Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dietrich Concept
Deelnemerja heb ook nog even de dealer gebeld maar die zei ook al kan er zo op
dus je bent afgezet
Dietrich Concept
Deelnemerziet er goed uit lex
beter dan bruin haha:D:D:D:D:D11 april 2010 om 14:56 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561627Dietrich Concept
Deelnemerfoto’s :angel:angel:angel
11 april 2010 om 14:54 In reactie op: wat heb je allemaal nodig om schijven op de achteras te make #17654730Dietrich Concept
Deelnemerdan zal ik mijn oude maatje don wel even vragen
Dietrich Concept
Deelnemerja zullen vast wel foto’s komen vanavond van klazinaveen
ben ook wel benieuwd
Dietrich Concept
Deelnemernee das wel vreemd
we hebben er hem er zo op gedaan en loopt weer als een trein
maar ik zal mijn garage nog even vragen dan
want moet binnenkort ook even een software update hebben
je kan hem ook uitschakelen dan moet er turkse software in
daar hoeft er geen egr klep opDietrich Concept
Deelnemeruniversele
maar geef even uitleg waarom het moet dan
Dietrich Concept
Deelnemerdat dacht ik ook ja
hebben een andere pakking er tussen gedaan met 3 kleine gaatjes erin
dat was beter zei de garage11 april 2010 om 07:30 In reactie op: wat heb je allemaal nodig om schijven op de achteras te make #17654728Dietrich Concept
Deelnemermoet foto’s hebben pore
10 april 2010 om 16:30 In reactie op: wat heb je allemaal nodig om schijven op de achteras te make #17654724Dietrich Concept
Deelnemeroke dus het is niet zo klaar zo te zien
kan het beste nog een as halen en alles opbouwen en dan eronder
Dietrich Concept
Deelnemerhij zit er al op en het probleem is over
ik snap niet waarom hij dan moet ingelezen
en het gebeurt bij de garage
en we hebben er een andere pakking tussen gezet en met 3 kleine gaatjesis een orginele klep die er weer op zit
wat moet er volgends jou nog aan gebeuren dan
gr
dietrich
Dietrich Concept
Deelnemernee hoef je niet in te lezen kan er zo op
Dietrich Concept
Deelnemerheb al op ebay gekeken
maar ik heb hem voor inkoop
Dietrich Concept
Deelnemerja ging op en neer
haal vandaag een nieuwe
kijken wat hij dan doetDietrich Concept
Deelnemerik heb alles schoongemaakt
maar hij stottert nog steeds
zet er wel een nieuwe egr op
zo duur zijn deze nu ook weer niethoop dat het dan wel weer klaar is
:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
Dietrich Concept
Deelnemerik heb dit ook gehad met mijn gts
werd er niet goed van
maar bij mij was dit het probleem
heel simpel
kijk ook eens op gts forum
ik heb nu een signum gekocht
maar was bij mij wel overWaarschijnlijk is je turbodruk korte tijd te hoog.
Komt vaak voor bij een Y22DTR.
Je krijgt dan foutcode P0234, negatieve afwijking circuit laaddrukregeling.
De gevraagde turbodruk is bijvoorbeeld 200kPa en de werkelijke druk 240kPa.
Normaal wordt de turbodruk dan teruggeregeld door de schoepen van de turbo te verstellen.
Als dit te lang duurt grijpt de ECU in en gaat de motor in noodloop.
Met als gevolg dat je helemaal geen turbodruk meer hebt!
Laat je dealer eens met de auto rijden en kijken of de turbodruk inderdaad te hoog is.
Ik weet voor 99% zeker dat het zo is.
Het komt vooral voor als de motor zwaarder belast wordt zoals in jouw geval bij het rijden met een sleurhut.Ik heb het al diverse malen verholpen door een extra veer te plaatsen tussen de vacuumdoos en het moertje (hier geel geverfd) wat op de stang gemonteerd zit.
Hiervoor gebruik ik een veertje waarmee je remschoenen tegen de ankerplaat gemonteerd zit bij een Corsa, Astra enz.
Hierdoor heeft het stangetje een soort van voorspanning om sneller terug te komen.
Ik monteer de veer en een carrosserieringetje (om de veer tegen te houden) en een extra moertje (om de ruimte op te vullen).
Let er op dat je het geverfde moertje weer op de zelfde plaats terugschroeft.
Als je dit niet doet heb je kans dat je turbodruk juist te laag blijft en dat wil je ook niet.
Het best is om met de Tech2 te rijden en te zien hoe hoog de turbodruk blijft.
Ik vind het een beetje lastig uit te leggen maar ik hoop dat je er wat van begrijpt.
Succes.stel anders de vraag ook even op problemcar.nl
de dealers weten hier echt niks van
die vernieuwen allemaal dingen en kost een vermogen
en het helpt niksbij mij was het maar heel simpel en ze hebben bij mij veel vernieuwd bij de dealer
op het laatst wouden ze zelf de turbo vernieuwenterwijl het nu 5 min werk was
succes
Dietrich Concept
Deelnemerjuist die how to zocht ik
de egr weet ik wel te vinden ;););););)
zal ik van de week eens even doen
bedankt
5 april 2010 om 16:14 In reactie op: waar kun je de tin krijgen voor vertinnen van plaatwerk #17652473Dietrich Concept
Deelnemertop:thumbup:thumbup:thumbup
Dietrich Concept
Deelnemeroke er moet ergens een how to zijn toch
Dietrich Concept
Deelnemerja er is nu 5 x 105 en 5 x 115
gekken :swear:swear:swear:swear
Dietrich Concept
Deelnemerja gaan ze dat in eens weer veranderen
sukkels
Dietrich Concept
Deelnemerheb hem op een duist forum gevonden
is 5 X 105
bedankt
Dietrich Concept
Deelnemerja dat heb ik al gedaan de dealer gebeld en die weet het niet eens hahahaha
is geen 5 x 112
het is een andere maat
dus kom op mensen wie weet dat hier
Dietrich Concept
Deelnemerer is hier iemand die dat weet
:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
Dietrich Concept
Deelnemerje hebt u2u
ik kan hem zo naar je verzenden
verzendkosten zijn 6,75
-
AuteurBerichten