Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nee hij is niet meer verlaags en breder of groter wil ik ook niet gaan
zeker?
of toch voor de zekerheid eens passen??als ik andere (bredere en/of groter maat) velgen wil plaatsen
hoe controleer ik dat het beste ivm te passen onder de wagen?
enige tips?past deze maat dan op mijn astra???
225x45xR17 91V, velgmaat 7Jx17, Et 39, steek 5×110, naafgat 65.1
en raak ik met deze ook door de keuring?
ze past dus niet,
2cm te lang gvd
mag toe dus…dus die varta 95ah met 830a is dan toch beter als de gm accu niet??
dus eigenlijk hoe zwaar ze ook is, kan geen kwaad, zolang ze er maar in past?
hoe kan ik dit zeker weten allemaal?
kan ik ergens te weten komen welke dynamo ik heb ofzo??dat moet ik natuurlijk ook nog nakijken odat ze erin past kwa hoogte
kwa lengte en breedte geen probleemok in ieder geval al bedankt voor de reacties,
morgen zeker eens uitlezen en de foutcodes opslaan en daarna dan wissen veronderstel ik????dus ik kan dit ook met de op com??
maar weet wel niet hoedat ik hem dan moet uitlezen, onder welke catogorie??
maak eens een lijstje
mss kan ik er nog iets van gebruiken :jerryalles werkt terug nadat ik
achteraan gele lamjes had terug gestoken en voorraan ook
enkel wit buisled steekt nog en kofferverlichtings led steekt ook nogledman weet het ook niet :(
ik heb enkel een cd70 gestoken ipv cd30 mp3 en een cid ipv gid
maar weet niet ofdat er iets mee te maken heefthet zijn allemaal canbus leds
dat is het laatste wat ik nog kan testen: de gele voorraan ook eens terugsteken
en de zekeringkast eens nakijken mss??iemand die hier iets meer van weet??
of zou ik deze foutcode ook zomaar mogen wissen?
jaja die heb ik al eens omgedraaid en al dus
topic mag toe,
ik heb vandaag de verlagingsveren er onderuit gehaald en terug originele gestoken
sparen voor schroefsetje :)sorry nog altijd geen foto’s
heb wel al een en ander kunnen testen namelijk:
in de veerschotel onderaan dus stukjes waterdarm (deftige) gestoken
het “geluid” bleef dusals ik de auto opkrik, kan ik de veer volledig draaien
er zijn precies 2 manieren om de veer te zetten:
– langs voor in de gleuf van de veerschotel
– langs achter in de gleuf van de veerschotel
bij alletwee bleef het “geluid”de veer is precies niet dik genoeg om juist in de gleuf te passen
Wat nu gedaan?????
yes idd
met zelf te doen zie je ook veel meer natuurlijk :)
ik heb de veer samengetrokken dmv veerspanners
voorlopig is het probleem dus opgelostvandaag auto zelf opgekrikt en …..
een stukje slang tussengestoken (merde zeg voor dat erond te krijgen, pfff)
voorlopig maakt hij geen lawaai meer
ook de veer kan je op 2manieren in de veerkom plaatsen, nu gezien
langs voor en langs achter, en die stonden wel verschillend ook
nu alletwee ook hetzelfde gezetps: hoelang is jouw stukje tuinslang ertussen? bij mij zo’n 8-9cm
dat dacht ik eerst ook te doen, als ze effectief versleten waren
maar tijd was te kort en dan zijn er maar terug originele ondergekomen
en ik ga geen dubbel nieuw kopen hoorik denk dat het beste gaat zijn dat ik gewoon mijn originele veren ga terugsteken
en dan zien of hij het nog heeftok want eigenlijk was ik ook al aan het denken aan men cardankoppen
maar deze hebben er mss weinig mee te maken??normaal gezien als je enkel verlagingsveren plaatst van +- 4cm dan kan dat toch geen kwaad voor je dempers
of vergis ik me?ik ga deze week zelf aan de wagen beginnen te prutsen en
alles van rubbers en stangen controlerenps: ingekorte dempers hebben ze niet bij opel garage (had ik al gevraagd)
ondertss naar opel garage geweest, en effectief was de rechter schokdemper stuk (nat van olie)
en de linkse schokdemper begon ook nat te worden.1dag mee gereden en niets aan de hand
vandaag terug gebonk te horen, pfffffik denk gewoon dat ik terug ga gaan en mijn originele veren terug laat plaatsen
want ben het ondertss wel moe.en mss direkt mee laten vervangen de 2 stabilisatorstangen (verbindingstangetjes)
mee laten vervangen, of wat denken jullie??? -
AuteurBerichten