Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
30 december 2009 om 02:53 In reactie op: GEZOCHT Radiator Rekord E1 2.0E NU MET 'N PROBLEEMPJE #17571603
kan je hem nergens binnenbrengen voor een nieuw net?
kostte bij mij laatst €140.maar dat is in antwerpen…. geen bij jou in de buurt ?
als hij op luchtdruk werkt is de voltage alleen belangrijk voor de luchtklep….
met vloeibare pakking terug monteren… heb nog nooit een originele dichting gebruikt.
waarschijnlijk hebben ze de afdichtvlakken niet goed schoongemaakt alvorens het boeltje te monteren.distributie is met ketting, gaat een leven lang mee !
grtz ziggy
ik vind het héél leuk dat ik per jaar €2500 bespaar door op gas te rijden met mijn E rekord … ( :
als er op het gelijkvormigheidsattest 86 staat gaan ze dat wel aannemen, dat is in belgië tenslotte het paspoort van de wagen….
grtz ziggy
vond hem op kapaza, nochtans met lpg is het een goedkope wagen om met te rijden…..
succes met de verkoop !
monza staat te koop zag ik…..
als er geen lucht uitkan kan er ook geen in, je ventilatie of verwarming gaat dus niet veel resultaat meer geven….
grtz ziggy
ik rijd met mijn rekord ongeveer 25.000km per jaar en bespaar ongeveer 2500 euro’s per jaar door op gas te rijden….
bij ons is gas wel goedkoper dan in nederland (€0,45)grtz ziggy
bedankt voor de tips en foto’s hiermee kan ik wel verder.
voor actie deze link: http://www.youtube.com/watch?v=Nx-MoTacxZg
grtz ziggy
ziet er al interessant uit, wie heeft nog ervaring en liefst foto’s eventueel ook van een kantelsystheem ?
grtz ziggy
ik ben op zoek naar een rechter spatbord van een E1, heeft iemand dat in goede staat ?
grtz ziggy
hadden ze jouw geen senator of rekordruit aangesmeerd ?….. die zijn een beetje hoger ……
heb je goed doorgestart want je moet je leidingen weer voltrekken van achter naar voor.
waarom is je tank er onderuit gehaald ?
grtz ziggy
heb er nog 2 in de reserve staan…… 3 is wat te veel van het goede…….
0,5 zal het probleem zijn, bij mijn rekord moet ik ze zelfs op 0,35 zetten of ik heb jou probleem……
heb mijn gasinstallatie zelf geplaatst, heeft me €400 gekost vier jaar geleden.
bespaar er €2500 mee uit per jaar.als het met de bougiekabels niet opgelost is kan het ook nog speling op de verdeleras zijn.
op ebay duitsland kan je ze nog nieuw krijgen volgens een kammeraad van me voor een euro of veertig…..
na op mijn rekord 2000s twee maal een andere schroef te hebben gezet en toen steeds hetzelfde probleem (rammelen) na een poosje opdook heb ik er maar een vaste opgezet……
spijtig genoeg is het lakwerk niet in zo goede staat…. vernis schilfert af, alleen de binnenspatborden zijn wat zwak vooral aan de batterijkant…. voor de rest keihard.
ben nog aan het denken wat ik ermee ga doen, heb al wat te veel auto’s.

mijn nieuwste aanwinst, wel met een motor die vastzit….





reed voorbije week met mijn rekord van antwerpen naar gent en had ook veel last van zijwind, had het nog willen posten hier maar dacht dat je dat wel zelf zou geweten hebben…..
grtz ziggy
afbreken van de vliegwielbouten gebeurt meestal nadat ze al wat losgetrild zijn, waarschijnlijk heb je ze gemonteerd zonder loctite borgvloeistof op de schroefdraad te doen, dit moet steeds omdat er geen andere borging voorzien is voor deze bouten.
grtz ziggy
-
AuteurBerichten