Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb voordat ik de bumper kocht ook een lip gehad van rieger pasvorm was echt enorm ruk.
En met de zijkanten bedoel je neem ik aan de sideskirts.
Bij nieuwkoop krijg je idd een 2 tal tubes kit bij en ik kreeg er ook 2 strippen bij.Dusja enkel kit kit kit en je zou eventueel aan de zijkanten een schroevje in kunnen draaien.
Maarja denk dat wel om opkomende roest als je er niks aan doet.origineel gepost door 0Rudy0
dn zou jij deze kit vn rieger moette hebbe..


mijn oude liefde :(
gr.
Aleen dan heeft ie de lip en niet de gehele voorbumper.
En mischien een andere cupdiffusor.
Je hebt een ondiepe en diepe versie ervan7 januari 2010 om 21:57 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585110origineel gepost door MonzaRon
ach en wee, hebben we een keer een winter,
heel Nederland op z’n kop, en dan komen dit soort discussies weer :thumbdownIk ben ook zo’n idioot, die met nieuwe zomerbanden met een goede grip door de sneeuw raast, heerlijk gevoel :D:thumbup
nee, wat misschien wel zou kunnen, is dat er veel wagens
rondrijden, met of zonder zomerbanden, maar dan met een oude productiedatum.
Deze banden zouden harder kunnen zijn geworden’. :thumbdown
misschien dat daar beter op gecontroleerd mag worden bij een APK :hmmzRijden met winterbanden is zekers aan te bevelen,
maar om hier binnen te ploffen en de zomerbanden in de
winter uit de bannen, dat gaat me te ver.
Er zijn ook bestuurders die bang zijn om door de sneeuw
te moeten rijden,
wanneer hebben we voor het laatst zoveel sneeuw gehad?
misschien moeten we na deze winter nogmaals 10 jaar wachten op sneeuw,
en dan hebben we die winterbanden er liggen,door ouderdom
kunnen die ook op grof vuil.;)
+1
heb dit ook een keer gehad met me ex-calibra.
Nooit problemen ook op een dag er niet meer uit willen.
Zoals al is gezegt rustig door blijven etteren kan je wel gewoon het contact aan zetten.
Ik heb toen ook zelf ruim 3 kwartier gezeten.
Contact aan/uit enz en blijven proberen en plotseling kwam ie er uit
ja daar heb je gelijk in.
Maar als ik zo ze tekst lees heb ik het vermoede dat het om een normale sub gaat en niet om een aktiefe.
Begrijp ik het goed heb je je subwoofer direct op je autoradio aangesloten.
Zal wel lekker knallen dan !.
gr
Er is meer water dan vis.
Sperma is dikker dan pis.Zo niet dan is er iets goed mis
wat een een gepoortje kist maakt zeker wat uit.
Bass gaat veel dieper komt namelijk op een lagere hertz te spelen.
En het gaat vaker ook veel harder.gr roy
Stuk Pijp pakken ben je ook klaar.
Klopt spiegel zit gelijmdt op een soort van dik rubber heel apart.
Maar ik had dan ook nog verwarme spiegels.Maar goed ik had het ook spiegel bewoog al een tijdje .
Kom thuis gooi me deur dicht en klap spiegel op de grond:S
Heel apart.
Maar goed spiegel was nog heel en opnieuw vastgezetje sluit eerst alles aan.
doe de sub als laaste.
Sluit de compo aan..
Zet alles op de basis instellingen ook op je radio.Dan zet je je radio op 3 kwart volume en dan ga je afstellen.
Neem ook eens een kijkje op http://www.showyoursound.nl en of http://www.12vhifi.nl.
Neem de tijd om die site eens door te kijken en je komt al een heel eind.
Succes
ik had naderhand ook een lederen interieru met stoelverwarming.
Maar bij mij lag helemaal niks voorbereid kwa bekabeling.
gr roy
Zelf ook een complete AS installatie.
1 ding de meeste componenten lussen aardig wat power.
Zelf voorin helon 165 150 watt rms. zoals al gezegt is. ze kunnen heel erg hard gaan maar ook zuiver blijven spelen. met de juiste afstelling erg goed mogelijk om er ook een mooie warme klank te kunnen krieren.
Mijn helon speelt op een steg versterker met 210 watt rms.
Achterin heb ik enkele kicks van AS helon 2ohm ook op de steg.
En heb ook de sub van AS eveneens op een steg versterker.Nja goed ik ben echt super te vreden over dit merk.
Zorg wel voor een goeie basis voor je speaker.Vooral bij de helon moet je zorgen dat deze muurvast aan je deur zitten.
Ben je dan toch bezig zorg dan dat je je deuren DEMPT!!!.
Dit geeft zo’n betere weergave van het geluid.Succes met je keuze en inbouw.
gr roy
die ‘nieuwe’ calibra in zijn vermomming vind ‘ik’ persoonlijk zelf wel een beetje op die seat leon 2 lijken zo die daklijn.
toppie man..
goed dat je toch even langs ben gegaan:D
ja inderdaad nou ja je hebt me nummer ik hoor het wel:P
Hey man gezellig. even buurten:).
Zal we saampies even een bakkie halen daar:PO:P nja goed ik denk er niet zo meer over na.
Heb tog geen calibra meer.Maar goed nog een hoop spullen
nee had de diepe volgens mij.
Maar dan houd het op
@16v calibra.
Ik las dat je nog opzoek was naar die sideskirt van rieger.
Laat ik ze nou hebben liggen en ze zijn te koop.Skirt zijn nog in perfecte staat zijn enkel gaatjes in de onderkant en zijkant geboord.
Hoor het wel als je interesse hebt.gr roy
Dietrich.
Er zit een hele goeie in ilpendam.(noord-holland:P)
daar heb ik al een aantal keer wat laten bekleden.
Hij is niet de goedkoopste maar wel goed.Schellevis is de naam
Ik heb zelf ook een calibra 8v gehad.
Zelfde probleem hier.
Het is inderdaad wat irritant maar je kan er weining aan doen het is ook niet erg slecht.
Zelf had ik het ook kwam terecht in file hup dat ding naar de 95 graden toe en weer koelen en dan weer hup naar de 95 graden.
Heb zelf een keer me termosthaat vervangen maar dat maakte ook niet uit.
Ik heb het probleem wel vaker gehoord bij de 8 kleppers.Goud hart vind ik erg netjes staan zo via je shop.
Keuze is lastig maar mijn mening gaat uit naar een goud hart of in de kleur van de auto.
Maar eerste keuz is GOUD.
origineel gepost door cabriobully
ben er al uit maak ze precies als de velgen van mijn cabrio hier een foto
alleen heb ik bij de cabrio de velgranden vervangen door rvs exemplaren dus die blinken stukken meer.dus zilver laten,gouden boutjes derin en gouden spikes!!!
Bully. zeer netten velgen.
zo op de foto ziet het er erg top uit.boutjes vervangen voor goud eventueel en de rest lekker laten hangen zo:P.
Zou de velgen absoluut niet zwart maken inderdaad wat er al gezegt is niet bij deze kleur
-
AuteurBerichten