Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door opelkadetje
dubbel haha/ja klopt ging niet helemaal goed.
heey jongens bedankt voor de reactie.
Morge (zaterdag) ga ik effe aan de slag.
Dus dop van het resevoir en dan laten draaien warm laten lopen en kijken wat er gebeurt.:P(edit)ook effe me luchtfilter vervangen.
Denk ook daarom dat ie stationair zo onrustig loopt hij krijgt niet genoeg lucht denk ik.bedankt jongens prettig weekend
Lex.
Daar heb je idd gelijk in.
Nee ik heb wel meerdere keren me radiator eraf gehaald dus idd flink verliez van vloeistof.
dit heb ik gewoon weer bijgevuld.
Maar voor de rest eigelijk niet ontlucht maar zou dit dan zoveel uitmaken.
dit zou je dan uit eindelijk moeten zien aan je koelvloeistoftankje dat dit op min staan??.gr roy
ik begrijp uit alle teksten dat dit topic over de elektronica gaat van een 1.5?? heb ik dat goed.
Nou heb ik een C20ne.
Kan ik hier voordelen uithalen wanneer ik dit verandern van de pin 20 ook doe?.
Ik bekijk het dan van het punt vermogenwinst omdat de moter rijker gaat lopen?Heb ik dit goed.
gr roy
Jonge jongen jongen..
gewoon lekker zonder turbo rijden heb je al genoeg keer gedaan..
:D:P
je hebt het ondertussen wel onder de kin.Maar effe ontoppic weer.
Zou ook inderdaaad lekker voor die H turbo gaan.
en idd weer effe langs ddv gaan.
Gr.
ja dat kan kloppen had het even snel bekeken.
Maar was rond de 200e klaar voor blokken en schijven rondom.
Als ik het goed heb gezien.Bedankt voor de reacties. ga schijiven bestellen.
PS: probeer me velg eraf te halen om voor de zekerheid te kijken naar de naaf.
gewoon 2 sleutels KROM gedraaid zo muurvast.
Ik naar de dichtsbijzijnde garage zelf hij moest met ze momentsleutel ze volle 80 kilo op die sleutel gooien niet normaalhey.
Ik heb viavia ook een site gekregen waarbij het een stuk goedkoper is.
Dit gaat dan om http://www.mobilityparst.nlis echt een stuk goedkoper.
Ben wel van plan om mijn schijven + blokken rondom te gaan vervangen.
Ik heb voor dat ik deze reacties gelezen effen een wiel eraf getrokken om te kijken. en het is idd zonder naaf.gr roy
1 x een blauwe calibra gespot. turbo vleugel achterop. zo’n aluminium tankdop.
Kenteken: FJ-HX-20 als ik het goed heb.
je reed op de a13 richting Den Haag.1 x een blauwe calibra op de N11 richting de a4 jullie namen de afslag zoeterwoude-rijndijk als ik het goed heb.
Kenteken: ZJ-PF-64. Had een monstervoorbumper.
Zo’n grote alu vleugel achter op sticker over de gehele zijkant van de auto.
zaten 2 gasten in en ze hadden een set velgens op de achterbank liggen:lol:IEMAND VAN HIER????
gr roy
ja dat hopen we wel ja.
Het is idd een pokke klus.het begin is wel erg leuk om te doen.
Tot je bij het schuren en plamuren komthele tijd later…
Ik zit al een tijd met speakers die niet in me huidige deurpanelen passen ivb met inbouwdiepte.
Dus ik ging vol goede moed samen met wesley aan de slag om mijn huidige deurpanelen aan te passen.
oja we zijn zo slim geweest om even deurpanalen van de sloop weg te halen.wand ja leer in een calibra is toch wel zeldzaam nja goed leer:P.
hier een paar foto’s van onze mislukten pogingen .
Maar we zijn nu goed op dreef.
WAAR HET DUS ALLEMAAL OM GAAT:D:D:D:D

het deurpaneel orgineel

Tja dan moet je het maar gewoon doen

Tja wat moet er van zegggen.

Ja jongens wij moeten toch ook eten :lol: :lol:

de poly mal met een mdf ring erop. geen perfecte ring helaas. strech doekie eromheen. en weer in de polyhars zetten.

veel te koud buiten in me klushonk dus naar binnen verhuist.

dit was dus een van de mislukte pogingen van de anderen heb ik geen foto’s.Nu een hele tijd later.
Een metabo bovenfrees gehad van de opa van mijn vriendin.Hier heb ik een eigen cirkelgeleider voorgemaakt.
Met behulp van het internet.
Dit om perfecte speakerringen mee te maken.

zie hier de perfecte ring. ook de speaker ligt verzonken hierin.
Ook hier te zien de mal waar de ring op komt om later het tot een mooi geheel te laten komen.

zie hier de schuurkoning. tevens beste maat:D.

het klus honk

het geheel vast gelijmt geschroeft noem maar op. en lekker laten bakken in het zonnetje.

??????

het geheel overgetrokken met een t-shirt (ik bedank mijn werkgever :smt029 )
en weer heerlijk ingepapt met polyhars en uiteraad met veel te veel verharder achja jongens ik had het gemengt.

een half uurtje later een keihard geheel.

en nu begint het ergste plamuren en schuren.Een vrije dag later.

Dit was pas 1 kant.
Uiteraad komt er een 2e kant.Vorderingen worden gepost:P
heey jongens..
ik wwet nog steeds niet waar het aan ligt.
Had van de week een flinke rit gereden met de cali +- 2 uur.
En voor me gevoel is het wel een beetje minder geworden.En idd verbruikt geen koelvloeistof
ja ik heb wel een stukje dood stuur zal ik maar zeggen.
is een stukje waar me auto niet op reageert zeg maar..@ jackass.. ooo okeej.. ik vond het toch wel erg leuk om een calli er tussen zien staan. en idd 1400 kg is een behoorlijk gewicht als je kijkt waar de overige rijders mee reden.
Maar het is idd een goede leer voor de volgende keer.
Wou graag wat foto’s maken maar ik had niet me eigen camera bij me dus dat lukte niet.
@Gsifreak.
Wij hebben elkaar ook op het ctn forum gesproken.
Zoals ik al zei helaas geen foto’s geschoten van je calli.Wel enorm zonde van het weer later op de middag.
gr roy.
Gele calibrazou je een kleine uitleg kunnen geven over hoe wat en waar van die rubbers?..
gr roy
bij wie is dat het geval bij ons beide???
gr ory
vandaag 4 gespot op het circuit van zandvoort.
Er was namelijk’de eerste automaxx van het jaar.In iedergeval 1 calibra heb ik zien mee doen aan de sprints.
Hij had een rolkooi in ze auto en voor de rest uiterlijk standaart.
Kwa sprint viel ie me ook een beetje tegen maar dat is mijn mening.1 Calibra stond op het ‘paddock’was een donkergroene v6 met creme lederen interieur.
Wel mooie velgen had ie er onder spoilertje erop en klaar:).nog een calii gespot dit was op het parkeerterrein voor bezoekers.
Het was een GELE:D:D (heb zelf ook een gele:P). turbo calibra rondom uitgebouwd en zwarte velgen met een gepolijste rand. Moet zeggen hij zag er erg netjes uit.
Alleen de achterbumper was niet naar mijn smaak.
Voor de rest toppie.en nog 1tje deze stond ook op de paddock erg bekende calibra.
Weet even de naam niet meer.Enorme breedbouw bodykit vleugeldeuren.
Rijd een wat oudere meneer in.Zoals ik al vaker heb gezegt supper mooi ding.
Nja dit was mijn dagje zandvoort zonde van het slechte weer toch een top dagje weer gehad.
gr roy
ik heb ook flinke trillingen in me stuur.
Voor de rest niet echt volbaar door de hele tijd.
Ook bij vferminder het trillen rond de 140.Ik had zelf het idee dat dit aan me remmerij kan liggen.
Mijn remschijven zijn zowieso krom (nieuwe liggen in bestelling).
Maar dit ‘kan’ een rede zijn.gr roy
idd kerel nu ik je naam weer zie. schiet het me weer te binne..
Nog steeds niks gevonden helaas:swear
oo ik zag het pas vandaag in de krant.
ik loop altijd een beetje achter:P lolIk heb al een hele tijd dit probleem.
rij een 8v.ik heb al op papier de complete draadboom van een calibra het stoelverwarings gedeelte.
Foto’s gekregen van iemand hier over hoe de stekkers zouden moeten liggen en hoe ze eruit zouden moeten zien.
Maar tot op heden nog steeds niks gevonde.
Ga ze maar zelf trekken denk ik.
gr roy
Zo jongens vandaag de telegraaf gekeken.
Dat 18 jarige wijfie van die nieuwjaarsduik staat er even in.Wat een lekker wijfie !!!!
okeej ik zal eens gaan kijken.
Bedankt.en hoe zet ik het koelsysteem onder druk kan ik dit zelf doen of is het handig om te laten doen
Okeej. Het is ongeveer 4/5 maandjes geleden gebuurt.
Nou had ik een gebroken klepveer en is het heele zootje meteen vervangen.Doordeweeks gebruik ik me auto voor naar me werk en dan zit ik 20/30 min in de auto en komt de snelheid ook niet boven de 110.
En wat ik al zei echt koelvloeistof of olie verbruikt hij niet echt.Moet wel eens olie bij vullen maar dat is dan vaak wanneer ik een lang stuk heb gereden op ‘flinke’ snelheid zegmaar.
Ik zal eens een check laten doen.
Mischien dat ik me wel druk maak om niks.uhhm heel raar.
Volgens de gene die het allemaal gedaan heeft is de koppakking vernieuwd.
En zou alles nabehoren moeten werken.Maar na deze reperatie is ie dus gaan roken.
Hoe hoog gaat dit in de kosten lopen waneer het me koppakking is?.
Zal eens zo’n druk test laten doen. -
AuteurBerichten