Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb nog altijd zo geen stuur gevonden :(:(
wie kan me aan zo’n stuur helpen??
die technische tekening mag je me altijd doosturen :)
de rubbers zijn mee vervangen geweest
maar waren ook enkel bovenaan aanwezigbij de originele waren onderaan geen rubbers en was het ook veer in veerschotel (ijzer op ijzer)
wat als ik deze kan bewegen?
want als hij op de brug stond zonder ondersteuning van de wielen
kost je de veer bewegen, meer dan is deze toch niet meer gespannen?
of ben ik mis?ik heb deze wel 2dehands gekocht (4maand oud) (en zijn weggedaan, wegens verkoop auto)
ze zijn voor mijn type astra hwant als ik de auto s’morgens start en rij, is er niets aan de hand (hele nacht stil gestaan)
het is precies pas als hij wat warmer heeft en wat gereden heb, dat het kraken/klotsen begintik kan ook nog eens naar de opel garage gaan
natuurlijk betaal ik er dan ook weer voor, maar hopelijk hebben ze het probleem dan gevondeniemand al gecontroleerd bij hun astra g en h’s ofdat er onderaan de schotel en veer een rubber tss steekt
dat kan ik natuurlijk ook eens proberen, van er iets tss te steken, maar origineel was dit ook niet het gevalhij heeft alles gecontroleerd, wel niets opengedaan van rubbers enz
omdat er niets aan te merken was, toen hij op de brug stond
wel heeft hij alle onderdelen ingespoten
hij zei wel onderaan de veer zit geen rubber als hij in de schotel komt
maar dit heeft er ook nooit gestokenmaar ben daarna terug naar huis gereden en hij had het nog steeds
(wel niets moeten betalen)kan ik er zelf iets aan doen?
want heb al veel goesting om mijn originele er terug onder te zettenik ga dit allemaal meenemen naar mijn garagist
en die zal morgen toch tot een oplossing moeten zien te komen
maar toch vind ik het raar dat ik het voorheb met een relatief jonge wagen (2jaar) en maar 52000km
maar ik zal al deze suggesties afdrukken en meenemen :)alvast al bedankt voor jullie meedenken
moeten de rubbers hiervan dan ook vervangen worden?
hoe heb jij dit dan gevonden?
en dit is gewoon op te lossen met nieuwe te steken?
want zo oud is mijn wagen nog niet (2jaar en 53.000km) zou dit dan al kunnen?morgen ga ik naar mijn garagist, en zal zien wat hij zegt ook
en hoe kan je testen dat het werkelijk dit probleem is?
nu snap ik toch al over welk onderdeel er gesproken wordin ieder geval bedankt voor de hulp
eum, heb je er een voorbeeld van of foto?
weet totaal niet waarover je het hebt. of bedoel je de rubbers ervan of de hele baar?
waar kan ik deze halen buiten opel garage?
of hebben ze deze meestal op stock?
en vooral is dit kostelijk?omdat het probleem is eigenlijk ook begonnen na de verlaging
dus als ik terug mijn originele veren steek is het dan weg of niet?zaterdag gaat mijn garagist (diegen dat ze geplaatst heeft) alles nog eens controleren
dat ik zeker ben9 november 2011 om 19:05 In reactie op: fakra stekker: waar plaatsen antenne oplossing cd70???? #17918849een gps muis dan, srr
9 november 2011 om 15:04 In reactie op: fakra stekker: waar plaatsen antenne oplossing cd70???? #17918847ik heb een fakra blauw antenne
9 november 2011 om 09:46 In reactie op: fakra stekker: waar plaatsen antenne oplossing cd70???? #17918846echt niemand????
dus mss de radio en al er eens terug uithalen en zien naar de kabels?
ik zit ook met fakra stekker dus (en deze steekt onder het dashboard en achter cd70)is die ergens te downloaden ofzo?
zonder cd lukt het niet
taal veranderd toch niet hoorkan ik deze talen/update cd ook ergens downloaden ofzo??
ik kan namelijk mijn taal niet in het nederlands zetten, want dan vraagt hij deze cd18 oktober 2011 om 21:40 In reactie op: Speed lock en dagrijlicht in Astra H Twin Top WERKT !!!! #17865941deze van de vensters had ik al ja
en ik heb nu de juiste gevonden van de vergrendeling op snelheid
hopelijk werkt deze nu ook (morgen wet ik het)welke zijn nog interresante dingen om te veranderen?
ik zou graag het opel teken veranderen in iets anders als mijn cd70 opstart
ps: ik heb al mijn interieur verlichting in led veranderd, maar nu brand er achteraan maar 1 ledje nimeer ipv 2 en zegt de opcom: te lage spanning
wat zou dit kunnen zijn? leds zijn niet stuk en oude lampjes zijn niet stuk
gaat dit ook met opcom?zonder dat je er iets van schade ziet?
want die zitten (zo lijkt me tog) muurvast18 oktober 2011 om 19:20 In reactie op: Speed lock en dagrijlicht in Astra H Twin Top WERKT !!!! #17865939juist nog eens geprobeerd, morgen uittesten :)
ook de variant van de dimlichten in den dag is op variant 1 gezet om te zien wat het verschil zou zijn
en daarna varianten van 2 tot 5 ook eens testen (morgen)ja maar hoe krijg je deze beschermkapjes van de ruitensisser eraf?
zonder te beschadigen natuurlek18 oktober 2011 om 18:40 In reactie op: Speed lock en dagrijlicht in Astra H Twin Top WERKT !!!! #17865937ja maar wat is de nederlandse benaming dat jullie hebben aangepast ervoor dan?
want ik vond toch niet echt speedlock, of deuren sluiten boven 10 of 20km per uur18 oktober 2011 om 18:18 In reactie op: Speed lock en dagrijlicht in Astra H Twin Top WERKT !!!! #17865935direkt nog eens proberen:
dus als ik het goe versta:
opcom, contact, rec, code, speedlock, programeren, en in opcom de deuren sluiten met knopje op dash??18 oktober 2011 om 17:40 In reactie op: Speed lock en dagrijlicht in Astra H Twin Top WERKT !!!! #17865932dat ben ik juist gaan proberen, maar dat lukt ook niet (heb 5 min geduwd op het topje, maar niets)
ik moet dan toch in de auto gaan zitten en dan op dat topje duwen é?? of enkel sleutel?moet de opcom terwijl aangesloten zijn?
moet het contact aanstaan? -
AuteurBerichten