Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/insignia/insignia/remmen/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Is ook een optie
En je hebt echt een cd30 en geen cd30 mp3?
Vreemd dan toch maar eens de boel los halen…
Volgens mij had ik namelijk hier op het forum gelezen dat dit niet te maken was op de standaard cd30.Hoe schakel naar de aux ingang aangezien hier geen knop voor aanwezig is?
[/quote]
Hallo als het goed is heb je een aux ingang op deze radio.heb namelijk dezelfde radio.en daar heb ik usb adapter op laten zetten.kan je een usb stick vol muziek zetten en afspelen.Gr peter[/quote]
Dan heeft iemand dat gemaakt want volgens mij zit standaard zit er geen aux uitgang op een cd30.
Die van mij heeft in ieder geval geen aux.Hoe heeft die persoon dat aangesloten?
@Shane_Astra_g wrote:
6000k is niet de fabrieks kleur!
@vito hier een link voor de kleurenhttp://www.pilotxenonshop.com/xenon-kleurtemperatuur/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Je hebt gelijk!!
ik zat te hoog met de waardes
Lichte blauwe gloed erin met je 6000k hebben en de meesten die hier met xenon rijden hebben dit er wel in zitten.
6000k is wat meer ”fabrieks af look xenon”
8000k is met wat meer blauwe gloed erin.4300k is volgens mij echt te geel en lijkt meer op een standaard h7 lamp.
De cd30 zonder mp3 leest wel gebrande cd’s, alleen geen mp3 cd’s.
Op marktplaats staan er nog wel een paar cd30 mp3 te koop, Let op dat deze is afgemeld en er een code bij zit.
Ook je eigen radio eerst afmelden voor verwijderenDeze cd30 kan dus wel mp3
Geen mp3
Je hebt de standaard cd 30.
Ik rij zelf een Astra H.
Maar volgens mij schrijft Opel ook 5w30 voor de G voor.Zelf heb ik er 5w30 dexos2 in zitten, die zou nog beter moeten zijn dan de “gewone” 5w30 vol syntheet.
Het is een oplap middel / nood oplossing, maar het hoort niet.
Er word niet voor niks een bepaalde viscositeit door de fabrikant bepaald.
Wil je nog een hele tijd er mee blijven rijden zou ik er wel naar laten kijken door iemand die er verstand van heeft.In mijn opel niks anders dan 5w30.
Maar dat is mijn mening.
Die 2.0 HDI van Peugeot heb ik hele goede ervaringen mee.
Ik heb 2 gehad, ik lees veel negatieve verhalen over dat blok.
Het is een blok wat niet tegen “verkeerde” olie kan, altijd 5w30 erin ivm de hydraulische klepstoters en regelmatig verversen om de 20.0000 km.
De laatste was een 406 heb ik ingeruild met 350.000 km op de klok en hij gebruikte tussen de wissels helemaal geen olie.Het verbruik was 1:20, nu met de Astra H station 1.7 Cdti rij ik 1:18 de rij ervaring in de Astra is nu dik 5000 km.
De 406 was een sedan met 90 pk en de Astra is een station met 101 pk, qua gewicht is de Astra een kilo of 25 zwaarder (zelfde wegenbelasting categorie)Maar tot nu toe dik tevreden met onze Astra!!!!!
Geen idee wie er daar in de buurt wonen, maar er zijn hier meer mensen uit België actief!!!!
De meeste mensen zijn nu druk aan het werk, dus even wachten tot vanavond of iemand in de buurt woont die kan helpen.Succes
Naar de garage slangetje vervangen, motor flush, nieuwe olie filter, verse olie erin.
Andere radiator plaatsen dat kan prima een gebruikte zijn.
En een snuffeltest laten uitvoeren om een lekkende koppakking uit te sluiten.
Ik weet niet hoe handig je bent maar dit is opzichte zelf wel goed te doen.
En anders zijn hier wel een paar mensen die het voor je kunnen doen tegen een goedkoper prijsje dan een garage.Dan kan je wel eens een lekke koppakking hebben
Nou die slugde is niet van de laatste 4 maanden.
Ik zou de motor laten flushen en nieuwe olie met een nieuw filter erop.
Geen last van verlies van koelvloeistof?
Toen zijn alle vloeistoffen inclusief filters vervangen?
Wanneer heeft deze auto voor het laatst een beurt gehad?
Bedankt voor het aanbod!!!!!!
Je woont in ieder geval lekker in de buurt!Alleen van alle dagen komt as zaterdag echt niet uit……
Mijn oudste dochter heeft een beperking en mag na 2 jaar lang zwemlessen te hebben gevolgt nu afzwemmen voor haar B diploma.
Nu heeft ze zaterdagochtend om 7:00 haar laatste les dan om 9:30 haar eerste paardrij les ( roept ze ook al 1,5 jaar dat ze dat graag wil) en dan om 18:00 afzwemmen.
Dus zaterdag ben lichamelijke en geestelijk als ondersteuning zeer nodig king:Maar de Zaf is ook bijna aan de buurt toch? ;) misschien komt mij het dan beter uit.
Ik stuur je even een pm betreft de DAP
@Harjan wrote:
Mag ik vragen waarom als je voor een DAP500 kiest? Een DAP900(v3) is een rotory machine. Dit is eigenlijk nog mooier. Goed en veel lezen, dan kan er weinig mis gaan.
???? De 900 is volgens mij geen rotory maar ook een dual action net als de 500???
Een rotary is (naar wat ik gelezen heb) voor een beginner niet aan te raden.
Waarom de 500? Die word eerder gebruikt aangeboden en zal dus qua prijs wel aantrekkelijk zijn.
Als ik niet kan slagen op de 2de hands markt kan slagen en een nieuwe ga aanschaffen dan word het waarschijnlijk wel een 900 omdat het prijs verschil redelijk klein is.Carclean.nl forum WOW :shock: wat een schat aan informatie……ben al 3 dagen aan het lezen…. :vertag
Word wel hebberig van die webshop…… :wub
Heb besloten om nog ff door te sparen en voor een DAP500 setje te gaan en aan te vullen met een eigen mix van verschillende merken.
Ik hoop eigenlijk dat iemand zijn 500 weg doet om te upgraden naar een 900 ofzo.
Nog mooier zou zijn als Carclean.nl met een lekkere kortingsactie komt. ;)To be continued zal ik maar zeggen :thumb
@sahin wrote:
bedankt voor het antwoorden en wat kost een warmte wisselaar en als ik nog zo verder rijdt zal het voor meerdere problemen oorzaken ?
Zo moeilijk is Google toch niet?????
Wat ik zo snel kon vinden ( binnen 2 minuten)
Gebruikt rond de 35,-
Nieuw rond 120,-Gok op een oliepomp die aan het dood gaan is.
@Stevenn1 wrote:
Hallo ik heb de NL software al gekregen en heb nu en opcom gekocht die ik vandaag heb aangekregen.
Ik las iets dat je de software niet mocht upgraden dat je anders je opcom kon weg gooien?
Er zit bij die opcom een cd met software.
Maar ik heb die NL software al geinstalleer, kan ik nu gewoon mijn opcom insteken en de NL software gebruiken zonder die software die bij de opcom te installeren?
Alvast bedankt.
Niet update met ORIGINELE software voor een echte opcom dan kun je hem weggooien.
24 januari 2015 om 10:15 In reactie op: Contactpunten bijplaatsen in X2 van een Astra G (2003 CDTI) #18270432Als je de nieuwe contactpunten bij plaatst klikken ze er waarschijnlijk er zo in vast.
Dan zou ik de donor stekker doorsnijden/zagen.http://s449.photobucket.com/user/organ_splinter/media/P1010609.jpg.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zo iets dacht ik dan……Misschien een idee.
Er staat mij ook iets bij dat ik ergens gelezen had dat je die contactpunten los kon kopen bij de Conrad of, maar dat weet ik dus niet zeker.
Kwam dit tegen op de site van heko.
Bij heko volgens de site helaas (nog) niet leverbaar voor de Meriva.
Misschien wel een andere fabrikant die zo iets kan leveren.
-
AuteurBerichten