Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Originally posted by Makko
Zit er verschil in overbrenging tussen een 1,6n en een 1,9s bak? of zijn deze dezelfde en is alleen de achteras kleiner.Groeten…
De versnellingsbak verhoudingen zijn hetzelfde. Maar de achterasreductie is anders. Bij een B Manta/Ascona 16n heb je zelfs de ‘kleine’ achteras (zelfde als 1.2n en 1.2s zeg maar).
idd, 1.7 is ergens eind jaren zestig/ begin jaren zeventig verdwenen
3804,- + 90 voor het niet dragen van een gordel = 3894,-
de 265 heeft achter de 3.0 gezeten en de 2.8. En de bak schijnt heel even achter een 2.5 te zijn geleverd. Maar dat veranderde al snel in de 240.
uh ja, dat bedoelde ik eigenlijk..:sleeping
Passen Manta B recaro’s sledes niet onder de champion stoelen?
even rondzoeken met ‘search’ is al vele malen aan bod geweest
F#k, doen die foto’s het weer niet…
Edit, ff andere foto doet t wel
Prototype van de eerste Corvette Sting Ray:
De Mako Shark
Dus laat ik de eerste met Corvette maar goed rekenen

Zowel exotic als musclecar.
usa
idd fabrieksorigineel.
alstublieft:

Koenigsegg CCX
ja, is/was GT
Ascona: 9+
kadettsr = 7
8 als’tie groter isgaaf hoor, ik ga dit zeker volgen!
’t lijkt al snel veel omdat het koppel van een CIH heel mooi loopt, maar zoals louwe zegt is 130-140 voor deze set-up wel realistisch.
Goeie en snelle nokkenas en een poortbewerking doen ook best veel. Zeker als je al uit gaat van deze setup.
Dus wel Motronic en 150 pk :hmmz en wat is nou het verschil met de 20XE dan?
Maar niettemin heiligschennis !!!;):D
Das wel raar ja.
Voor de C30SE/C30SEJ gaat het dan weer wel op (204 vs 200 pk) toch ongeveer hetzelfde tijdperk als de 20XE/J.Wim, is de code ’20XE/J’ of ’20XEJ’ ?
Originally posted by louwe 16 klepper
tjah eigenlijk n hele luxe opel
met dikke v8 meende 5.4:wors;)Je maakt een kleine vergissing louwe,
De Bitter CD was uitgerust met de 327 CUI V8. dus op Opel Diplomat B v8 basis.
Deze Bitter SC was gebaseerd op de Opel Senator A en had een 3.0 12V of een 3.9 12V. Dus een 6 cilinder.
Originally posted by GTE18..
WAT IS EEN BITTER ,,,?:(Erich Bitter maakt auto’s op Opel basis.
Vectra/Calibra schijven, moet je wel adapterplaaten maken voor de klauwen
Originally posted by Goossens Bjorn
Ik heb een LPG instalatie laten leggen in mijn astra twintop cosmo 1.6xep motor en ik heb er 2100€ voor betaald. Ik had er een VSI instalatie van PRINS in laten leggen. Helaas was ik er toch niet tvreden van en heb ik de wagen verkocht. Het rijplezier daalt drastisch met LPG vind ik. Soms voel je een schokje enzo en dat ergert me mateloos. Ze konden dit niet verhelpen en dit bleek een typisch probleem van Opel te zijn en het zou hem in de ontsteking steken.wat voor bougies heb/had je?
Ik vindt het ook altijd knap dat als een bepaalde garage er niet uitkomt dat het dan altijd een ’typisch probleem van een bepaald merk’ wordt :swear
-
AuteurBerichten