Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja bumper moet er af inderdaad, maar opzich niet heel spannend hoor, kijk maar eens bij de how to’s van astra. daar staat dat beschreven
zijn er mensen die ook last hebben van condens bij depo xenon projectors voor een astra G?
ik had mijn vorige auto (toyota starlet 1.3injectie) 180 km/h op de teller gehaald. vond ik redelijk rap voor zo’n gare frikandel van 20 jaar oud. met mijn huidige astra ooit 205 km/h aangetikt, maar het zullen we niet de echte kilometers zijn denk ik
yes yes, vandaag via ebay depo projectors in da house. Zaterdag lekker inbouwen. Ben benieuwd of mn pilot xenon dan mooier licht geeft dan mn huidige koplampen (halogenen projectors)
weet je wat ik zou doen… lekker die stekker eraf trekken en vervolgens kijken wat er daarna niet meer werkt.
nou dan wordt het hoog tijd voor een beurtje als ik jou was. 60000 km met dezelfde olie is nou niet bepaald goed voor je motor. laat staan dan de rest van de filtertjes wel al vervangen is. de meeste hoor je zeggen dan om de 15000 km de olie filter en olie sowieso gedaan moet worden.
@robert_corsa wrote:
zijn toch af en toe mensen die omkijken….
haha gewoon om te patsen zeker… ;)
ja zo zijn er dus ook van die mensen die dan zo’n coming home module installeren op een G en het vervolgens ook stoer vinden als hun mistlampen + stadsled verlichting gaan branden in een drukke winkelstraat bij het open klikken van de auto en dat er dan mensen een beetje verward staan te kijken ;) :jerry
maargoed, de raamsluit module op de aansluiten zodat de ramen al sluiten na 1x drukken lijkt me echt k*t, want als je bij een parkeer garage aankomt rijden voor de slagboom en je moet uit de auto hangen om op een knop te drukken voor een parkeerkaart, dan wil het nog wel eens gebeuren dan je onbewust op die deurpin gaat hangen waardoor alle deuren opslot gaan.
in jou geval gaat dan dus ook je raam omhoog terwijl je met je handen uit de auto hangt om dat bonnetje uit die automaat te pakken.dat zou baas j misschien kunnen beantwoorden, aangezien ik die module nog niet heb ingebouwd.
van wat voor rare storingen heb jij nog meer dan aan je auto?
ik verwacht niet dat het een doorgebrande stekker is ofzo, want anders zou hij het echt niet meteen goed doen na het opnieuw starten. ik zou het gewoon even aankijken op welke momenten hij dat allemaal doet. sommige storingen zijn gewoon lastig te vinden. evt uitlezen met de opcom, maar ik verwacht daar niet zoveel van wat met die naalden te maken heeft.
een storing zoeken op het moment dat een probleem zich niet voordoet is gewoon niet te doen, dus gewoon even aankijken zou ik zeggenbij die kerel heb ik hem ook besteld gehad, alleen nog niet ingebouwd. het is niet veel meer dan een zelf gefrabriceerde print met een condensator en wat andere dingetjes erop, maar blijkt prima te werken heb ik gehoord.
ey robert, ben jij dit die hier aan het gassen is in die astra ;) haha
http://www.youtube.com/watch?v=PVh4tqdeZYM” onclick=”window.open(this.href);return false;hoe hoog is de boete voor bumperkleven ook alweer? ;)
ey dano1.6_8v, wat voor merk xenon heb jij eigenlijk ingebouwd, dat zie ik nergens staan eigenlijk. vermeld dan ook de kleurwaarde.
Ik heb zelf Pilot Xenon 6000K H7mmm dus ik begrijp dat het rijden met een originelefilter bak altijd nog het beste is, prestatie technisch gezien. kan iemand vertellen wat ik ervan ga merken als ik b.v. een green inleg filter ga gebruiken ipv een originele inleg filter? De pijpjes in de luchtfilter bak zitten er bij mij al niet meer in, of maakt dat gewoon geen f*ck uit…
@Dano1.6_8V wrote:
Nee, de lamp klem je gewoon.
Maar ik heb het gedeelte tussen de ring en waar de draden uitkomen opgevuld met kit!
Dan weet je zeker dat daar geen vocht meer kan komen!Ik vond het echt een super oplossing!
En echt heel snel klaar!
ohzo, ja bij mij heb ik die bmw ring ook vol gespoten met kit, want mijn koplampen werden ook vochtig vanbinnen. inmiddels heb ik depo’s besteld, ik zal wat foto’s posten zodra die erin zitten
op diverse sites van velgenfabrikanten is een velgenconfigurator aanwezig. hiermee kun je opgeven welke auto je hebt, waarna een plaatje van jou auto zichtbaar wordt en je de mogelijkheid hebt om verschillende velgen eronder te zetten..
zie bijvoorbeeld die van dezent:
http://www.dezent-wheels.com/AlcarKonfigurator/alloyv3/index.php?lcs=v86byqxns” onclick=”window.open(this.href);return false;of AEZ:
http://www.aez-wheels.com/AlcarKonfigurator/alloyv3/index.php?lcs=onz2sm13at&lng=en” onclick=”window.open(this.href);return false;of OZ:
http://oz002.mx-live.com/default.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;BBS heeft geen configurator volgens mij.
Ik zou persoonlijk eerder 17 inch dan 16 inch doen denk ik, ziet er net wat voller uit.
Hoe laat jij trouwens die knipperlicht continue branden? of is dat toeval op de foto?
Kun je eens een foto maken van de zijkant?oh faak dat meen je niet… lag het gewoon aan dat stomme dimmerwieltje haha. zo zie je maar waar het forum handig voor kan zijn haha.
die originele bruine fittingen doorboren had ik toen ook beter kunnen doen inderdaad. scheelt op hoop werk. waarvoor moet jij eignelijk nog kitten? of bedoel je he xenon peertje aan de fitting vastlijmen?
ey kom dan mee naar buiten jonge ! ! ! ;)
ik ga er niks aan toevoegen maar idd ik had ook op getrokken wenkbrouwen toen ik dat van robertCorsa las. misschien doet hij het wel om jullie te foppen, afwachtend op wat jullie gaan posten haha :jerry
-type astra: G
-motor: z18xe 1.8 16v 125pk
-bouwjaar: 12 maart 2003
-datum van aanschaf: 18-12-2010
-kmstand bij aanschaf: 146.686
-kmstand op dit moment: 171.382
-onderhoud bij aanschaf:
-distirbutieriem, waterpomp, multiriem, RAW hendel, nieuwe schijven en blokken achter-onderhoud na aanschaf:
-aircopomp schoongemaakt + bijvullen met koudemiddel (was nog garantie)
-grote beurtey mr.F en kadastra, ik lees regelmatig posts van jullie, maar ik heb sterk het vermoeden dat jullie in twee auto’s rond rijden… waarom eigenlijk?? is één niet genoeg? niet dat het niet goed is, of dat het niet mag, maar persoonlijk zou ik niet weten wat ik met twee astra g’s moet zeg maar. of is één van de auto’s misschien van je vrouw/vriendin.
is trouwens geen kritiek ofzo he, maar het valt me gewoon opik ben er klaar mee, zaterdag de auto door de wasbeer heen gehaald en jawel hoor… dikke condens in die rechter koplamp. op jullie advies toch maar die depo’s besteld. De non multistekker versie. Kan ik m’n H7 xenon daar gewoon inzetten of heb ik nog iets anders nodig, naast de huidige xenon set en die depo lenzen units
gave foto’s van iedereen:)
past dat zomaar 18 inch wielen? of moet er dan het één en ander aangepast worden aan de wielkasten?
En die banden, 35 hoog… ik vraag me af hoe comfortable dat nog rijdt, of is elke hobbel echt duidelijk voelbaar?ik wil voor de zomer nu andere velgen aanschaffen eigenlijk, maar twijfel tussen 17 of 18 inch.:S
25 december 2011 om 20:29 In reactie op: Spoed!!! Welke maat speakers in achterdeur astra g 2001??? #17963190ik weet niet waar je de speakers besteld hebt, maar zolang het spul nog niet verzonden is, is het wijzigen van de bestelling altijd wel mogelijk.
ooit gehoord van de wet “kopen of afstand”?
je hebt als consument dan het recht om binnen 8 werkdagen na aankoop je spullen nog terug te sturen, zonder enige geldige reden, al zit er poep op, dan moeten ze het zelfs nog terugnemen (mits de verpakking geopend/beschadigd is)succes ermee
25 december 2011 om 19:15 In reactie op: Spoed!!! Welke maat speakers in achterdeur astra g 2001??? #17963188ja achterdeuren zijn 13 cm, laatst nog ingebouwd met jbl speakers
-
AuteurBerichten