Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dietrich Concept
Deelnemerja geloof ik wel ja
woon je in duitsland dan
Dietrich Concept
Deelnemeroke dank je
ik heb een signum van 2006 das nieuwe type
Dietrich Concept
Deelnemerja moet zelf wel lukken denk ik
lijkt mij in iedergeval niet moeilijk
waar heb je hem vandaan dan
ik zoek ook 1
13 september 2010 om 10:34 In reactie op: andere motor van c14nz naar x14xe wat is er anders aan #17727943Dietrich Concept
Deelnemerheb net een complete set op ebay gekocht
met alles erbij sleutel en kontaktslot ring voor kontaktslot
en chipsdus dan is dat probleem ook opgelost
en hij past er dus zo in de motor als het goed is
13 september 2010 om 08:33 In reactie op: andere motor van c14nz naar x14xe wat is er anders aan #17727941Dietrich Concept
Deelnemerik heb de ecu er wel bij maat niet de ring en de chip
moet er dus een andere ecu bij zoeken compleet
welke passen er nog meer op dan of is er maar 1 type voor
13 september 2010 om 06:04 In reactie op: andere motor van c14nz naar x14xe wat is er anders aan #17727939Dietrich Concept
Deelnemerdat heb ik dus niet gekregen nee
volgends die jongen had ik alles er bij
heb ik nu een probleem dan :hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
12 september 2010 om 18:44 In reactie op: andere motor van c14nz naar x14xe wat is er anders aan #17727937Dietrich Concept
Deelnemeroke dat scheeld dus weer een stuk
nee ik wil er zo weinig mogelijk op hebben
moet zo clean mogelijk worden
transponder shizzle is daar ook een nederlands woord voor :hmmz:hmmz:hmmz:hmmzhahahahahahaha
Dietrich Concept
Deelnemerja zonde dat iemande je oude liefde zo misbruikt
7 september 2010 om 09:08 In reactie op: ANIMO CHECK: Cleane parafaanplaat Tigra / Corsa **UPDATE** #17723788Dietrich Concept
Deelnemerorigineel gepost door Maus010
Ik snap niet waar je heen wil gaan met je verhaal :hmmzMaar ik heb mijn parafaan 2e hands van iemand gekocht op een engels opel forum! De parafaanplaat op Ebay is veel te duur en daar komt nog eens 70pond aan verzendkosten bij. Die gaan dus 150euro kosten met verzendkosten. Dus die heb ik niet gekocht!
oke ik dacht dat je die op ebay had gekocht
die is al strak namelijkdie staat voor 49 pond en 44 pond verzenden
maar goed er is nog niet veel animo zo te zien
ik heb zelf ook een strakke plaat
gekocht van een duitser toensucces verder
7 september 2010 om 08:23 In reactie op: ANIMO CHECK: Cleane parafaanplaat Tigra / Corsa **UPDATE** #17723785Dietrich Concept
Deelnemer2 hands gekocht
je zij dat je dezelfde uit engeland had gehaald toch
die op ebay zijn al glad
of heb je hem hier overgekocht dan
7 september 2010 om 07:11 In reactie op: ANIMO CHECK: Cleane parafaanplaat Tigra / Corsa **UPDATE** #17723783Dietrich Concept
Deelnemerwat heb je daar nu opgesmeert
je wil hem toch helemaal strak maken voor de mal
dan kun je gewoon het gat dichtsmeren
en de gelcoat er open de mal trekken
snap niet ecnt waarom je hem nu plamuurt
Dietrich Concept
Deelnemerzijn er ook foto’s
Dietrich Concept
Deelnemerwaarom niet even in een spuitcabine spuiten
nu heb je er altijd stof inzitten beetje jammer
2 september 2010 om 16:32 In reactie op: ANIMO CHECK: Cleane parafaanplaat Tigra / Corsa **UPDATE** #17723777Dietrich Concept
Deelnemerenne hoe is de pasvorm van de parafaan
2 september 2010 om 14:32 In reactie op: ANIMO CHECK: Cleane parafaanplaat Tigra / Corsa **UPDATE** #17723776Dietrich Concept
Deelnemerja had deze ook al gezien op ebay
maar de verzendkosten zijn bizar hoog bij hun
wel vreemd dat het zo hoog is
Dietrich Concept
Deelnemerflocken is goedkoper dan laten bekleden met leer hoor
maar een hemel flocken is niet geweldig dat zuigt de lijm te veel op
alle andere onderdelen geen probleemdakhemel bekleden is geen probleem en laat ook niet los
zorg dat je de goed lijm gebruiktDietrich Concept
Deelnemergaat de goed kant op tim
wanneer wil je hem klaar hebben
gaat al weer aardig snel
Dietrich Concept
Deelnemerkijk eerst wel even als je lak er al af is
op die borbets zit standaard een laklaag overheen
anders blijfje poestenDietrich Concept
Deelnemerdat van mij helpt echt en niet minder turbodruk en zo klaar
ik heb nu een signum met 19cdti ook 150 pk
waar heb jij hem gechipt dan
origineel gepost door GTS2.2DTI
origineel gepost door rickytt3
Ik heb het ook, heb het maar opgegeven. Gebeurt vooral laag in toeren, in de vijf van onder de 100 km/u optrekken naar 120 a 130. Ben ondertussen handig in rijdend contact uit/aan. Verder schakel ik bij lage toeren in 5 om op te trekken veel vaker even terug, dat houdt de storing ook weg.Hahahaha, ja ik ken dat nog van mijn vorige Vectra, die had het ook altijd in zijn vijf en wat lage toerentallen, vooral met de ambulance of de sleephut erachter. Deed ook altijd snel even op de rechte weg even de auto van contact en dan weer starten tijdens het rijden, je word er op den duur best handig in ook nog hahaha.
Later toch maar met de sleuthut erachter in zijn 4 blijven rijden en dan heb je ook geen enkel probleem, je verbruikt alleen wat meer brandstof maar ach…
Turbodruk verlagen houdt ook in dat je aan vermogen inlevert en dat zou ik absoluut zelf niet willen. Dan lijkt me de oplossing die Dietrich aanbrengt toch net even wat handiger. Ik rijdt nu in de 1.9 CDTI met 150PK ( gechipt ) en die heeft het probleem niet.
Dietrich Concept
Deelnemerja bij mij was het over
ik had het vooral met het trekken van een aanhanger of caravan
er gaat een klep eerder open die nu blijft hangen dat is het probleem
@ edvries nee het is niet bij lammert
is in suwald bij tytjerk ligt datDietrich Concept
Deelnemerfriesland
Dietrich Concept
Deelnemerdit heb ik toe gedaan en toen was het over
Waarschijnlijk is je turbodruk korte tijd te hoog.
Komt vaak voor bij een Y22DTR.
Je krijgt dan foutcode P0234, negatieve afwijking circuit laaddrukregeling.
De gevraagde turbodruk is bijvoorbeeld 200kPa en de werkelijke druk 240kPa.
Normaal wordt de turbodruk dan teruggeregeld door de schoepen van de turbo te verstellen.
Als dit te lang duurt grijpt de ECU in en gaat de motor in noodloop.
Met als gevolg dat je helemaal geen turbodruk meer hebt!
Laat je dealer eens met de auto rijden en kijken of de turbodruk inderdaad te hoog is.
Ik weet voor 99% zeker dat het zo is.
Het komt vooral voor als de motor zwaarder belast wordt zoals in jouw geval bij het rijden met een sleurhut.Ik heb het al diverse malen verholpen door een extra veer te plaatsen tussen de vacuumdoos en het moertje (hier geel geverfd) wat op de stang gemonteerd zit.
Hiervoor gebruik ik een veertje waarmee je remschoenen tegen de ankerplaat gemonteerd zit bij een Corsa, Astra enz.
Hierdoor heeft het stangetje een soort van voorspanning om sneller terug te komen.
Ik monteer de veer en een carrosserieringetje (om de veer tegen te houden) en een extra moertje (om de ruimte op te vullen).
Let er op dat je het geverfde moertje weer op de zelfde plaats terugschroeft.
Als je dit niet doet heb je kans dat je turbodruk juist te laag blijft en dat wil je ook niet.
Het best is om met de Tech2 te rijden en te zien hoe hoog de turbodruk blijft.
Ik vind het een beetje lastig uit te leggen maar ik hoop dat je er wat van begrijpt.
Succes.en hier nog even het hele topic van mij toen
Dietrich Concept
Deelnemerdat is het allemaal niet
ik heb het ook gehad met mijn vorige gtsis heel simpel en de dealer weet nergens van
opel nederland wil er ook niks van wetenik weet niet waar je vandaan komt heb anders wel een 1 mans zaak die het oplost in 5 min
zal mijn oude topic wel even opzoeken
daar moet ook nog een oude link bij staan van het GTS forum
daar heb ik het gevonden
is heel simpel iets
en het had mij al een vermogen gekostalles vernieuwd en niet over
ik ga even voor je zoeken
gr
dietrich
Dietrich Concept
Deelnemerdan moeten we andre eens even vragen dus
Dietrich Concept
Deelnemeroke
ja is alleen voor binnen en moet wel stof zijn ja
gaat puur om stof en vuil voor in de garag als ik daar bezig ben
-
AuteurBerichten