Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kom maar Door met die :kewlpics
@black champion wrote:
Ja inderdaad klote autocorrect
Heb het meteen aangepast.Dus je wilt weten wat de kleinste velgmaat is die je kwijt kan???
https://www.mijngarage.nl/koppeling” onclick=”window.open(this.href);return false;
Even je gegevens invullen en dan weet je ongeveer een richtprijs.
En dan in combinatie met goedkopere bandjes.
Zelf was ik altijd van doe de goedkoopste maar, maar pak nu meestal een iets duurder merk bandje en dat vond ik al een wereld van verschil.
Ongeacht of er veel of weinig met de auto gereden word, bij mij komen er geen goedkopere (merkloze/chineese) bandjes meer onder.Druk lager gesneuveld
Ik gok dat hij wil weten wat de maximale velgmaat is die hij kan plaatsen.
Zal wel last hebben van de autocorrectie. …..Nice!!
Is deze ook compatible met de stuurwielbediening?
Dan lekker voor de Vectra gaan, of je moet echt grote waarde aan de km stand en bouwjaar hechten.
Uit deze 2 zou ik de Zafira kiezen ivm de praktische ruimte die ik met 2 opgroeiende kinderen wel nodig heb!
Maar als de Vectra een station was geweest dan was het zeker weten de Vectra.Prijzen?
@DKvectra wrote:
Vectra b station zender achterbumper
@stefanDTI wrote:
Er zit toch een ultrasoon sensor ?
Die je los kunt vervangen ?Klopt zowel sensor als reservoir zijn beide los te koop en te vervangen.
Beide kosten een dikke €30,- per stuk en het verwisselen kan binnen een half uurtje.
Gok idd op zelfde probleem als bij de Astra H, dus waarschijnlijk de sensor en anders het vlotter in het reservoir wat blijft hangen.
Moerensplijter erop.
11 december 2014 om 10:31 In reactie op: kan er iemand mijn opel corsa uitlezen omg eindhoven #18264139https://mapsengine.google.com/map/viewer?mid=zA2Ve6zZdO40.kw6GaNQ8bGss” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zoek en gij zult vinden………
@Fearless wrote:
9 van de 10 keer is het de zender in het tankje, die gaat er van onderaf uit.
Met de accu er uit kan je hem er makkelijk uit trekken. Het koelwater loopt er NIET uit.
Tankje hoeft niet helemaal los, misschien een beetje om wat meer ruimte te maken.Ik heb maar zelden een compleet reservoir vervangen ivm deze storing.
In de eerste post staat dat hij de sensor al heeft vervangen, dus blijft het vlotter in het reservoir over…..
@Dare wrote:
Hallo Dennis, ik krijg het reservoir niet los. Geeft wel speling maar wil niet los. Hoe kreeg jij het reservoir er helemaal uit?
Is het al gelukt?
De accu moet eruit en dan zit er rechts aan de voorkant een zwart lipje geklikt deze moet je even verwijderen.
Ik heb eerst doormidden van een grote injectie spuiten het reservoir leeg gezogen.
Boverste slangen eerst los halen en dan het reservoir naar je toe trekken.
Dan de boel zo hoog mogelijk houden en onderste slang er afhalen dan heb je amper vloeistof verlies.Succes
Ja het verhaal van dat er een vlotter in zit weet ik zeker, want ik heb dit 4 weken geleden zelf ook heb gehad.
Reservoir heeft mij €33,- gekost bij de dealer hier in het dorp.
Na het vervangen was bij mij die melding gelukken verdwenen, want na een tijdje woord je er idd wel een beetje gek van.@opel-mark wrote:
uitlezen, dat gele lampje gaat niet voor niks branden, aan de storingscode kun je meer zien, nu zou je enkel maar op de gok iets vernieuwen zonder dat je weet of het werkelijk daar aan ligt
Krukassensormelding word niet opgeslagen als fout melding.
Het reservoir vervangen waarschijnlijk is het vlotter de boosdoener.
Achterzijde van het motorblok net onder de startmotor.
Maar dat is wel van een 1.7 cdti of dat bij jouw ook zo is weet ik niet zeker.Ik zou de sensor gewoon bij de dealer halen of bij http://www.fsrs-opelwebshop.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; bestellen.
Ik gok op Krukassensor ik heb zelf ook gehad met mijn 1.7 cdti.
Ik had geluk dat ik nog garantie had op de auto, dus ik heb het niet zelf hoeven te vervangen.
Sensor kost geloof ik rond de €70,- vervangen zijn ze een klein uurtje mee bezig geweest.
Is eventueel goed zelf te doen.Ik gok idd op krukassensor.
Deze als deze onder het rijden uitvalt slaat hij deze foutmelding op een 1 of andere manier niet op.
Heb ik ook met mijn Astra gehad.volgens mij ging er vanuit de fabriek 10w40 in deze blokken, dus zou hem volledige verversen (incl filter) en dan hier mee weer afvullen.
-
AuteurBerichten