Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Juffer1 wrote:
@derartz wrote:
als je de projector versie hebt besteld, dan zou ik eigenlijk nog proberen om de set om te ruilen tegen de versie met lenzen erin en vervolgens xenon setje aanschaffen.
Als je xenon gaat inbouwen in projectorlampen (die bijna iedereen heeft) veroorzaakt het veel strooilicht plus jou eigen lichtbeeld is minder mooi als met lenskoplampen.
Volgens mij haal je of wat door elkaar ?
Projectunits hebben namelijk (net als een projector) altijd een lens waarbij het licht gebundeld door een lens gaat.
Een projectorkoplamp is dus hetzelfde als een koplamp met een lens.klopt ja. je moet wel de projectorversie hebben. ik haalde het door elkaar.
ik had die van mij van een marokaan op marktplaats gekocht voor 35 euro incl verz. zit usb kabel en software bij. mokro-nogwat heete die jong
als je niet genoeg ruimte hebt om je radio erin te schuiven, dan moet je het handschoevenkastje er even uitschroeven. je kunt dan achter de radio komen zeg maar. ik heb 6 rca kabels plus de rest van de kabels gewoon probleemloos erin gekregen.
zekering moet je even in het boekje op zoeken. dacht 15 ampere26 augustus 2012 om 07:27 In reactie op: weet iemand waarom zoveel prijs verschil is ( koplampen) #18060633lees anders mijn post hierin:
viewtopic.php?f=5&t=168876gewoon lekker depo’s bestellen, niet in nederland, maar op de duitse ebay. daar zijn ze maar 125 euro
http://www.ebay.de/itm/DEPO-SCHEINWERFER-SET-fur-OPEL-ASTRA-G-PROJEKTOR-DE-LINSE-in-SCHWARZ-XENON-OPTIK-/130743826580?pt=DE_Autoteile&hash=item1e70f07894#ht_4306wt_1139″ onclick=”window.open(this.href);return false;vervolgens pilot xenon erin knallen
http://www.pilotxenonkit.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;dan ben je helemaal het mannetje…
ik heb een pioneer mvh 8200bt ingebouwd met CA-R-PI.151 voor stuurwiel bediening. werkt perfect.
http://www.pioneer.eu/nl/products/25/38/18211/CA-R-PI.151/index.html” onclick=”window.open(this.href);return false;remote display komt wel te vervallen omdat die radio geen display output heeft
26 augustus 2012 om 06:54 In reactie op: Nieuwe radio in astra g stuurbediening behouden kan dit? #18060413kun je bestellen bij carmedia.nl
gisteren een compleet mat zwart gemaakte astra G coupe met zwarte 17 inch velgen op de Bruistensingel in Den bosch. Ging bij de stop lichten rechts de harendonkweg weg in. Zag er wel appart uit. Iemand?
als je de projector versie hebt besteld, dan zou ik eigenlijk nog proberen om de set om te ruilen tegen de versie met lenzen erin en vervolgens xenon setje aanschaffen. Als je xenon gaat inbouwen in projectorlampen (die bijna iedereen heeft) veroorzaakt het veel strooilicht plus jou eigen lichtbeeld is minder mooi als met lenskoplampen. Strooilicht is ook nog eens iritant voor je tegenliggers. Voorheen had ik pilot xenon in de originele koplampen ingebouwd. de koplampen met de bruine draaifitting. Ik kan je dat direct afraden om daar xenon in te bouwen, omdat het namelijk niet goed past en je dus moet gaan zagen/lijmen/vijlen om het passend te maken.
Ik heb zelf die lenzenversie met pilot xenon 6000k erin. Mooier licht bestaat er niet vind ik persoonlijk en absoluut geen weggegooid geld. De auto krijgt er juist ook een luxere uitstraling door vind ik. Hier wat voorbeelden hoe het eruit ziet.


die klep die je ziet bewegen, regelt de lucht circulatie tussen buiten en binnenlucht. appart dat die gaat bewegen als je de deur open doet. Als die klep met dat schuim tegen het kunstof rooster aanzit, dan wordt er buitenlucht aan gezogen, anders de binnenlucht. Mijn astra G doet dat niet in iedergeval. Ik kan me inbeelden waarom dit nodig zou zijn, volgens mij is het niet normaal
nangkang is kut, zijn lawaaibanden net zoals yokohama. Heb ik ook ooit beide gehad. Die yokohamas heb ik nu op mn voorwielen liggen, maar maken veel lawaai vind ik. Erg jammer
ik had nog helemaal geen prijs genoemd, maar ik had het over de nieuwprijzen van die banden. Ik heb dus nog twee goede goodyears liggen. Nieuw waren die voor mij toen 300 incl montage. Jij mag beide banden voor 100 euro hebben
is toch niet duur dacht ik zo, maar aan jou de keus uiteraard.
4 augustus 2012 om 17:24 In reactie op: Corsa C Recirculatieventilator werkt alleen nog op stand 4 #18052597@Dolby wrote:
De kachel weerstand zit achter je dashboard kasje naast je blower zeg maar. is een klein rechthoekig kasje waar 3 draaden naartoe lopen. rood/zwart en wit als ik me niet vergis.
groenkleurig toevallig? we zullen eens kijken.
Ik heb nog twee banden voor de verkoop liggen.
Goodyear Eagle F1 (205-50 R16) met beide 5,5 mm profiel. Prima banden en maken geen lawaai.
Net voor de winter moest ik mijn achterbanden laten vervangen en heb ik dus vier nieuwe winterbanden aangeschaft en een nieuwe set zomervelgen met banden gehaald maar dan 17 inch en daarom zijn deze banden nu over. mocht je interesse hebben, stuur maar een pb.
Bij de popgom zijn ze nieuw 118,66 euro per stuk. Zonder opleggen etc etc.
@TerryB wrote:
Achjaa Binnenlandse vakantie is ook leuk toch, mits het weer goed is! Er zijn genoeg dingen om nog te ontdekken in Nederland!
geloof ik goed, heb je nog tips?
Ik ben ook met m’n G op vakantie geweest. Lekker tent achterin, vrouwtje mee en op naar het comomeer in Italie.
Op de eerste foto staat de Astra het mooiste vind ik.Sint Gothardpass in Zwitserland – 2106m hoog


Sint Gothardpass in Zwitserland – Die mocht trouwens ook mee

Comomeer Italie (Lago di Como)
4 augustus 2012 om 06:45 In reactie op: Corsa C Recirculatieventilator werkt alleen nog op stand 4 #18052595dat vermoeden hadden wij ook al, maar waar zit die weerstand ergens in de auto? eenvoudig te bereiken?
door welke tunnel was jij gereden waarbij die 37 graden aangeeft
heel mooi gedaan!! lijkt mij ook wel vet om zoiets te maken, maar boordcomputer komt wel te vervallen toch?
ik heb een 1800 16 klepper z18xe en bij mij gaat het toerental met stationnair lopen niet omhoog zodra ik de airco aanzet, maar ik merk ook wel dat de auto minder rap wordt doordat de aircopomp ook mee draait, maar niet zo traag als dikke stront zeg maar.
niks aan te doen denk ik of gewoon een 2.2 liter kopen ;)
vet hoor! op de foto’s zie ik weinig verschil tussen de oude en nieuwe koplampen en achterlichten, maar het lijkt erop dat de nieuwe units de zwarte smoke uitvoering is die ook standaard geleverd zijn op een sport edition 2? klopt dat?
hoe heb je die comfortmodule aangesloten? op welke draden precies? Daar wil ik ook nog steeds iets mee gaan doen
23 juli 2012 om 15:09 In reactie op: Betaalbare/betrouwbare Opel garage/monteur voor distributie #18048686ik was laatst naar de lathouwers opel dealer in veghel. voor distributie, waterpomp, spanrol, multieriem etc etc. 350 euro inclusief. niet duur dacht ik zo. Van hun begreep ik dat ze een pakketprijs moeten aanbieden vanuit opel nederland voor 350 euro.
onderhoudsbeurtjes zijn daar en tegen dan wel weer duur. kleine beurt is 200 euro, grote beurt 350.
ben inmiddels 27. eerste 8 jaar deze starlet gehad.

sinds 1,5 jaar nu deze astra G 1.8 sport edition 2 uit 2003

@dion87 wrote:
In m’n tank klep staat 2.7 vooraan en 2.5 achter als ik met 3of minder zit
En ik rij met 215/40/17Denk trouwens niet dat het heel veel afwijkt van je echte snelheid..
is die maat 215/40/17 ook de maat die in je klepje staat?
1 juli 2012 om 14:34 In reactie op: Astra G Recirculatieklep werkt niet. HOW TO CHEAP ASS FIXEN #18034692update… inmiddels gefixt.
De klep zit vast met 2 asjes. één van deze asjes zit direct op het asje van de motor verbonden. Doordat mijn motortje continue onder spanning blijft staan is één van de asjes van de klep stuk gedraaid.ik heb het alsvolgt opgelost, wat ik graag met jullie wil delen.
de klep heb ik omgedraaid terug in de recirculatiebak gezet. Het asje van de klep wat nog heel was heb ik voorzien van een nieuw inhammetje zodat de as van de motor er weer in past. Het asje van de klep wat stuk gedraaid was heb ik afgezaaid en simpelweg verlengt met een schroef eraan. De ronde kop van de schroef is net zo dik als de doorsnee van het orginele asje, waardoor dit in iedergeval weer past.ik wilde niet weer hebben dat mijn klep kapot gedraaid wordt door de motor. daarom heb ik simpele terugverende drukschakelaar tussen het contact van de motor gebouwd. hierdoor komt er alleen spanning op de motor te staan zodra ik deze knop even indruk. Dus als ik straks door de sint gotthard tunnel moet rijden in zwisterland dan activeer ik eerst de recirculatiestand en vervolgens mijn bijgehackte drukknop waardoor de motor enkele seconden stroom krijgt om de klep te verzetten.
fantatisch toch??!!
wat moet zo’n irmscher dubbele uitlaat kosten voor hatchback Z18XE, weet iemand dat?
-
AuteurBerichten