Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Welkom op het forum!
Vandaag auto voor de APK gehad, remblokken achter, 8 liter olie + alle filters en de EGR klep is schoongemaakt. Toch weer een behoorlijk bedrag :P

Nice! Hele vette bak!
Aan die Youtube filmpjes kan je waarschijnlijk toch niet opmaken waar je vandaan komt. Zou mij er niet zo druk over maken. En toch leuk dat je interesse krijgt uit die kant!
Wat ontzettend gaaf als je dit allemaal voor elkaar krijgt, nu al petje af hoor.
Mijn ECU is trouwens van Denso en niet van Bosch, misschien dat je daar wat aan hebt.
Welkom! En een GTS is natuurlijk een supermooie auto. Ben benieuwd naar de foto’s en wat je er allemaal mee wilt doen.
Thnx heren!
Ga hem zo snel als mogelijk aansprakelijk stellen voor de door mij geleden schade.
Mijn vriendin is nu met de auto naar een schadeherstelbedrijf om te vragen wat de kosten ongeveer zijn.
Dus even afwachten.
@usbstick wrote:
ben benieuwd wat eruit gaat komen dan..
Het vorige type Y30DT had wat warmteproblemen met de 2 cilinders het dichtst bij het schutbord, als het goed is schijnt de Z30DT hier wat beter tegen bestand te zijn (updat van Isuzu). De tuner zei in ieder geval hier wel voorzichtig mee om te gaan en niet tot het uiterste te gaan.
Hij zei wel dat 220+ pk en 460+ Nm koppel mogelijk was, maar persoonlijk vind ik de piekwaarden niet het belangrijkste (natuurlijk is het wel leuk om te zeggen wat voor vermogen je auto heeft) en hoop ik op een mooie vlakke koppelkromme en mooie vermogensopbouw.
Maar verwacht toch nog een stukje mee rijsouplesse te krijgen :D
Vette bak! Erg mooi :)
Zit je remotekabel (die er voor zorgt dat je versterker aan en uit gaat) nog wel vast?
Is echt wel een wereld van verschil met die sportknop ingeduwd. Op de snelweg is het prettiger met die knop uit. Geeft wel een gevoel van luxe dat je kan kiezen.
@nvoosten je moet 400Nm hebben tussen de 2000 en de 4500 toeren :P@jraaf wrote:
@GTS Vectra wrote:
Als je dat wil hebben moet je dan niet het hele onderstel veranderen?
Groeten Jurgen,
Kan, maar ik ga alleen de optie van het gas response gebruiken.
Ergens in de komende 2 a 3 weken komt mijn AST schroefkit binnen, ‘remember’ :angel
Da’s een stukkie beter dan IDS op elke hoek :afroGroet jraaf
Dat is zo ontzettend fijn die optie van de gasresponse! Ik weet niet of dat hetzelfde is bij een 1.9 maar vind de standaard response van het gaspedaal best wel sloom.
@Wess1988 wrote:
Ik krijg punt 6 niet voor elkaar.
Heb een Vectra gts 2005.Heb de motor draaiend gehad, uit gedaan, deur via binnenkant op slot gedaan met deurknop.
Toen weer open met de deurknop.
Daarna op slot middels deurknop en tegelijk met opslotknop van de ab,.Dit ook met de openknop geprobeerd maar dan gaan al mijn ramen open haha.
Ik krijg maar geen bliepjes of zo.
Iemand tips?Daar hoef je niet rouwig om te zijn, hele irritante optie. De deuren gaan pas weer open als je de sleutel eruit haalt, dus als je snel iemand wilt afzetten zit je eerst te kutten om deur open te doen (knopje op de deur). Ben er persoonlijk ook niet echt bang voor dat ze mij uit mijn auto halen :p
Van 0-100 houd ik jullie niet bij, maar van 80-140 is denk ik wel een ander verhaal :D Zeker als hij straks verlost is van zijn DPF en gechipt is!
Bekerhouder met afdekkapje, mede mogelijk gemaakt door het gevonden op Ebay en Markplaats topic.
@GTS Vectra wrote:
Vak met schuifklepje Vectra C
http://link.marktplaats.nl/771055072″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Super! Stond op mijn lijstje. Heb er nog zo’n stom telefoonding in.
@Helmer opelfan wrote:
Regensensor is een losse unit. Zit tegen het glas geplakt achter de binnenspiegel. Auto’s zonder Regensensor hebben daar geen kaal stukje glas
Zie het nu ook, als je een ruit koopt voor een auto met regensensor zit er alleen maar een sparing op die plek. Weer wat geleerd!
Dan moet je sowieso een nieuwe voorruit aanschaffen. Hoe het verder aangesloten wordt weet ik niet precies. Zat dat niet standaard op jouw 2.8T?
Forte DPF Regenerator, Forte Diesel Fuel Treatment en Diesel Turbo Cleaner Package. Toch proberen de boel wat schoon te houden tot dat hij operatief bevrijd wordt van zijn roetfilter.
€4359 en dan nog €2000 die je zonder inruil ook wel als korting had gekregen.
Gaat hij natuurlijk niet voor weg :P
Super interessant topic! Met plezier doorgelezen.
Misselijk is dat ze dan niks achterlaten. Heb het ook gehad met mijn Mondeo, dikke deuk in het voorscherm, mistlamp kapot en bumper beschadigd.
Mooie SW.
Vette bak! En sowieso genieten een 6-cilinder :D
Mooie auto! Grappig ook dat Vauxhall logo in de gril.
-
AuteurBerichten