Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
inbouwhandleiding voor een kooi :jerry
tis tog makkelijk alles past maar op 1 manier ik kreeg ook geen beschrijving bij me wiechers :thumbup


deurbakken eraf halen en achterkappen ook dan kan je het zien :thumbup
is tog geen verschil erin zijn hetzelfde en tis een rot klus zou ze lkkr laten zitten :thumbup
zal wel door het slechte weer komen
kijk is naar de banden of naar speling dat kan natuurlijk ook
origineel gepost door R.Frankhuisen
Donderdagavond de corsa “geprobeert” te voorzien van nieuwe schoenen ( uniroyal rainsport 2 ) 3 banden gingen erg goed.. toen die vierde.. brak de sleutel van men slotbout door midden.. :hmmz #%%$#%$# bijna 3 uur bezig geweest om die K*T bout er uit te krijgen gaat niet lukken!! de bout is al aardig weg gesleten!! morgen even verder kijken..ik gaat men remtrommel eraf halen met wiel er nog op en dan van binnen uit de bout er uit halen!
ik heb echt al van alles geprobeerd!!
*dopje 13 van grote ratel erop proberen te lassen…. geen ruimte bij de velg.. K*T!!
* dop 16 er overheen slaan en dan los draaien.. Niks!!
* gat er in boren en dop 15 er over geen slaan.. Niks!!
* dop 15 vullen met zacht zand en dan er over heen slaan.. Niks!!
* toen had iemand zo mooi setje gehaald met naar links draaiend schroefdraad.. na een enkele minuten rustig draaien met een grote ratel toch maar even kijken… HELE BOUT OPGEVRETEN!! K*T!!
dus ja nu de trommel eraf halen..K heb voor de zekerheid al 2 nieuwe remtrommels liggen..
daar heb je tog een speciaal setje voor dop erop en eraf draaien wij hebben die ook liggen op het werk voor sloten zonder slot :hmmz
origineel gepost door michiel026
origineel gepost door bennic
origineel gepost door Aapje
Ik zat te denken om het reservewiel eruit te gooien, en daarin de ruimte te gebruiken voor de versterker e.d. te verstoppen… Alleen wat is dan een goed setje voor een lekke band te verhelpen langs de weg?Je hebt tegenwoordig van die spuitbusjes als je een lekke band heb spuit je dat erin, lucht erbij en je kan weer een aantal km rijden.
wel ff stil houden alsje je band laat vervangen alsje dat gedaan hebt:P
kom dan niet bij mij je band vervangen viese stink spul :jerry
ik heb me cali turbo’s eronder :wors :kewlpics

-offtopic
2 nieuwe voorbanden gemonteerd plakkers :wors
ik had gladde banden en hij trok heel erg naar rechts zelfs na uitlijnen heb nieuwe banden eronder gezet vanmiddag en rijd weer perfect zonder uitlijnen (doe ik zelf trouwens allemaal)
dus kan ook best aan je banden liggen en wisselen links en rechts kan makkelijk gwoon band van de velg af en omdraaien heb ik ook gedaan toen ze aan 1 kant gladder waren dan de andere kant :thumbup
origineel gepost door G1zm0
Mijn auto had laaste keer in November ook 550,- aan reparaties.
Maar nu in Februari werkt ie nog steeds als een zonnetje.
Heb nog steeds mijn eigen auto en werkt prima.En voor dat geld koop ik echt geen nieuwe.
Marvin
en hij is weer betrouwbaar een andere corsa/auto weet je het nooit :D
anders neem je smalle velgen ik heb 6jx16 met 195/45-16 en binnenkort ga ik naar 195/40-16 maar heb geen last van aanlopen nu had ik met 6,5j wel en ander ET waarde
zo rijd ik nu rond met alleen maar verlagings veren :thumbup

ja want dan veren ze meer in dus meer kans op aanlopen ;)
schroefset kan je vaak instellen op hardheid :thumbup
ik denk dat hij merk bedoeld
JBL had ik erin liggen was wel goed toen en nii zo duur :thumbup
origineel gepost door sjoerdie
ik zie niet echt je probleem…als je de stoel helemaal naar voren schuift, en de rugleuning opklapt, zit IN de rechterrail, bijna aan het einde een torx boutje.
de linkerrail zit helemaal achteraan een inbus bout.
als je die 2 loshebt, leuning naar achter klappen, sctoel naar achter schuiven.
dan achterkant stoel oppakken, en naar VOREN schuiven, dan omhoog trekken.
dan pak je em er zo uit…
ja ik snap het ook nii tis echt makkelijk ff goed kijken wat je moet doen en dan zijn ze er zo uit heb het zo vaak gedaan van corsa B
heb die van me broer tijdje trug ook nog gedaan compleet interrieur :thumbupstoel aan slede zijn 4 bouten en slede aan auto zijn er 2 :thumbup
zover ik me nog kan herrineren zijn het 2 bouten :hmmz
en dan de stoel naar voren en kantelen :hmmz
je kan ook eerst je stoel naar achteren schuiven en dan kan hij uit de haken
weet niet waar je woon maar tis best simpel tenzij ze er aan gezeten hebben ik kan dat niet zien vanaf hier
volgens mij wel maar je kan tog ook een stuk pijp kopen en je middendemper er tussen uit slijpen en pijp er tussen lassen :D
denk dat het goedkoper is om hem ff te vervangen dan dat hij breekt onder het rijden dan ben je meer geld kwijt :thumbup
ik rijd ook zeer weinig km 10.000 in het jaar maar vervang tog af en toe gwoon zekerheid ;)
6 februari 2010 om 18:42 In reactie op: Corsa B GSI van 4 gaats naar 5 gaats + schijven achter #17478986porsche wielen heb ik ook al gehad

missn zijn je remblokjes wel op drrm remvloeistofpijl laag dus oppassen met bij vullen want als je nieuwe remblokjes monteer stroomt je bakje over :thumbup
ik heb dinsdag me voorkant omgebouwd naar 5 gaats achter was al klaar

ombouw van voor en achter kan je hier vinden
5 februari 2010 om 18:23 In reactie op: Corsa B GSI van 4 gaats naar 5 gaats + schijven achter #17478982missn dat ik een keer een setje mercedes velgen met schuifbouten eronder zet :jerry
5 februari 2010 om 18:14 In reactie op: Corsa B GSI van 4 gaats naar 5 gaats + schijven achter #17478981origineel gepost door vectratinus
erg gaaf die turbo wielen onder een corsa b gsithnxs ja ik vind ze ook erg leuk eronder :thumbup
5 februari 2010 om 17:47 In reactie op: Corsa B GSI van 4 gaats naar 5 gaats + schijven achter #17478979ik heb nog wat onderdelen in de verkoop topic dik/dun assen M-Tech
turbo schijven 4 gaats met ring voor corsa en nog wat dingetjes :thumbup -
AuteurBerichten