Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Yess inderdaad ff een flinke tegenvaller vanmorgen :(.
Aan de andere kant is de teleurstelling en woede iets afgenomen in de tussentijd haha, dus ik kijk er nu even met een ander oog naar.Tis inderdaad te duur voor 2 halogeen lampen, en voor Nederlandse prijzen weer te goedkoop voor projectors…..
Als ik dan verder kijk, zijn mijn verantwoordelijkheden wat groter geworden de laatste maanden dus een goede (apk gekeurde zonder gebreken) auto is een must.Het geld terug halen zal het probleem niet zijn ga ik van uit. Het krijgen van de projectors zonder bij betaling zal een lastiger verhaal kunnen worden. Gezeik heb ik nu geen zin in simpelweg gezien het feit dat ik verder wil en de auto klaar wil hebben. Vorig jaar was ik die strijd graag met hem aangegaan, maar heb nu zelf gewoon even geen zin in al dat gedoe. Genoeg klussen te doen nog, werk zat wat er ligt en de vakantie begint in de buurt te komen…. Al met al voor mij even reden genoeg om er dit keer geen groot werk van te maken.
In het ergste geval erger ik me na de vakantie (waneer de rust weer een beetje terug is en de auto weer wat hogere prio krijgt) aan de lampen en dan kan ik alsnog de projectors halen. Uiteraard gaat me dit flink meer geld kosten, maar zelfs dat neem ik dan maar even voor lief.
Ik ga er het beste van hopen, verwacht er alleen vrij weinig van… maja de tijd zal het zeggen :).
Thanks voor de info mannen. Ik ga vanavond nog even alles op een rijtje zetten en dan zien we wel wat er uit komt ;)
Klopt wat dat betreft heb je gelijk.
Wat betreft mijn rechten weet ik dat ik op z’n minst me geld terug kan krijgen….
Helaas de nodige ervaring met het aanvechten van dit soort dingen, gelukkig tot nu toe telkens weer in me gelijk gesteld.Maar het verhaal is dat de auto voor 27 juli een nieuwe apk moet hebben. Uitlaat/remmen + spullen voor de grote beurt al binnen.
Koplampen waren besteld eind juni en zouden de dag daarna al aankomen. Dat is dan vandaag uit eindelijk gelukt, dus als ze nu terug moeten zit ik zo meteen weer 2 weken te wachten voor er iets nieuws binnen is (als ik geluk heb).
Vandaar dat ik nu even aan het twijfelen ben.
Ik heb hem gemaild en gevraagd naar een oplossing. Expres er zelf niks bijgezet over hoe ik het opgelost wil hebben, wellicht is zijn idee nog wel beter namelijk (maak ze nooit wijzer als ze al zijn).Nu was ik altijd al aan het twijfelen, of nieuwe originele of de Xenon projectors.
Voor het oog is de projector natuurlijk mooier, maar de rest van de auto is nog helemaal origineel (wellicht dat dat ook zo blijft).
Ergens ben ik bang dat het een soort Halfords tuning word als ik alleen de koplampen hierin vervang, of er moet hier iemand zijn die een foto heeft van een (hele)originele NJoy met projector lampen.
De gewone koplampen zijn (als ze nieuw zijn) ook niet verkeerd en die liggen al klaar op de plank, waardoor ik tenminste verder kan met alles.
Dus jaaa…. Ik denk dat ik z’n reactie afwacht en op grond daarvan zal ik nog ma eens gaan nadenken. Z’n beloftes geloof ik niet, die is die de eerste 3 keer ook al niet nagekomen.
Hij mag me een set duurdere opsturen zonder dat ik bij betaal en dan wil ik nog wel even afwachten. Als hij aangeeft de oude koplampen terug te sturen zodat ik me geld terug krijg, dan gaan we maar eens in discussie met meneer.Sjaaa dan heb je zo’n aardige chauffeur die terug komt en dan open je de doos……

Volgens mij niet helemaal wat ik heb besteld….. :fy1 :fy1
http://giftzz.nl/shop/product/opel/opel-astra-g-zwarte-koplampen-972004/” onclick=”window.open(this.href);return false;Gelijk de verkoper maar een mailtje gestuurd en gevraagd voor een oplossing. Hij beloofde mij vanwege slechte communicatie korting bij de volgend aankoop. Nu zie ik dezelfde koplampen (als ik dacht te hebben besteld), ook duurder op z’n site staan. Ik denk dat ik het er maar op ga gooien dat hij die mag sturen (voor niks), en dan kunnen deze terug.
Aan de andere kant twijfel ik ook weer want originele (in goede staat) zien er ook wel weer fris uit, maja….. Das niet wat ik had besteld dus even in dubio :(.Duidelijk in ieder geval dat giftzz.nl de eerste en laatste order van mijn kant heeft gehad.
Grr eerste bezorgpoging van koplampen mislukt :(, wel grappig…. we zijn gewoon thuis.
Gelijk maar even PostNL gebelt en als het goed is komt de chauffeur nu terug…..AJAJIPPIE JIPPIE JEEE!!! Mag even duren…. maar dan krijg je uit eindelijk een track en trace nummer, als het goed is morgen de koplampen binnen.
Nu alleen nog maar bidden dat het de goede zijn en dan zaterdag inbouwen die handel:DHeer,
Alles is te monteren
(onduidelijke vraag leidt tot onduidelijk…..)@Step-han wrote:
Mijn projector lampen zijn binnen. Ze zijn zelfs geleverd incl. lampen!
Zaterdag er maar is in zetten! Ik neem aan dat hier nu geen stelmotor op zit en dat ik die moet overzetten vanaf de oude koplampen?
Nice! Zo zie je maar wat goedkoop kan inhouden…. Ik verwacht namelijk nog steeds een track en trace nummer, die mij vanmiddag om half 1 binnen een uurtje werd beloofd.
Ik heb hem gemailed en gevraagd om duidelijk antwoord, al vrees ik dat ik blij mag zijn als ik ze uberhaupt nog krijg grrr…Verstuurd vanaf mijn M9 met Tapatalk
@Step-han wrote:
@dennisnmgn88 wrote:
Nog steeds aan het wachten tot de koplampen geleverd zijn:(.
Zouden in eerste instantie woensdag/donderdag binnen komen, toen werd het vrijdag/zaterdag, en vrijdag na mijn mailtje of het track en trace nummer al bekend is niks meer vernomen :(.Ondertussen toch maar even wat lijntjes uitgegooid en in ieder geval genoeg informatie verzamelt over de webshop (+ eigenaar) indien het afloopt op een andere manier als ik verwacht ;).
Vanmorgen nog een keer een mailtje gestuurd en we wachten maar weer vrolijk af…..Word vervolgt….
Ben benieuwd! :jerry
Zojuist een mailtje van de verkoper gehad dat de koplampen gister op transport zijn gegaan. Hij zou hiervan vandaag een track en trace code krijgen, en deze doorsturen…. Fingers crossed nog eventjes dus haha
Jezus man, buiten een heel stuk kennis lijkt me geduld ook een schone zaak te zijn.
Als ik dan kijk naar en zie dat je ongeveer een maandje of 7 bezig bent geweest (er vanuit gaande dat je gewoon werkt en besteltijd en alles erbij) vind ik het al helemaal knap werk!Als ik de berichten zo lees is het behoorlijk wat zoekwerk geweest, en ik geloof best dat daar wat vrije uurtjes in gaan zitten.
Knap werk, puik werk, mooi werk en natuurlijk een GOOD JOB!(Y)http://giftzz.nl/shop/product/opel/opel-astra-g-zwarte-koplampen-972004/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Voor mij een onbekende shop, maar ook van te voren gezocht en reviews waren niet te vinden.
Wat betreft kvk nummer en dergelijke lijkt het allemaal wel te kloppen, en is deze daadwerkelijk ingeschreven maja….Het is een éénmanszaak kwam ik achter en heb het vermoedde dat hij buiten de webshop een eigen baan heeft.
Vaak stuur ik smorgens mail en krijg in de loop van de avond antwoord.
Vreemd is wel dat hij een klantenservice (bereikbaar ma t/m za tot 20:00) heeft maar deze direct doorschakelt naar voicemail. Hierin word nog even gezegd dat je gebruik moet maken van het contact formulier op de website.Gezien de webshop durfde ik het wel aan, ondanks de (denk ik) voor Nederlandse begrippen lage prijs voor deze koplampen.
Hopen dat goedkoop geen duurkoop gaat worden, maja denk dat het ook weer te vroeg is om me heel erg zorgen te maken hierover.Nog steeds aan het wachten tot de koplampen geleverd zijn:(.
Zouden in eerste instantie woensdag/donderdag binnen komen, toen werd het vrijdag/zaterdag, en vrijdag na mijn mailtje of het track en trace nummer al bekend is niks meer vernomen :(.Ondertussen toch maar even wat lijntjes uitgegooid en in ieder geval genoeg informatie verzamelt over de webshop (+ eigenaar) indien het afloopt op een andere manier als ik verwacht ;).
Vanmorgen nog een keer een mailtje gestuurd en we wachten maar weer vrolijk af…..Word vervolgt….
Heb je ze toevallig van dezelfde website afgehaald (link in eerdere post)?
Het gaat mij in dit geval met name in hoeverre deze te ver/betrouwen is haha. Contact is goed, maar kan geen enkele review op internet vinden.De plug en play versie ken ik, ook de verschillen.. De door mij bestelde zouden (volgens de site) plug en play moeten zijn.
Nu ik jou voorkant zo zie staat die grill ook op het lijstje genoteerd ;)
Ik zal zodra ze binnen zijn wat foto’s van voor en achter hier neerzetten. Wat betreft de lampen, ga ik uit van 2 keer H7
Volgens de pagina en de verkoper wel…. Als je nog een dag of 2/3 geduld hebt hoop ik ze binnen te hebben en kan ik het je met zekerheid zeggen!
Als ze op tijd binnen zijn, probeer ik ze er van het weekend even in te zetten.
Volgende week ergens regel ik wel een goed xenon kitje en dan gooien we die erbij, daarvoor maar even met halogeen :Doowja ze vragen ook om een kortingscode… Vul hier in 959595 bespaart je toch weer 10% ;), oftewel de verzendkosten.
(Google is je beste vriend ;))Toevallig heb ik gister deze besteld:
http://giftzz.nl/shop/product/opel/opel-astra-g-zwarte-koplampen-972004/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Exact dezelfde, en vandaag het mailtje gekregen dat ze tegen woensdag/donderdag binnen zouden zijn.
Mooie prijs voor hier in Nederland dacht ik zo…30 juni 2014 om 16:40 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240886laat ook maar…. lost het probleem van de topic starter ook niet op ;).
Sorry dat ik je geliefde aanviel (K)30 juni 2014 om 16:38 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240885Je hebt gelijk in het feit dat ik er nooit ben geweest, ken zat mensen met ervaring en deel me kennis enkel.
Maar waar trap ik iets onder uit?30 juni 2014 om 16:33 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240883Het is toch wel te triest voor woorden.
Je gaat mij verwijten dat ik dingen roep terwijl ik er geen ervaring mee heb, terwijl je al gelijk een conclusie trekt zonder dat je mij kent.Maar om je vraag te beantwoorden… het gaat erom dat bedrijven op basis van vertrouwen klanten winnen. Klanten win je natuurlijk niet als er negatieve reacties op websites staan. Zoals de topic starter al aangaf, is deze bang voor reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bedrijf.
Ik als neutraal iemand die GEEN ervaring met dit bedrijf heeft, ben dus ook niet bang voor reacties. Beide kanten zullen deels kloppen, laat daar geen twijfel over bestaan.
Maar daarin tegen ben ik als consument maar al te blij dat er mensen zijn, die minder goede referenties over bedrijven plaatsen. En het enige wat mij dan toch nog over de streep zou kunnen trekken, is als het bedrijf daar professioneel mee om gaat. Het heeft geen nut om iemand op z’n fouten te wijzen, daar win je je klanten echt niet mee (terug). Bel ze gewoon ff op, leg even uit dat je het liever anders had gezien, maar dat ze nog steeds welkom zijn voor een diagnose.
Natuurlijk zou je zelf even op het topic kunnen reageren “Contact met klant opgenomen, komt langs voor nieuwe afspraak”.Los daarvan had ik geloof ik al aan gegeven dat ik zijn reactie ook wel kon begrijpen, maar had het liever op een andere manier gezien. Dat is zijn keuze, en mijn keuze is dat ik als potentiële klant nog even wacht om naar UT te gaan.
30 juni 2014 om 14:13 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240880Deels kan ik je reactie heel goed begrijpen.
Ik zelf had de jongens zelf even gebeld om de eer aan me eigen te houden en achter de service van me bedrijf te blijven staan.Je weet dat de klant ontevreden is, en je weet dat jij degene bent die hun hiermee kan helpen.
De service zou nu moeten zeggen: Ik ga die jongens helpen en ze in ieder geval een optie (persoonlijk via telefoon/pm) voorleggen.
Al begrijp ik dat jou persoonlijke mening anders ligt op het moment gezien het feit je je aangevallen voelde ;)30 juni 2014 om 14:07 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240878Het is inderdaad een hele menselijke denkwijze, dat heb je mij ook nergens tegen horen spreken.
Waar het om gaat is dat de klant een probleem heeft die op dit moment nog niet is opgelost.Dit probleem zou bij jou ten alle tijden belangrijk moeten zijn, dit noemen ze service verlenen!
Als dit mijn klant was geweest, had ik hem of direct na z’n eerste post gebeld/gemaild of wat dan ook.
Ik had in ieder geval niet tegen me klant gaan zeiken dat ik het niet eens was met zijn manier van problemen/gebreken melden.
Hierdoor escaleert het probleem alleen maar en zie hier het gevolg….. Paar mensen al een halve dag bezig met zeiken op een forum.
Gevolg? Nog niks, probleem bestaat nog steeds en klant (en jullie ook neem ik aan) zijn er niks wijzer en beter van geworden.30 juni 2014 om 13:48 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240876Hmm je antwoorden getuigen niet echt naar het opzoeken van een juiste oplossing.
Corsaliefhebber heeft wel degelijk een punt door te zeggen dat dit tegenwoordig een hele normale vorm van communicatie is.
Zeker als je als bedrijf zijnde bent aangesloten bij dit forum. Dan lijkt het me dat je open moet staan voor kritiek (in welke vorm of welke manier dan ook).Het gaat hier om een probleem wat een klant heeft gehad nadat deze bij jou/jullie is geweest. Nu kan je heel professioneel de klant gaan afzeiken via het forum + mensen die hem daarbij steunen (ik citeer:”Heel mooi gesproken en nog in het vet ook!”). Maar je zou je ook nog professioneler kunnen opstellen door deze klant direct uit te nodigen voor een nieuwe afspraak.
Hou jij je pad netjes schoon en ligt de bal (zonder problemen) weer netjes bij de klant.30 juni 2014 om 11:48 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240870Het starten met een Topic zou ik persoonlijk pas doen als ik er met de tegenpartij niet meer uit kom….
Aan de andere kant, is het ook goed als slechte ervaringen (ook al worden ze uit eindelijk goed opgelost) op het internet staan.Wat de klant wilt is denk ik bij een chiptuning bedrijf (denk ik)best makkelijk in te vullen….
zoveel mogelijk vermogen/koppel en zo zuinig mogelijk (vrij zwart wit gezien misschien).Veel meer wensen kun je als tuning bedrijf niet vragen aan een klant denk ik, tenzij deze er zelf mee aan komt zetten.
Jullie zijn de experts en wij vertellen enkel wat we willen (meer vermogen/koppel). Het is vervolgens aan jullie om er voor te zorgen dat mijn auto sneller naar buiten rolt als dat hij binnen kwam (ongeacht de software die er bij binnenkomst opstaat).
Als dit niet kan worden gegarandeerd of achteraf niet haalbaar is, lijkt het me fair dat de klant terug gaat naar de software die er op stond toen hij binnenkwam.Gaat er (om wat voor reden dan ook) later wat stuk wat te wijten valt aan de chiptuning, lijkt het me de verantwoordelijkheid van de consument om contact op te nemen met het bedrijf. Deze dienen dan weer op hun manier jou probleem naar behoren op te lossen. Lukt dit niet….. zijn er altijd nog forums en manieren zat om het bedrijf aan de schandpaal te nagelen
Gister nieuwe voorbandjes erop laten leggen.
Van de week nieuwe uitlaat besteld en zojuist nieuwe koplampen:
http://giftzz.nl/shop/product/opel/opel-astra-g-zwarte-koplampen-972004/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ben ze eerder nog niet zo goedkoop tegen gekomen in Nederland eigenlijk:O…
Kon niet echt reviews vinden van de shop, maar dat ze veel hebben is een feit!Hopen dat mijn ervaring goed gaat zijn, maar daar gaan we komende dagen achter komen ;)
19 juni 2014 om 18:47 In reactie op: Het Motorhuis een dealer die zijn zakken vult en hoe! #18237393Juist klaar met zeiken over grammatica :D! Hij lost het probleem zelf al op door te zeggen dat die niet meer post :P (grapje ;))
Door met dealer zeiken 2.0!
-
AuteurBerichten