Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dietrich Concept
Deelnemeroke zal ik dat van de week even doen
als hij dat nu niet heeft gedaan
waar zou het dan nog aan kunnen liggen
heb nieuwe roetfilter nieuw spruitstuk nieuwe druksensor
wat zou het dan nog kunnen zijn waarom hij niet genereert
Dietrich Concept
Deelnemerik zal van de week hem even uitlezen
je kan zien dat hij dan heeft gegenereert tochDietrich Concept
Deelnemermijn egr is weer aan de tuning is er afgehaald
ik heb wel mijn fiatplaatje er tussen
ik heb onderweg niet gemerkt dat hij genereert
ik merk dat bijna nooit
heb nu de terug 1500 km gereden met caravan dus is flink op getrapt
rijd meestel 110 120 met caravan in duitsland in de 4e en 5e versnelling
dus je zou zeggen dat hij dan wel moet genereren
dus om de 1000km genereren zeDietrich Concept
Deelnemerik ben met het nieuwe spul naar kroatie gereden met de caravan erachter maar dan gebruik ik de 6e versnelling niet
regenereert hij alleen in de 6e versnelling dan :shock: :shock:en hij moet dus opnieuw aangemeld worden als er een nieuwe onder komt
Dietrich Concept
Deelnemerdus misschien is die ook nog wel stuk ik heb er na het maken al weer 3000 km mee gereden en 2 keer zelf gegenereerd
op vakantiezal van de week hem even uit lezen of hij nu de terug weg zelf gegenereerd heeft
want datwas nu 1600 km dan moet hij het toch hebben gedaan toch
Dietrich Concept
Deelnemerik heb een signum met 150 pk die ook in de noodloop ging om de 10 minuten
nu was mijn roetfilter ook helemaal vol en kregen hem ook niet meer leeg dus nieuwe er op
er is ook een nieuw spruitstuk op gezet om dat de wervelkleppen er ook uit lagen zat ook vol roetnu ben ik naar kroatie geweest met vakantie en bij muchen weer noodloop
dus naar dealer gereden konden niks vinden ja p1901
klote code
dus hebben hem geregeneert en we konden weer verder
1000 km geen probleem maar vertrouwde hem toch nietdus voor vertrek naar huis nog even bij dealer langs en weer even gegeneert
nu 1500 km gereden zonder noodloop
maar weet niet of hij nu wel zelf genereerd
dus zal ik van de week even uitlezen want dat moet je kunnen zien tochmaar zou bij ook nog het probleem kunnen liggen bij de intercooler dan
graag even een reactie
Dietrich Concept
Deelnemerwaar letten ze nu speciaal op wil de mijne ook op kenteken hebben is een corsa B
Dietrich Concept
Deelnemeroke mijn roetfilter zat helemaal vol ja en die hebben we nu vervangen
maar nu gaat hij dus nog steeds in de noodloop
en hij trekt ook veel minder als voorheen
dan zou dus de turbo ook verstopt kunnen zijn
we gaan het morgen weer even proberen
zouden er nu eerst een andere druksensor opzettenmaar de turbo schoonmaken is dus ook niet verkeerd
23 mei 2012 om 19:01 In reactie op: druklager vervangen moet dan ook het vliegwiel vervangen #18007153Dietrich Concept
Deelnemer:thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb het is vandaag geplaats en het is allemaal orgineel spul
en de service is perfect bij sean
wel even vragen naar hem want dan heb je het beste contact
super adres
scheeld je al 1000 euro op het materiaal das snel verdient
:thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
13 mei 2012 om 07:33 In reactie op: druklager vervangen moet dan ook het vliegwiel vervangen #18007151Dietrich Concept
Deelnemerik heb het van de week binnen gekregen maar er zat schade aan het druklager
foto gestuurd van de schade en ze sturen morgen weer een complete nieuwe koppelingset
en die andere wordt door hun retour gehaalddus de service is heel goed
en het gewoon luk en sachs dus gewoon orgineel
Dietrich Concept
Deelnemerik heb al 2 blokken liggen waarom dan nog 1 er bij nemen als het ook zo kan
Dietrich Concept
Deelnemerwelke type folie moet je dan hebben voor moeilijk rondingen enzo dan
Dietrich Concept
Deelnemerairco geeft hij niet aan als hij leeg is
Dietrich Concept
Deelnemerja heb zelf ook een signum met alles erop
werkt perfect dat climacontrol
zet hem maar op koud dan wordt het vanzelf wel fris hahha
Dietrich Concept
Deelnemergewoon temperatuur naar beneden zetten en dan gaat de airco wel aan
dat is dan airco aan uit
dus dat staat goed
draai de knop maar op het laagste dan staat er low of 17 graden
dan wordt hij automatisch wel koud
jij hebt ook klimacontrol er in
dus waar je de temperatuur op zet dat wordt het dan in je auto
Dietrich Concept
Deelnemerdenk wel dat je climacontol hebt
dat heb ik namelijk er ook op
boven je pook op het dash zit een knop voor de kachel als je die lager zet gaat automatisch de airco aan
Dietrich Concept
Deelnemerzit er niet gewoon climacontrol op dat heb ik ook op de signum
maak anders even een foto van je dashboardDietrich Concept
Deelnemeromdat ik een x14xe en en c16xe heb liggen en wil alles cleanen en dat is met een c16xe veel makkelijker daar zit al veel minder op dan een x16xe
Dietrich Concept
Deelnemerzo het is besteld kijken hoelang het onderweg is
30 april 2012 om 18:00 In reactie op: druklager vervangen moet dan ook het vliegwiel vervangen #18007149Dietrich Concept
Deelnemeris besteld
Dietrich Concept
Deelnemergaat hier niet om de koppen maar om het onderblok
past een x14xe onderblok op een c16xe kop na het opboren van de cilinder natuurlijk
Dietrich Concept
Deelnemerok duidelijk
dan nu is een x14xe onderblok gelijk als het onderblok van een C16xe na boring natuurlijk
maar past datDietrich Concept
Deelnemerzou een onderblok van een x18xe ook passen op een c16XE want er staat een compleet onderblok van deze op ebay
Dietrich Concept
Deelnemer@trashmetal wrote:
als ik willems info goed begrepen heb zijn de kanalen van een x14xe nauwer als een c/x 16xe
dus is opboren tot 1.8 misschien zelfs ietsje meer :D geen probleemdat zijn de koppen het gaat hier om de onderblokken
Dietrich Concept
DeelnemerOnderblokken C16XE en X16XE zijn exact gelijk aan elkaar
maar is het onderblok van een X14XE ook gelijk na het op boren natuurlijk
-
AuteurBerichten