Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nee, dit stuurwiel zat standaard in een Manta GSi. Irmscher-manta’s in de zin van Exclusives, i200, i240 etc hadden een ander stuurwiel
Originally posted by gvy
Bedankt,
Is het overigens mogelijk dat ik er voor de 2.2i 8 stuks nodig heb en voor 2.0 motoren 4 stuks + rode ringen?
Ik vraag het omdat ik zie dat op de site van Hbase het Reinz setje voor een 2.0 uit 4 stuks bestaat (ref JZ1027) en voor een 2.2i uit 8 stuks (ref JZ1033)
hbaseKlopt, de manier van afdichten langs de klepstelen is in de loop der jaren bij de CIH’s (verschillende keren) aangepast.
Originally posted by boyanka
:afroeen snel stuurtjedas dan ook direkt het mooiste aan heel dat geval
in een pakkingset voor de kop zitten ze meestal bij
Hoe lang zit je benzine al in je tank?
oeps, sorry…
Volgens mij is die van Fjay nog steeds niet geraden….?
Valt wel mee hoor. Als je het goed inbouwt gebruik hij iets meer dan op benzine, Ik rij met de 30E ook 1 op 7 op gas. En bovendien met de huidige prijzen, moet je dan op benzine toch 1 op 35 rijden wil het interessanter zijn dan 1 op 7 op LPG….
Originally posted by Uniek
origineel gepost door MonzaRon
een ringtank :o :thumbuphoeveel liter gaat er in zo’n ringtank ? :hmmz
volgens mij weet ik het antwoord ikke de newbie
ja ja ja ik weet het ikke ikke ikke:jerry:jerry:D
50 /55 liter:hmmz
[size=-2]als ik het fout heb moet je het zeggen[/size]:P
hij is idd 55 liter, maar met 80% vulling krijg je dat er uiteraard niet in. Als de Monza begint in te houden omdat z’n gas op is krijg ik er zo’n 46-47 liter bij.
gas om te koken? ech niet!
Elektriciteit is voor Toyota’s, diesel is voor tractoren en benzine is handig om je onderdelen schoon te maken….
Ik rij nu nog maar zo’n 3000 km per jaar met de Monza, maar toch een lekker gevoel hoor, als je ‘m weer ‘vol’ gooit voor 25 euro, loop je om af te rekenen langs de benzine pomp staat daar dik € 70+ op de teller…
Het enige echte nadeel wat ik kan verzinnen omtrent gas, is dat de tank nogal wat ruimte in beslag neemt. Daarom heb ik de 80 liter bom vervangen voor een ringtank die op de plaats van het reservewiel ligt, moet zodoende wat sneller gaan tanken, maar met die genoemde 3000 km/jaar valt dat ook wel te doen.
Originally posted by marcelboukes
leuk ding maar die spiegels vind ik niet kunnen.
een manta met flaporen:thumbdownmarcel
zijn gewoon originele die wit gespoten zijn :sleeping
wat een huisvlijt king:
ik heb er ook nog een paar….
Echt een leuke A, echt chic, zo dat donkerrood met vinyl dak…
Das om je zinkoxide laag te beschermen. Kan je doen met metalen die dus een afsluitende oxide laag hebben zoals, zink, aluminium, chroomstaal, RVS etc.
@ JOZO Ik weet er wel een aan de kant van Gent (B) te zitten. Een collega van me, echter, die weet er nog veel meer te zitten(die heeft daar veel meer mee te maken), maar die zie ik maandag pas weer. Ik zal eens wat adressen voor je opsnorren
Originally posted by wim-v6
Alle aanhangers ZONDER eigen kenteken moeten zijn voorzien van een WERKENDE Mistlamp.Willem
Zit ook weer een uitzondering op, als het trekkend voertuig GEEN mistlamp heeft, hoeft hij op de aanhanger ook niet te werken!!
Ok!:thumbup dus daar zit ook nog het een en ander in?
Ik heb wel eens van iemand begrepen dat een motronic door z’n wat economischer karakter altijd in het nadeel is tov Jetronic, maar dat is niet het geval, dan?
nu het toch over jettronic en 2.4’s gaat, mijn volgende vraag:
Wat doet het nu beter, qua vermogen. 2.4 met Motronic of een 2.4 met Jettronic? of maakt het weinig uit?
zeker doen en :kewlpics vinden we altijd enorm leuk :angel
Originally posted by Freestyler
origineel gepost door DevilraY
Ach heb er met ‘gele platen’ ook al toeren uit zien halen…..die deze makkelijk evenarenTrue, maar in mijn dagelijkse werk zie ik de belgen 20x meer vreemdere toeren uit halen als de “gele platen”
een van die toeren was bv tegen het verkeer terug een 2 baans rotonde op rijden omdat ze de verkeerde afslag had (ja het was idd een vrouw met wit rode platen).
Afslaan zonder de dode hoek te controleren zie ik bij onze belgische vrienden veel vaker gebeuren dan bij de hollanders.Van de zomer weer, Route du Soleil….:hmmz Helaas heb je overal idioten….
Gele koni’s voor Monza voorkant zijn niet meer nieuw te krijgen.
Ik heb er nog een setje onderzitten. Super.
Achter heb ik ook gele Koni’s, die zijn nog wel te krijgen, zijn hetzelfde als SenatorB/OmegaA, moet je alleen het onderste ophangpunt, dat rubberen busje vervangen.
Veren: gewoon standaard GSE veren, die zijn iets stugger dan de ‘gewone’ Monza verenAch heb er met ‘gele platen’ ook al toeren uit zien halen…..die deze makkelijk evenaren
alleen een c30ne kop op je 30e steken kan ook, hoef je helemaal niet te slijpen
verschil is starterkrans voor automaat en vliegwiel voor hand geschakeld, verder niet.
Ja, en een extra aansluiting op je vacuum vervroeging -
AuteurBerichten