Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Verwacht er niet teveel van ;):

Ga een poging doen, maaaaa succes durf ik niet te garanderen :P.
Ben geen Photo shoppert, maar hoop dat die toch iets van een beeld geeft voor je ;)

Hij is alweer verwijderd, als ik het zo lees was het een koopje haha
Doet u mij maar een mooie jonge Opel voor dat geld ;)
Nette Astra. Ik wil/hoop je niet teleur te stellen, maar het bouwjaar 2003 lijkt me niet logisch als ik de foto bekijk. Ik meen (correct me if Im wrong) dat vanaf 2002 enkel nog de sport edition II en Njoy versie zijn geleverd. Dan zouden er in dit geval de koplampen, grill en deurgrepen zo wie zo niet kloppen, en de spiegel en wieldoppen zijn dan ook niet origineel. Schade verleden/ import misschien?
Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik je veel veilige kilometers wens :)Hmm dat durf ik niet te zeggen, maar als je het 2e bericht in de how-to bekijkt heeft Aadje93 dit met een 8 klepper gedaan
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=160331″ onclick=”window.open(this.href);return false;Wellicht dat zijn reactie je kan helpen?
Maar inderdaad, voor niks is het altijd het proberen waard (met die gedachte heb ik het ook gedaan).
De ene zegt dat het tussen de oren zit en wel meevalt, de ander zweert erbij.
Mijn mening/beleving:
Het maakt wel degelijk verschil, vooral onder in de toeren voel je dat de motor veel lekkerder oppakt.
Natuurlijk trek je de klinkers niet uit de weg, maar ik merk wel degelijk dat hij makkelijker/soepeler gaat als hiervoor.Of mijn beleving het zelfde zou zijn met de 8 klepper durf ik niet te zeggen, ik zou het gewoon een keer proberen.
In het ergste geval moet je het buisje er weer terug in stoppen. Dan ben je 4 minuten van je leven kwijt, das nog wel te overzien denk ik ;)En bij dezen de bevestiging :)!
@ Haasje: Volgens mij was het de gouden tip!

Zal in de pauze een klein rondje maken, maar ik ga je alvast super bedanken!!
Vanmorgen heel slim gekeken of daar de stekker nog opzat, deze was netjes verbonden.
Met de ogen nog op half 12 niet zo snugger geweest om dat hele ding te checken ;).Thanks voor de tip, hobbel zo gelijk ekkes na de auto
@Wim: Motorcode is Z16XE (NJoy uit 2003). Wat betreft het wennen dacht ik het zelfde. Echter zijn we ondertussen weer een kilometer of 90 verder (3 keer opnieuw gestart), maar tot op heden blijft hij het zelfde reageren. Dan zou je zeggen dat die toch al is gewend?
@corsabc20xe: Thanks, ik hou hem even in gedachten en zal de WD40 vast klaar zetten (mits dit werkt op mijn motor natuurlijk)!@Andre_Ede wrote:
Bericht verplaatst vanuit het How-To deel van het forum.
Het How-To deel is niet bedoelt voor vragen, in het How-To deel wordt een
uitleg gegeven voor een aanpassing aan de auto.Dit even ter info.
Ajj in het verkeerde tabblad op “New topic” geklikt :(, sorry!
Thanks voor de verhuizing :)Welkom, wel zelf een Opel als dagelijks/hobby vervoer?
Alles buiten starten om werkt prima, lampen gaan niet zwakker branden op het moment dat je de auto probeert te starten (zou die dan op z’n minst moeten doen lijkt me).
En getest met mijn Astra (draaiend) ervoor + startkabels.Ok geen nieuwe accu geprobeerd, maar mag er vanuit gaan dat bovenstaande test voldoende is.
Kunnen er nog andere zaken zijn waar rekening mee dienen te houden?
Thanks voor je opheldering over de melding, die gaan we dus ook nooit tegenkomen in Op-com ;).
Vergeten te vermelden, accu is goed en getest. Hier zou het dus niet aan kunnen/mogen liggen.Ik heb hem denk ik ook al een week of 2 draaien, en 3 dagen geleden een nieuwe update inderdaad.
Tot op heden geen problemen, en EINDELIJK van het SLUITERGELUID AF als de telefoon op stil staat :D:D:DHaha pas maar op, dadelijk is je baas lid van het Opel forum ;). Kun je gelijk je topic weer op slot laten gooien :P
Misschien een of ander automatisch geschakeld (woning)alarm van de buren?
Raar probleem….. Als het daadwerkelijk op die dagen op exact dezelfde tijd (04:36) is, lijkt het me stug dat het telkens weer om een strooiwagen zou gaan. Dan zou deze ook enkel op die dagen op exact dat tijdstip daar rijden.
Ik snap de gedachte van Dolby, en denk ook dat er niet veel andere nuttige tips binnenkomen (als het daadwerkelijk een externe bron betreft).Ben bang dat de enigste optie is om een keer de wekker vroeg zetten en op de loer gaan liggen :angel
Of me info heel nuttig is durf ik niet te zeggen, maar mijn persoonlijke ervaring stelt je wellicht voldoende gerust ;).
Even kort door de bocht: Ik tank (bij de pomp waar ik op dat moment ben) wat het goedkoopst is. Of dat nou E10 in Duitsland is, of 95 in Nederland. Dit doe ik met mijn huidige Astra (Z16XE), vorige Corsa (X16XE) en de Astra (C16SZ) daar weer voor. Bij elkaar zal het een goede 150.000 kilometer zijn, met daarbij 0 (lees: NUL!) problemen!
In mijn optiek kunnen ze dat wel hebben zonder dat het problemen oplevert. Het verbruik zal iets verschillend zijn, maar dat maakt het prijsverschil in Duitsland aardig goed.
Uhmmmm rectificatie (?), de Nederlandse Eonon site is ermee gekapt…. niet voor niks zo te zien, http://www.eonon.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat was niet mijn ervaring, al is het alweer een jaar of 3 geleden dat ik die radio had….
Met Erisin geen ervaring, Eonon wel.
Ik heb in me vorige Astra een Eonon D1303 gehad, waar ik veel plezier mee heb gehad.
Punt (vond ik) was dat het geluid niet al te hard ging. Hij blijft mooi zuiver, maar echt hard gaat het niet.
Dat ligt natuurlijk aan je eigen wensen, maar buiten dat heb ik geen enkele klacht over het merk.Haha dat ziet er inderdaad redelijk uit, in ieder geval beter als de Corsa B ;)
Sorry, over je radio wijziging gelezen :sleeping
Ja ik meen wel T5, vaak bij de Brezan wel te vinden.
Radio eruit halen was niet nodig geweest ;)
https://www.youtube.com/watch?v=F7r-umzMp7M” onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten