Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en het dempen van je deuren met dynamat…. is dat echt aan te raden, of boeit dat niet zoveel?
ik wil binnenkort een compo set van JBL Power series voor de deuren hangen. weet iemand of je dan speciale inbouwringen nodig hebt? en hoe loopt de originele bekabeling eigenlijk, gewoon van de woofer door naar de tweater? of zit er bij de orignele speakers ook een filter tussen net zoals bij jbl?
16 mei 2011 om 10:51 In reactie op: Auto stoel demonteren om kabels door te trekken via dorpel? #17884701ik heb m’n bekabeling iig volgens deze how to aangelgd.
http://members.multimania.nl/audiogarage/pics/Aardlussen_v1.0.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
gelukkig heb ik nu geen last van dynamoruis.heb jij misschien ook nog wat aan baas j
@Astra_DLS wrote:
wat red je dan met gewone benzine??? RON95
mijn boorcomputer gaf met euro 95 een gemiddeld verbruik aan van 7.6 l per 100km, met v-power is dit 7.1 l per 100 km
mijn astra reed gisteren 1:14,3 na het opnieuw tanken. gewoon aantal gereden km’s delen door het aantal liter getankte benzine. is wel v power van shell. met euro 95 haal ik dat niet hoor.
aangezien ik nog 1 maand garantie heb, ga ik maar terug naar de garage. Zou het kunnen zijn dat de garage tegen mij gaat verkondigen dat een defecte airco niet onder een standaard 6 maanden bovag garantie valt? Of moet dat niet uitmaken
ik heb sinds woensdag ook het zelfde probleem. lampje airco brandwel maar verder wordt de lucht niet kouder. bij inschakelen van de airco is het welhoorbaar dat er iets van een pomp gaat draaien. zou het dan met alleen bijvullen weer werken of kan er dan nog wat anders stuk zijn?
kan het kloppen dat de letter INSP ook verschijnen zodra je je accu los gemaakt hebt. dat had ik laatst namelijk.
mooi om te weten.
weet iemand of er ook een orignele filter zit tussen de woofer en tweeter van de standaard opel composet? zit deze gewoon achter het paneel ofzo? of gaat de luidsprekerkabel vanuit de radio eerst naar de woofer en dan pas naar de tweeter?14 mei 2011 om 08:55 In reactie op: Auto stoel demonteren om kabels door te trekken via dorpel? #17884698joow kerel,
welkom op dit forum.
dat heb ik laatst ook allemaal gedaan en ook die vraag gesteld: voor stoel demonteren en kabeltrekken check:
viewtopic.php?f=5&t=144900
het gat met rubberdop wat je moet hebben zit direct onder het raam links van het remvloeistof tankje
voor het losdraaien van de torxbouten van de stoelen moest ik voor één bout naar de garage, want die kreeg ik niet los met m’n topcraft aldi torxbit schroevendraaier setje. het probleem is dat deze bouten met locktyde (schrijf ik het goed?) “vast gelijmd” zitten tegen lostrillen van de stoelen. Om deze bouten los te kunnen krijgen moet je gewoon degelijk gereedschap hebben, want anders gaat heel die kop van die torxbout naar de mallemoeren.de airbag connector zit onder aan je stoelvast, dmv het rode pinnetje eruit te strekken en nog een ander zwart lipje in te drukken kun je de stekkerlosmaken, moet je de tijd voornemen want het kan maar op één manier los. je hoeft daarna niks te resetten ofzo. ik heb zelf een weekje rond gereden terwijl die stekker losging en geen problemen gehad nadat ik het weer aangesloten had.
Verder moet je de voedingskabel via de bestuurderskant leggen en speakerskabel en rca kabel via de pasagierskant. NIET je rca en voedingskabel aan één kant leggen, want dan wordt je verrast met dynamoruis uit je luidsprekers. zo’n hoge pieptoon die van frequentie veranderd naarmate je meer gas geeft. Als je alles ingebouwd hebt eerst audio testen met de motor aan en goed luisteren of je dan geen dynamoruis hebt. als je geen ruis hoort zou ik pas je stoelen etc weer terug monterne.
wat ook het inbouwen eenvoudigd is door het dashboardkastje uit te bouwen, kun je makkelijk bij de kabels die achter uit de radio komen. ik heb zelf een 300 watt rms versterker uitgang zonder condensator en bij vol vermogen gaat m’n interieur verlichting lichtjes knipperen, dus niet echt nodig lijkt me dan. maar zakt jou verlichting weg bij hevige bassen, dan is het het overwegen waard. Een condensator van 50 tientjes (goedkope bocht dus) bied geen oplossing had ik eerder gehoord.succes
ik denk dat het niks met je radio te maken heeft hoor van dat doorbranden van die kabel. wat kun je nou verkeerd doen met het inbouwen van een radio. simpelweg 2 iso stekkers. bovendien als het wel door je radio zou komen, dan waren de problemen al gelijk opgetreden en niet pas na een maand.
dat de garage tegen jou zegt dat het door het verkeerd inbouwen van je radio komt vind ik klinken als een standaard smoes. ik heb in mijn astra ook een pioneer radio en idd de stekker van de boardcomputerdisplay heb ik bij mij ook gewoon los liggen. waarschijnlijk was het probleem ook gekomen als je de originele radio er in had laten zitten.
je moet vragen hoe de garage de conclusie trekt dat het door het niet goed inbouwen / verkeerd aansluiten komt van je radio.
inbouwen is niet veel meer dan simpelwel in je dashboard schuiven.
aansluiten is twee kabels en nogmaals als je het verkeerd had gedaan, had je gelijk al problemen gehad.ik heb zo’n vermoeden dat ze een domme smoes verzinnen om hun geld te kunnen halen.
ik denk dat het niks met je radio te maken heeft hoor van dat doorbranden van die kabel. wat kun je nou verkeerd doen met het inbouwen van een radio. simpelweg 2 iso stekkers. bovendien als het wel door je radio zou komen, dan waren de problemen al gelijk opgetreden en niet pas na een maand.
dat de garage tegen jou zegt dat het door het verkeerd inbouwen van je radio komt vind ik klinken als een standaard smoes. ik heb in mijn astra ook een pioneer radio en idd de stekker van de boardcomputerdisplay heb ik bij mij ook gewoon los liggen. waarschijnlijk was het probleem ook gekomen als je de originele radio er in had laten zitten.
je moet vragen hoe de garage de conclusie trekt dat het door het niet goed inbouwen / verkeerd aansluiten komt van je radio.
inbouwen is niet veel meer dan simpelwel in je dashboard schuiven.
aansluiten is twee kabels en nogmaals als je het verkeerd had gedaan, had je gelijk al problemen gehad.ik heb zo’n vermoeden dat ze een domme smoes verzinnen om hun geld te kunnen halen.
zeker wel vette wagen jongen. vooral die strip met donkere achterlichten is vet.
hoe had je in mei 2009 je xenon lampen gemonteerd in de orignele koplampen units? dat is niet 1:1 passend of wel?
dat van die ramen sluiten werkt ook als je met de hand de deur opslot maakt dmv sleutel in deur en dan rechts omdraaien + vasthouden.
dan gaan je ramen ook dicht. zullen ze wel ingebouwd hebben voor de vergeetachtigen onder ons die tijdens het uitstappen er achterkomen dat de ramen nog los staan.234 ja? Vet wat is je verbruik bij zo’n auto? hoe heb jij die pilot xenon eigenlijk gemonteerd? Depo koplampen of de gewone halogenenkoplampenunits? Ik de 6000k van pilot in de orginele koplampenuinits gezet, was niet bepaald plug en play
hoe heb jij die pilot xenon gemonteerd? Depo koplampen of de gewone halogenenkoplampenunits? Ik de 6000k van pilot
wat is een uhp 4 dan, radio ofzo
jij ook vrolijk pasen…:P
mooi ding man. hoeveel geld kost dat die velgen met banden zo?
stiekem hoor je het toch vaak dat er hier mensen zijn die melden dat hun auto “gesloopt” zijn. echt onverstelbaar waarom dat zoveel moet gebeuren. ik heb het idee dat het meeste voorkomt bij bij die wat meer opvallen in de zin van die er exclusief uitzien. echt erg gewoon:S
daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
ik vind het niet mooi die witte randen. ik zou het niet doen
diiiiiikke velge!!!
wat voor uitvoering is dat eigenlijk? njoy/ sport ?
ik heb ook nog zo’n cdr 500 fabrabrieksaf opel radio over. die ligt in de kast
is het niet zo dat een astra g een gegalvaniseerd chassis heeft en een corsa b niet, waardoor deze een stuk minder snel gaan roesten?
astra of corsa… tja corsa ik maandelijks goedkoper in de belasting en verzekering. vraag jezelf af hoeveel jaar je met die auto wilt gaat rijden. als het het maar voor 2 jaar is omdat je nu nog niet veel te besteden hebt zou ik een corsa halen. En een corsa C is dat niks? ja misschien iets te veel vrouwenbakkie. moet je zelf maar beslissen. misschien zijn die ook nog te duur.
een maat van me had eerst een corsa b GSI, open luchtfilter erin gelegd en hij klonk gewoon als een subaru impreza, velgjes er onder… best vet, maarja als je toch voor langere duur een auto wilt kopen dan zou ik een astra g 3 deurs kopen
-
AuteurBerichten