Diane Van Braam-Hollander

Aangemaakte reacties

20 berichten aan het bekijken - 26 tot 45 (van in totaal 45)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18509588

    Een jaar wachten dus.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18509085

    Vandaag bij de dealer geweest. Nog niet veel wijzer geworden daar. Ook zij weten van niks. Kon van alles zijn zegt hij. Maar de meeste problemen liggen toch echt bij de batterijen.
    als je op Flightradar24 inzoomt op Poissy Frankrijk dan kan je zien dat er heel veel mokka’s op de terreinen staan. Maar wat daar mee is weet niemand.
    Heb wel op YouTube filmpjes gevonden van stakingen bij de fabriek van Poissy van 3/4 maanden geleden.
    Kan er allemaal mee te maken hebben.  Maar wat de eigenlijke reden is van de vertraging weet niemand.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18508502

    Weet iemand in welke fabriek de mokka gemaakt wordt, Duitsland of Frankrijk?
    mij las laatst op de site van stellantis dat de fabriek waar de Grandland gemaakt wordt gesloten zou zijn en de productie naar Frankrijk overgeheveld.
    mocht de mokka ook in deze fabriek geproduceerd worden heb je natuurlijk ook nog de stakers vanwege de verhoging van de pensioenleeftijd.
    feit blijft wel dat we van Opel zelf geen respons krijgen.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18507955

    Wij leasen hem van Broekhuis Lease. Wij kunnen in de app van broekhuis zien hoe of wat.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18507862

    Opel NL past de gevend aan in het systeem. Gisteravond laat nog gekeken naar de verwachte leverdatum en die stond op 1-03-2023. Vanochtend ineens op 03-05-2023. Dus niet de dealer die over alle informatie beschikt zoals ze zeggen bij Opel NL.
    kan me niet voorstellen dat ze bij de dealer vannacht hebben gewerkt

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18507780

    Gevonden op de duitse forum van Opel. Daar wachten ze ook al ruim 9 maanden op de bestelde Mokka.

    Reden wat ze daar aangeven is dat er geen chauffeurs zijn die de autos naar de dealers kunnen brengen. Sommigen staan al een paar weken klaar voor transport naar de dealer.

     

    MOKKA e Lieferzeit – Seite 4 – Weiß eigentlich jeman… (motor-talk.de)

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18507566

    Probleem wat hier hij ons is, is dat wij de auto geleased hebben. Zodoende hebben wij geen chassisnummer mocht die er komen. Alles gaat volgens mij via de leasemaatschappij

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18507150

    <p style=”text-align: left;”>Is het een idee om dit probleem bij radar aan te kaarten? Misschien dat zij meer informatie los kunnen krijgen over de gang van zaken bij Opel over de bestelde auto’s en de verschillende levertijden van de auto’s.</p>

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18507073

    Weet je wat de dealer zegt?  Hij beweert dat Opel Nederland alle informatie van de fabriek krijgt en die informatie weer in een systeem zet waar de dealers op in kunnen loggen, zodat ze onze bestelling kunnen volgen.
    Zo langzamerhand begin ik toch echt te twijfelen aan alles en iedereen bij Opel.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18507022

    Heb inmiddels weer antwoord van Opel Nederland klantenservice.
    Lees en huiver:

     

    Beste mevrouw Van Braam-Hollander,

    Hartelijk dank voor de terugkoppeling.

    Ik had graag een ander antwoord gegeven, en ik begrijp uw frustratie. Echter kunnen wij echt niet in uw bestelling kijken en worden wij ook niet geinformeerd over welke batterij u erbij krijgt en of deze geupgrade wordt of niet. Dit behoort allemaal tot de informatie over uw bestelling en die kan alleenn de dealer inzien. Ik raad u toch echt aan contact te houden met de dealer hierover, gezien zij de enige partij zijn die informatie kunnen opvragen.

    Met vriendelijke groet,

    Charlotte Bos
    Klantenservice Opel Nederland
    Telefoonnummer 020-6545751

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18506960

    Geweldig nieuws Rob! :yahoo:

    nu maar hopen dat hij ook daadwerkelijk in productie gaat. Maar ben blij voor je.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18506772

    Hoi hoi.
    Ik heb vanochtend een e-mail gestuurd naar Charlotte als antwoord op de mail die ik van haar heb ontvangen. Ben benieuwd wat ze daarop gaat antwoorden.
    Ik zal mijn mail hieronder neerzetten.

    Hallo,

    Bedankt voor het antwoord, maar hier kan ik echt niks mee.
    Opel Nederland zou toch op zijn minst meer duidelijkheid kunnen verschaffen over het eventuele batterij pakket die nu geüpgraded wordt?
    Waarom weet de ene dealer wel dat de upgrade er komt en de andere dealer niet?
    Ook wat de vertraging betreft zou er meer openheid gegeven kunnen worden.
    Ik heb het gevoel om steeds maar weer met een andere smoes tevreden gesteld te worden.

    Mvg Diane

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18506503

    Huh? Hoezo heb jij l bericht terwijl wij nog steeds niets weten? :wacko:

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18506296

    Dat mailtje heb ik ook gehad. Woord voor woord. Exact hetzelfde.
    zo komen ze er wel heel gemakkelijk van af.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18506202

    Jazeker. Ik had een e-mail gestuurd naar Jeroen Maas. Ik kreeg via Opel Nederland (klantenservice) een bericht terug. Lees onderstaande e-mail Dirndl heb ontvangen.

    Beste mevrouw Van Braam-Hollander,

    Hartelijk dank voor het contact opnemen met de Opel klantenservice.

    Ik begrijp erg goed, dat de verlengde levertijd enorm vervelend is. Onze excuses voor dit ongemak. Zodra u een nieuwe auto aanschaft, is het natuurlijk de bedoeling dat u er ook zo snel mogelijk van kan genieten.

    Helaas kan ik u niet veel informatie geven ver uw bestelling. Wij hebben in onze systemen niet de mogelijkheid om in uw bestelling te kijken. Dit kan enkel de dealer. Uw dealer zal ook bericht krijgen mochten er wijzigingen zijn in het batterijpakket. Tot mijn spijt, kan ik u enkel naar hun toe verwijzen.

    We stellen alles in het werk om het effect buitenstaande aspecten beperken, maar wij worden geconfronteerd met tekorten en langere levertijden dan verwacht.

    Opel bezorgd uw erkende dealer steeds de meest recente informatie over de herziening van de leveringstijden voor uw voertuig maar deze kan nog wel eens veranderen.

    Wij zijn ons er terdege van bewust dat de vertragingen in de levering van uw voertuig en het gebrek aan duidelijkheid over de leveringsdatum u ongemak bezorgt, en we betreuren dit.

    Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zullen alles in het werk stellen om uw voertuig zo snel mogelijk te leveren.

    Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en staan steeds tot uw dienst.

    Met vriendelijke groet,

    Charlotte Bos
    Klantenservice Opel Nederland

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18505205

    Heb ook gekeken op de site van Stellantis, maar kan het niet vinden. heb je  misschien een link voor mij van het nieuwsbericht?

    Heb hem inmiddels gevonden!

    https://www.media.stellantis.com/nl-nl/opel/press/grotere-actieradius-voor-elektrische-opel-mokka

     

     

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18505030

    Peugeot is geen Opel hè. Maar laten ze me maar bellen. Als ik maar snel de auto kan krijgen.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18504783

    Oh ja. Die van ons (Edition) besteld op 16 mei via Broekhuis Lease. Nog geen datum bekend.  Ik wil niet te lang wachten. Nu al vier keer verplaatst.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18504658

    Ik zie namelijk heel veel andere types langskomen en bijna geen edition.

    In reactie op: produktie nieuwe Mokka #18504656

    Is er al bekend hoe lang de mensen die een edition hebben besteld via een lease maatschappij moeten wachten?

20 berichten aan het bekijken - 26 tot 45 (van in totaal 45)