen die zal het wellicht weten.
zit inderdaad onder de accu
-
AuteurBerichten