Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sommige Manta Exclusive modellen zijn ook als Manta 200 op kenteken gezet. Wat fotos betreft, even de zoek functie gebruiken. staat vast wel ergens iets over toe gelicht.
Want foto’s, daar zijn we hier gek op ;)Welkom Kees,
Mooie plannen! Maar ik hoop dat je diepe zakken hebt. Als je het zo wil doen (incl. 400 motor + bak + onderstel) als je in je post beschrijft kan het wel een akelig duur project worden.
Maar niets dan succes met je project, d’r zijn hier een aantal op het forum met een 400replica, zowel Manta als Ascona en zelfs Kadett, dus info genoeg te vinden.Beste wagens ooit gemaakt? nog nooit storing aan een mercedes moeten zoeken zeker? k#tbakken. En wat die hoge kilometerstanden betreft, als je de helft minder vermogen uit dezelfde cylinderinhoud haalt dan de concurrentie, tja dan kom je heel ver…. alleen wat minder snel.
Hier in de regio heeft de Mitsubishi garage het dealerschap en onderhoud voor Mercedes ook op zich genomen, zodoende kan hij z’n monteurs aan het werk houden hahaha :jerry
Liever een ster in m’n bril, dan op m’n grille.
De achterste? die heb ik eerlijk gezegd nog niet gezien, de voorste zijn zo te bestellen.
Ik ben bang dat je ze dan zelf moet maken…
bij klokkerholm kan je ze nog nieuw bestellen, pas nog een setje voor een b ascona gekocht
14 november 2012 om 18:13 In reactie op: Als dit gekeurd is door een expert dan ben ik klaas vaak #18074123de ene taxateur is de andere niet en originaliteit is vaak ook een flinke factor in een taxatie.
voor mij een prima regeling, ik roep het al sinds ze van 25 naar 30 jaar wilden gaan. Dat of een maximaal aantal km’s per jaar (wat trouwens nog veel meer rompslomp geeft, kilometerlijstjes bijhouden e.d.).
Ali Chemicali zet niet het hele centrum meer onder het fijnstof en de echte liefhebber kan toch mooi z’n automobielmonumenten blijven rijden. Het is bovendien weer al lang geleden dat we hier 60 mooie zonnige dagen hadden in een jaar. ;) :agent
België!
Belcroom in Roeselare, hebben (soms) wel een wachtlijst, zijn ook niet echt goedkoop, maar leveren wel kwaliteit.
http://www.belcroom.beKweenie of er nog bedrijven in de buurt van Gent of Antwerpen zitten. Heb er iig geen ervaring mee. Kan nog eens aan m’n broer vragen die heeft nog eens een hele partij met een paar collega’s gedaan, ik zal eens vragen waar hij de boel heeft laten doen.
Ja, een maat van me doet dat… Hij is er zelf niet zo over te spreken, zeker geen kwalitatief alternatief voor het ‘gewone’ verchromen.
In het begin is het erg mooi, maar na verloop van tijd wordt het dof/zilverkleurig
@GSE wrote:
Ik heb nog een zekere vorm van geluk als dit alles doorgaat:
Zoals eerder geschreven de W200 en Suburbans and GMC bussen enz belasting vrij nu op LPG komen voor een de waarde van de een rot ei op de markt…Kan ik mooi zo,n ding kopen voor zowat niks en op het bedrijf zetten als bedrijfvoertuig in de agrarische onderneming hiero :)
Betaal ik nog maar een fractie van geel kenteken is :)
Ja zonde hè? ik was eigenlijk al een beetje van plan om een leuke pickup(chevy cheyenne) op de kop te tikken. nog maar even mee wachten…
En een bedrijf heb ik niet…kilometerheffing zou wel een stuk eerlijker zijn. Dat oldtimertje waar je met pijn en moeite 1000 km per jaar op de klok krijgt wordt dan wel ontzien.
Oja, die mannen die bijtellingsvrij of -arm leasen en het eerste wat ze doen dat ding laten chippen, gaan ze daar misschien ook wat aan doen?
30 oktober 2012 om 07:06 In reactie op: protest aktie tegen regeerakkoord ivm oldtimer regeling.? #17991187@soepkiepe wrote:
tis dat k geen oldtimer heb, anders had ik wel mee gewild.
Nog even en je kan op elke straathoek er wel eentje kopen voor heeeeeeel weinig!
Nou da’s lekker. Deze regering is nog niet gepresenteerd en ik heb er weeral een enorme afkeer tegen ontwikkeld. Hoe krijgen ze het toch elke keer voor elkaar.
Wanneer gaan ze andere hobby’s belasten? Kantklosbelasting, of H0-spoorbelasting. Als je een uurtje in sportschool vertoeft of op het voetbalveld: Betalen! stelletje profiteurs
Gewoon gelijk een El-Camino kopen of een Ranchero, heb je nog een grotere laadbak en een V8.
Of een Holden Ute, ook leuk ;)
ach een 3 liter maakt veel goed ;)
carter van je bak open en dan zie je het filter direkt zitten. Let op voor je pakking of anders direkt de pakking van het carter ook vervangen.
Als olie ATF dexron 2 gebruiken.
Bijvullen inderdaad zoals je al zei via de peilstok.Peilen overigens doen met draaiende moter. Anders neem je het volume van je koppelomvormer niet mee.
@KadAstra-EF wrote:
Koelwater is vrijwel reukloos, ruitesproeierreiniger ruik je juist sterk (citroen, sinaasappel)
Dus denk ik dat je ergens een gebartsen slang hebt OF je kachelradiateur is lek geraakt.
Rik :D
Hoe vaak je autos tegenkomt waar ‘men’ wat anders dan ruitersproeiervloeistof in het ruitensproeierreservoir gooit….
Vliegwiel en een automaat? :hmmz
Ik denk dat je alleen een starterkrans hebt?
Zit je koppelomvormer nog aan je starterkrans vast? Die zit met 3 bouten vast op je starterkransAls het om een B-Manta gaat denk ik je ruitesproeiervloeistof
mooi!!! al zou ik het bipsje nog zwart maken, maar hulde voor z’n (nieuw)staat!
’t is inderdaad niet echt fel verlicht, maar een nieuw lampje wil wel eens helpen na ruim 25 jaar
ventilatie lucht van buiten of niet.
beetje woofer komt wel door de achterbank hoor ;)
15 september 2012 om 10:50 In reactie op: C30NE op LPG problemen met backfires en wil soms niet starte #18065905Waar zit je gasstuk?
-
AuteurBerichten