Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@turbootje wrote:
ook ik ben bezig geweest met een turbo opgave voor me 2.2 maar dat is gewoon niet leuk meer
ben dan zeker 5 roodjes armer.en dan moet alles in orde zijn
…..Ik heb even gekeken wij kunnen een turbo systeem van monteren voor 5000,- euro.
Dat ben je gewoon kwijt mits je het goed wil doen,
als je voor minder klaar wilt zijn krijg je storingen en gezeur met de auto.
voor 5K heb je een z20let met gesmeden internals joh! :jerry
@Botho wrote:
@ricksmits wrote:
goedkoop is duurkoop! kheb het aan de lijve ondervonden :jerry
Dat is echt bullshit….Jammer dat jouw ervaring anders is maar mijn ervaring is goed daar…We hebben verschillende set ups geprobeerd, ben meerdere dagen geweest..zeker 7 runs gemaakt en ben van 90 pk origineel op de wilen naar 126 pk gegaan..en van 150 nm naar 190 nm…Als je het ergens niet mee eens bent dan moet je ze ook durven aanspreken en niet gaan azijnpissen achteraf…ik weet zeker dat als je er naar terug was geweest ze het gewoon nog een keer geprobeerd hadden of je advies hadden gegeven hoe er nog wat meer uit te krijgen..
en dat allemaal voor dezelfde 260 eurie….ik kan het wel begrijpen hoor, de keer dat ik bij UT wegging had ik ook een kutgevoel in me maag.
kijk ik ga niet UT af lopen branden, want ze zullen vastwel goed werk leveren.
enige waar ik echt kots misselijk van wordt is dat heel dat astratuningclubje hun fuckin jizz op het forum spuit… krijgen ze daar korting voor ofzo?paar jaar terug hoorde je iedereen over klasen en EDS.. nu lijkt het wel dat UT de voorloper is in de opelwereld.. wat zover ik weet niet het geval is.
@opel-mark wrote:
ik weet niet wat eds hanteerd voor prijzen, db lias zit in iedergeval op de helft van die 600 euro, en dat scheelt erg veel, dat heet niet gierig zijn maar verstand hebben.
Mark
http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;hollanders zijn gierig, vrijwel allemaal. het is niet erg, want al kunnen we ergens iets besparen doen de meeste dat ook.
maar daarom komen de meeste op UT uit, omdat het goedkoper is.
@shaktibiharie wrote:
@dion87 wrote:
zaterdag jammer genoeg erachter gekomen dat me spoiler gebroken was.
lucky me is er onderhand al een Irmscher DTM spoiler naar me onderweg :jerry
en me spoilerloze astra ook maar ff delen :P

zonder spoiler ziet hij er ook gaaf uit, kan al bijna niet wachten op een foto van je nieuwe dtm spoiler op je coupe
wat kost eigenlijk een dtm spoiler?
deze zijn ook voor de vectra als ik me niet vergis..thanks man. en ik ook niet.
ik ben er in totaal 250 pond voor kwijt, 200 voor de spoiler en 50 voor verzenden.
en helaas past die van een vectra niet, omdat de kofferbak breder is dan die van de coupe. had het al opgemeten.
dus na lang zoeken heb ik uiteindelijk de spoiler bij een jonge uit de UK gehaald die astra’s sloopt, voornamelijk GSI’s SRI’s en coupe’s turbo. erg sonde, maar kan wel goedkoper aan onderdelen komen dan hier in NL@RISL wrote:
@Opel-Mark, Unlimited Tuning zit qua prijzen onder het gemiddelde, €600 is veel, maar zeker niet ongebruikelijk.
heeft blijkbaar wel een werkzaam effect op de gierige hollanders.. :hmmz
@opel-mark wrote:
Ik voorzie weer een eindeloze discussie tussen figuren die beweren dat het geen nut heeft bij een ongeblazen motor en mensen die het hebben laten doen en uit ervaring weten dat het wel zeer zeker nut heeft.
het zal wel degelijk nut hebben.
maar of het het geld waard is, is een ander verhaal.
PK’s/NM’s kosten geld.. simpel zat en aardig wat ook
@dion87 wrote:
deze misschien een goeie optie?
hoef je in elk geval minder te zagen en als je ze spuit staat het helemaal mooi.

zo heeft me maatje ze in ze astra
welke kleur auto is het dan? kleur code enzo
soms zijn die dingen zelfs al in kleur te vinden.
zitten die echt in alle astra’s dan?
nee toch?@ricksmits wrote:
jah in dash en boorcomputer
kzal dalijk wel ff foto uploade… moet da nie hebbe allemaal van die rommel.. dan gewoon orgineel erin king:
ben benieuwd man. heb er alleen maar dingen over gehoord nooit gezien.
bumperlip is ook van hout :jerry
waar zaten die filters dan?
ik zit nog te wachten op spul van crazy leds, maar alles moet opzekers wit gaan worden!

http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Astra-G-Classic-Mk-4-fog-lights-lamp-set-98-04-/250799288191?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a64cd6f7f” onclick=”window.open(this.href);return false;
deze misschien een goeie optie?
hoef je in elk geval minder te zagen en als je ze spuit staat het helemaal mooi.
zaterdag jammer genoeg erachter gekomen dat me spoiler gebroken was.
lucky me is er onderhand al een Irmscher DTM spoiler naar me onderweg :jerry
en me spoilerloze astra ook maar ff delen :P

@jordy991 wrote:
Na wat surfen op het web. Heb ik wat dingen gevonden
Klopt het dat Klasen en EDS niet in nederland zijn?
En maakt eds chips met verschillende standen ofzo?
Het stond er allemaal in t duits ofzo dus snapte er de ballen niet van.wil wel bij een bedrijf in nederland anders is t ook weer zover rijden.
je kan allebei hun sites ook in het engels zetten hoor.
daarnaast weet ik van klasen dat hij zelf ook prima engels spreekt.en je kan het beter in een keer goed doen..
@RISL wrote:
Denk ook eens aan EDS!
Kijk in ieder geval even rond voordat je met de eerste beste in zee gaat.EDS heeft zich onderhand ookal voldoende bewezen.
vooral met die corsa twin engine king: :wubik zou kijken wat klasen voor je kan betekenen.
mijn ervaringen waren heel erg goed daarzo.
@ricksmits wrote:
Eensch.. alleen trek ik in twijfel of het er beter op wordt als ik terug ga..
een ( iets wat meer grovere ) vergelijking; ik ben spuiter. jij komt om je auto te laten spuiten en als je m komt ophalen dan zie je dat ik m zwart gemaakt heb met een verfroller.. als ik m aflever dan zeg ik joh zo doe ik da altijd.. da gaat prima!
breng jij m dan nog terug van doe maar overnieuw? niet wetende of ik er nie gewoon weer met een roller overeen ga?
eerst even anderen laten kijken en kijken wat hun idee er van is
nee, als ik niet tevreden zou zijn met het spuitwerk, mocht je het precies zo maken als het daarvoor was en ging ik naar een ander toe.
snap dat het met spuiten anders werkt dan met chiptuning..ik was toendertijd ook niet blij met me UT map, maar ze deden gelukkig niet moeilijk om me standaard software er weer op te zetten.
en ken mezelf, als het niet zo was gelopen was ik nu wel bezig met een all-out flame war tegen UT. maar het was netjes afgehandelt.@ricksmits wrote:
bedankt mannen..
Dion, het zou dom zijn als ik zou zeggen dat er niet blij mee was want ik heb met mijn volle verstand betaald.. zou ik het achteraf nog een keer doen? hell no! maar shit happens, dure grap maar dat komt wel weer goed. Eerst maar s kijken wat er nou echt mee gedaan is.
tja als je ergens niet blij mee bent moet je er gewoon mee terug gaan, heb ik ook gedaan toendertijd en ben toen naar klasen gegaan.
en daar zou ik zo weer heen gaan als ik me grote jongens zuigers en drijfstangen heb en een grotere turbo.
die vent is een legend!!! :jerry :jerry :jerry :jerrygister me kachelplaatje binnen gekregen, en GODVERDOMME wat is dat ding strak gesneden.
nu nog ff wit spuiten zodat het overeen komt met me tellertjes en me tellerbak.wel geinig om te zien dat blijkbaar niet iedereen even blij is :)
mooi stukkie staal wat je trouwens onder je wagen hebt hangen rick.


OPC1 BBS velgen.
@shaktibiharie wrote:
Past een moterkap van een Coupe of 3 deurs op een 5deurs?
zover ik weet is alleen de kont van de coupe anders.
maar een motorkap kost je niks als je ff op de sloop kijkt. staan zat standaard astraatjes@shaktibiharie wrote:
@dion87 wrote:
als het goed is moet je die hebben.
Heb je toevallig een foto van de voorkant van je coupe?
Ik zie namelijk dat jij opplak booskijkers heb

ja hoor
-
AuteurBerichten