Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb zelf ook zon setje, maar indd de naafkapjes is niks meer van over.
waar ben je geweest voor nieuwe dan?
15 januari 2014 om 08:47 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197422@StinG wrote:
juiste beslissing dion87, lekker in de veilige zone blijven
daarnaast als ik nog meer zou willen, zou die het eerst maar eens beter op de weg moeten krijgen.
wachtend op het grip seizoen :jerry
14 januari 2014 om 10:10 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197418@mrzuko wrote:
Dion.
Vind het wel weinig vermogen en koppel voor die aanpassingen.
hij moet betrouwbaar blijven, zal vast wel boven de 300pk en nog meer koppel kunnen, maar hoelang houdt die dat dan vol op ze standaard internals.
voor 50 euro meer krijg je zelfs de originele velgen erbij… :jerry mooier dan dat krijg je het niet hoor
@GSI Racer wrote:
322mm Vectra C V6 remschijven binnen gekregen voor mijn F’je :angel
ga je die wel in 17″ velgen krijgen dan? :hmmz
@Grunn82 wrote:
Vandaag mijn Astra G OPC bij een garage gebracht voor een grote beurt (120.000km beurt).
Buiten de beurt is de rechterkoplamp vast gezet want zat blijkbaar los en is er een nieuwe uitlaatklem op gelast bij de achterdemper.
Verder werd me verteld dat de uitlaatspruitstuk pakking wat lek begint te worden (voor apk nog geen probleem) en dat de carterpan roestig was maar omdat ie verder droog was is er besloten dat eerst zo te laten, kan altijd nog vervangen worden of behandeld worden, en de aircosysteem was leeg maar dat komt later wel weer :)Al met al kan de OPC er weer ff tegenaan en dan kanik hem in April apk laten keuren waarbij ik verder geen problemen verwacht want het enige wat nu afkeur was, was die koplamp en dat is dus gefixed.
Kosten van dit alles zit om en nabij de 475,- maar definitieve bedrag zie ik wel als ze de factuur naar mijn huis sturen :D
als ik zulke bedragen neer moest tellen voor zulke klusjes dan was deze hobby onbetaalbaar :hmmz
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/01/twee_totale_lullen_in_opels_af.html#comments” onclick=”window.open(this.href);return false;
ik zou me ogen uit de kop schamen als ik het was.
own the fuck up

corsa C met een Subaru motor en AWD :wub
http://www.autostyle.nl/kilinclar_zoetermeer/motorkapverlenger-opel-astra-g-1998-2004-4-delig-metaal.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
als het goed is moet je die hebben.
je reflector moet zichbaar blijven, en dat is bij mij nog steeds het geval.
uiteindelijk komt het aan op smaak
ik heb ze ook in het echt al eens gezien en het is misschien ook een kwestie van smaak. maar ik vind het niet bij een astra G passen, en sonde van je geld.
voor 50 euro heb je al zoiets.. alleen moet je er dan wel zelf werk in steken.

@Firezi wrote:
Heeft iemand een foto van deze achterlichten, gemonteerd op een 3 deurs G, bij voorkeur een zwarte?
http://www.cargoods.nl/shop/led-achterlichten/6877-led-achterlichten-opel-astra-g-zwart/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb diverse fora’s afgestruind maar kan ze nergens vinden.

vind het er persoonlijk niet uit zien..
welkom op het opelforum, misschien dat ik je nog een keer zie rijden. woon niet te ver bij je vandaan
groetjes een rasechte leidenaar :jerry
vanavond nog maar ff setje draagarmen, stuurkogels en stabi stangen bestellen.
daarnaast nog ff crazy-leds leegkopen en misschien ook nog ff bij metalmonkey ff kachel plaatje bestellen :D
dat is wel gaaf, maar je doet het dus vooral om motorgeluid etc buiten te houden?
normaal doen mensen het vooral vanwege audio installaties enzo.anders moet je ff op pistonsheads of ebay kijken.. of je aanmelden voor z20let lovers op facebook. zie ze namelijk vaak zat goedkoop voorbij komen. rond de 2000 pond enzo.
@First Day Opel wrote:
@dion87 wrote:
goedkoopste is lekker een GSI uit de UK halen met een 1dagskenteken en dan alles over zetten.
wel allemaal leuk en aardig, maar als je daarmee 3000 euro kan besparen is dat mooi meegenomen.Explain?
ze gaan in de UK vele malen goedkoper weg dan dat ze hier doen, omdat daar die verzekeringen overdreven duur zijn.
als ik weet wat ik nu weet… had ik het vanaf het begin al anders gedaan, me oude astra gehouden en er lekker een uit de UK gehaald en alles overgezet en om laten keuren.wel leuk allemaal als je kan zeggen dat je een echte OPC hebt, maar als je bij het einde van de streep 3000 euro overhoud tikt dat harder aan. dan heb je nog geld voor een leuke garrett en andere zuigers als je dat zou willen zeg maar..
hoe wat en waar heb je em dan laten tunen als ik vragen mag?
kwestie van fatsoenlijk schuren lijkt mij.
morge eerst me auto maken, nieuwe dynamo en me airco delete kitje erop. kan eindelijk die nutteloze airco pomp eraf :D
@corsaboy wrote:
@dion87 wrote:
GEEN!!
lekker met open filter gaan rijden en recirc klep.
beetje raar om gemeten lucht weer naar buiten te kakkenHier kan ik me ook in vinden.
Al moet ik zeggen dat het afblaas geluid wel erg verslavend is..Ook is een goede recirculatieklep een heel stuk goedkoper..
ik was 30 pond kwijt voor me forge rep.
niks beters dan het horen dat je turbo opspoelt :P
goedkoopste is lekker een GSI uit de UK halen met een 1dagskenteken en dan alles over zetten.
wel allemaal leuk en aardig, maar als je daarmee 3000 euro kan besparen is dat mooi meegenomen.@black_astra wrote:
@dion87 wrote:
@ dabok
nee deze kom je zelden tegen, die jij tekoop hebt staan is niet zo heel bijzonder.. sorry
Mooi stuur man zie je idd bijna nooit, wat voor interieur komt erin
heb via een engelsman een GSI interieur.. voor ons een OPC2 interieur :P
maar moet nog ff de shipping qoute te horen krijgen.
@ dabok
nee deze kom je zelden tegen, die jij tekoop hebt staan is niet zo heel bijzonder.. sorry
hopelijk van de week een nieuwe interieur erin knallen.
-
AuteurBerichten