Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@vla007 wrote:
Ziet er goed uit die G! Hoe was de bezichtiging? Misschien heb je er niks meer aan, maar hier is een link:http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=180885 naar een waar op te letten how to voor een G.
Thanks for the reply!
De bezichtiging is prima verlopen en heb gelijk de knoop doorgehakt. Had ondertussen ook het topic gevonden met bepaalde punten, but thanks anyway!.
Even snel een kiekje van de Astra

Zal vanavond nog even de auto wassen en morgen een paar goede foto’s maken. Zal ook gelijk even een nieuw topic starten over de auto maar ben tot nu toe zeer tevreden!
Geen roest op de bekende plekken en voor de rest zit de auto nog netjes in de lak. Volledig dealer onderhouden en historie is gelukkig compleet aanwezig.Natuurlijk zijn er nog wel een paar plannen zoals nieuwe koplampen (gewoon de originele xenon projectors) en een ander setje wielen. Verlagen gaat deze keer niet gebeuren, aangezien hij alleen maar snelweg kilometers gaat maken wil ik graag een beetje comfort hebben ;).
Vandaag nog niet zoveel, gister helaas koppakking de geest gegeven :(, ben toch wel blij dat de uitlaat achter de auto zit :D.
Bijvullen met water en dan gaat het nog een goeie 3 kwartier goed, maar natuurlijk niet zoals het hoort.
Bij de meest rechtse cilinder gaat er iets mis, bougie is continu nat maar gewoon geen zin meer om er naar te kijken.
Auto heeft zowiezo een beurtje nodig, maar die gaat hij bij mij niet meer krijgen simpelweg i.v.m. tijd gebrek en ik toch al opzoek was naar iets groters.Helemaal klaar met de auto, mocht er dus iemand interesse hebben in een B, GSI die er kwa uiterlijk nog redelijk netjes uitziet hoor ik het graag.
Bij voorbaat excuses indien dit in het verkoop gedeelte had moeten staan. Foto’s volgen snel, maar zijn her en der ook op het forum te vinden.@joaquindelgado wrote:
@dennisnmgn88 wrote:
Zeker een hele mooie OPC dat staat vast!
Enkel rest mij alleen de vraag, hoe komt een 20 jarige bij een station terecht? :P
Ik heb een eigen bedrijf als u vraag was hoe ik het me kon permitteren :D
_____________________________
I love OPC!!!!
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat een station meestal aangeschaft word door toch een iets andere leeftijdscategorie (correct me if I’m wrong:D).
En als ik me eigen mening hier vrij mag uitspreken, vind ik het hele verhaal een beetje ongeloofwaardig overkomen.
Dat die OPC bestaat is een feit, dat die mooi is ook (naja dat laatste is mijn mening) maar ik geloof niet dat die van jou is (wellicht van familie/kennis).
Ik stelde immers alleen de vraag hoe een 20 jarige bij een station terecht komt, en niet hoe je het geld ervoor bij elkaar hebt gekregen.
Tis voor mij tot nu toe een beetje veel grote woorden, geen enkel concreet bewijs dat dit de jouwe is waardoor ik een beetje sceptisch zal zijn over de eerlijkheid van dit topic tot dat voor mij het tegendeel is bewezen ;).Alvast mijn excuses voor als ik er naast zit, maar ik denk dat meerdere deze mening delen…
Zeker een hele mooie OPC dat staat vast!
Enkel rest mij alleen de vraag, hoe komt een 20 jarige bij een station terecht? :P
Sjaa van alles eigenlijk maar…..
http://www.youtube.com/watch?v=22hdxhcL18M” onclick=”window.open(this.href);return false;
pfoehhh I LOVE IT :D
@musti20 wrote:
Gespot zo net op Youtube, Opel Corsa OPC op de rollenbank :D
https://www.youtube.com/watch?v=–MfXnxy_oI&feature=youtube_gdata_player” onclick=”window.open(this.href);return false;
Das dezelfde link als het bericht erboven alleen dan via Youtube en niet via de Autoweek site ;)
@Turill wrote:
Corsa D OPC gespot, op autoweek :’)
http://www.autoweek.nl/video/3650/op-rollenbank-opel-corsa-opc” onclick=”window.open(this.href);return false;Mooie Corsa, iemand van hier dan toevallig?
Wel valt me op dat hij in het filmpje zegt dat hij hem sinds vorig jaar Juni/Juli heeft maar volgens Zomoto zou hij de eerste eigenaar zijn?

@JJ- wrote:
@dennisnmgn88 wrote:
Ahha da dacht ik haha. Das zeker een mooie plek voor foto’s maar volgens mij kom je er nu niet meer bij….. Kom je uit de buurt van Nijmegen?
We konder er zo oprijden maar was georganiseert dus.. Nee ik kom niet uit Nijmegen, kom uit Arnhem maar woon in Rheden..
Jaa zijn flink aan het verbouwen nu en volgens mij staat die muur er niet eens meer, maar ik snap dan weer wel dat Nijmegen mooiere foto plekjes heeft als Arnhem ;) :jerry
@JJ- wrote:
@dennisnmgn88 wrote:
Waalhalla Nijmegen!!??
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
Jaa ;)
Ahha da dacht ik haha. Das zeker een mooie plek voor foto’s maar volgens mij kom je er nu niet meer bij….. Kom je uit de buurt van Nijmegen?
@JJ- wrote:
@TeamWest wrote:
Of je followed het weer, of je hebt goede intuïtie. Vanaf vandaag regent het een tijdje niet meer.
LOL @ “ramen zuiver gemaakt” :jerry , Belgische invloed?
Maar waar zijn de foto’s..? En fotoshoop..hmm.. is dat een fotoshop van de hele shoot ? :wtf ..En bij deze een paar foto’s van de Corsa; bij Show hier je Corsa staan er meer ;)



Waalhalla Nijmegen!!??
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
@Juffer1 wrote:
Dit is trouwens wel een Astra met een verhaaltje aangezien er een radio inzit die daar niet in hoort (kleur is ook compleet anders).
Auto is een executive uitvoering (velours stoelen, wortelnotenhouten lijsten) dus dat moet je mooi vinden.Op de achterklep zie ik twinport staan, zoals Mark ook al aangaf zijn de wervelkleppen wel iets om goed in de gaten te houden bij die motoren
Als je een ratel hoort in de motor : auto laten staan ! Reparatie van die kleppen gaat al heel snel richting de + €1000.
Ook de koplampunits zijn al redelijk dof geworden, polijsten heeft weinig zin.Test ook even of de claxon werkt als het dimlicht aanstaat. Mocht die dat niet doen dan moet er nog een modificatie aan de CIM plaatsvinden.
Verder best een leuke auto (regensensor, licht sensor) & handmatige airco
Thanks, duidelijke taal.
Het viel me inderdaad op dat de radio niet helemaal klopte. Nu is mijn planning om deze toch al te vervangen, maar ik zal eens navragen of ze hier iets vanaf weten.
Wat betreft die ratel ga ik die zeker in de gaten houden. Ik vind het prima als er nog wat onderhoudt gedaan moet worden, is immers geen nieuwe auto maar het moet wel een beetje binnen de perke blijven.
En het (oerlelijke) wortelhout moet inderdaad je smaak zijn. Das totaal niet mijn smaak! Maar ook hiervoor zoek ik nog wel een oplossing. Doorzoeken naar een andere astra is ook een optie, maar aangezien mijn zoektocht al een jaar bezig is ondertussen gaan we toch maar een keer knopen doorhakken.
Elke Astra die ik heb gezien, heeft wel iets waarvan ik zeg…. hmmmmmm….
Ik weet in ieder geval een aantal punten waar ik op moet letten en dat was even het belangrijkste. Mocht de auto voor de deur komen te staan zal er uit eindelijk toch nog genoeg aan gedaan worden;)Ahhh kijk hier kan ik iets mee! Klinkt allemaal goed en zal idd ook eens bij me zus kijken voor dat pijpje in het luchtfilterhuis. Zijn er verder nog punten waar ik rekening mee moet houden?
Op het eerste oog vind ik de Astra er nog netjes uitzien. Hij ziet er in mijn ogen meer “gebruikt” als “misbruikt” uit maar foto blijft natuurlijk geduldig. Zaterdag maar even langs om te kijken of het wat is en natuurlijk even de onder de dop van de schokbrekers kijken.
Mocht dit je eerste auto zijn, lijken me die 75 paardjes wel even genoeg toch;)?
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
Combo op parkeerplaats Appie Heijn in Nijmegen:

Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
B hier!!
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
Maar het komt er dus opneer dat je geen lampje hebt….. Dat zal ondertussen wel duidelijk zijn (maja dat dacht ik al 2 pagina’s eerder;)). Gewoon tanken als de naald in het begin van het rode komt, dan kun je rustig met de Astra naar Zuid Afrika rijden:D.
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
Hahaha misschien als je een S achter de GL plakt, dat het lampje dan vanzelf gaat groeien en uit eindelijk gaat branden;)
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
Doet hem zeker goed die paar centimeters omlaag! Mooie Astra(y)!
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
Deze ga ik even volgen. Mijn vader heeft namelijk een Astra G (1.6 16v 2003), met ongeveer 225.000 op de teller.
De in onze ogen vrij apparte bij komstigheid, het betreft nog steeds de orginele pijp ( spruitstuk tot einddemper).
Is dit normaal dat die zollang mee gaat zonder onderhoudt?
Zelfs nu word hij vervangen omdat er slechts beginnende roest opzit.Ik heb weleens gehoord dat imitatie pijpen, harder kunnen klinken maar in hoeverre dit klopt…. Zal vast met de prijs en kwaliteit te doen hebben maar zijn er ook redelijke waarbij dit niet het geval is?
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
@PeterNoFear wrote:
@Vannos wrote:
mooi voor welke heb je dat spaghetti spruitstuk besteld de gsi ?
Gister de blauwe corsa te koop gezet
Ja heb inderdaad een spruitstuk voor de GSi besteld.
Bij Hottuning ;)Geen verkeerd spruitstuk, heb die er ondertussen 2 jaar onderzitten. Goede pasvorm en voor de prijs hoef je het niet te laten:D
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
@jordy991 wrote:
1:10 / 1:12 :cry IK BEN MAAR EEN ARME STUDENT!!
en heb last van een zware rechter voet. :(Haha bekend probleem, ben gelukkig geen student meer, maar het word met mijn rijstijl ( ih ih) toch een dure hobby met gemiddeld 37/40.000 per jaar. Jammer, maar voor mij is het ondertussen al zo’n 2 jaar tijd voor een diesel, alleen de fun blijft te leuk om afscheid van te nemen:p. Mijn gemiddelde ligt ongeveer ook op de 1:10 / 1:12.
Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
@DanielB wrote:
Mhh oke, is het OPC embleempje niet terecht begrijp ik? (op geplakt bijv.?)
Onder de C van OPC staat waarschijnlijk “line”, dat zou in principe vanaf fabriek standaard kunnen zijn. Enkel “OPC” daarin tegen niet (lees: idd later opgeplakt).
Al staat er bij jou volgens mij Line onder, dus dat zit wel goed.
Het maakt em alleen geen echte OPC en daarom komt hij niet in aanmerking voor dit topic:D.
Buiten dat, wel een mooie Vec!!Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk
Google is je beste vriend ;), ook al is het niet heel goed goed te zien…. krijg je er toch een beeld van ;)

@wim-v6 wrote:
Ik zit me nog steeds te verdiepen in het dieselen, als ik dan de Reviews van de 1.7DTi lees, zitten de meesten rond de 1 op 20 gemiddeld, en 1 op 18 op de kortere ritten..
Voor de 2.2 ligt dat rond de 1 op 16
Willem
Wim bedankt, ik ga voor de 1.7 dti of er moet zich een nette cdti zichzelf aanbieden;).
Ik heb wel een leuke 2.2 gevonden maar die heeft zo’n 280.000 gelopen en dat geeft me geen heel fijn gevoel. Ik wil er een jaar of 3 mee overweg en rij rond de 40.000 per jaar.
Als ik dan een 1.7 chip dan lijkt me dat kwam vermogen ook wel voldoende. Wat zou ik aankunnen houden kwam maximale kilometerstand? Ervan uitgaande dat de auto goed is onderhouden.Verstuurd van mijn V972 Core4 met Tapatalk
-
AuteurBerichten



