Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Volgens mij is dat enkel mogelijk met een HappyLightShow module mogelijk
Ah ok, dat wist ik niet. OA-H is toch vooral actief in het Astra gedeelte.
Maar buiten dat blijft de uitleg over WTTC en bochtenverlichting toch hetzelfde ?
Uit je gebruikersnaam haal ik dat gaat om een Astra H
Naar wat ik weet kun je dat niet aanpassen bij OP-com.
Een oplossing is een HappyLightShow module, waarmee je verschillende extra functies krijgt.
Bochtenverlichting is niet mogelijk met deze module omdat deze lichten samen zijn aangesloten en dus niet afzonderlijk van stroom kunnen worden voorzien. (antwoord dat ik heb gekregen van HappyLightShow)Voor de bochtenverlichting heeft gm-tuningparts wel een oplossing.
Misschien de instellingen van usb verbinding op de telefoon nakijken.
Heeft meestal verschillende types:
– Mediaplayer
– Massaopslag
– …Heb zelf geen ervaring met de radio, bij is er zelfs geen sprake van AUX, maar misschien moet de gsm in MASSAOPSLAG staan om dit te doen werken.
En heeft u toevallig even tijd de volgende dagen om mijn sportknop te activeren ??
ben van plan om een sierstuk bij gm-tuningparts te bestellen voor onder mij astra twintop
Maar ben hiervoor aan het twijfelen tussen deze 2:

(bestel.nr. J-20025) UITLAATSIERSTUK ovaal 85 x 58mm / edelstaal hoogglans gepolijst.

(bestel.nr. J-20011) UITLAATSIERSTUK ovaal 120 x 80mm -300mm lang / edelstaal hoogglans gepolijst.ESP wordt uitgezet wanneer je de knop enkele seconden ingedrukt houdt.
De sportknop zorgt voor een snellere reactie van het gaspedaal en als ik me niet vergis wordt de setting van de schokdempers aangepast
Sportknop is ondertussen verkocht
Correct me if I’m wrong
Maar als je radio uit zet voor je de motor stil legt springt de radio toch niet terug aan als je de sleutel later terug in contact stopt
om deze

Is er nog iemand geïnteresseerd in een sportknop.
Is per ongeluk dubbel besteld.
Iemand een idee ??
Zou ook mooi staan onder mijn twintop.
Kan je misschien zeggen hoeveel het zou kosten ?
Naar wat ik lees lijkt dit veel op het probleem dat ik had een tijdje geleden.
Kofferbak bleef volledig dicht, op slot, zelf geen ontgrendel geluid bij het indrukken van het slot van de koffer.
De dealer kan met tech2 het slot openen en zo dus de koffer openen.
Bij mij was het probleem 3 kabels in de kabelboom (weet niet welke), na 3 dagen bij de dealer de probleem kabels gevonden en vervangen en alles werkt nu normaal.
is de koffer nu volledig gesloten of nog steeds open naar de verkeerde kant (zoals bij het openen van het dak) ??
Vandaag even de zomervelgen erop gestoken en wat verlichting bijgeplaatst binnenin.
@Jefkere wrote:
Haha, ja daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik heb het misschien niet goed omschreven…
De enige TTops (toen ik een auto zocht) die hier in een straal van 25km vandaan stonden waren steeds full option en met een 1.8 benzine, 2.0 benzine of een 1.9diesel…
terwijl ik een 1.6 benzine nodig had, want ik betaal mij nu al blauw aan de verzekering, wat zou dat dan niet geweest zijn met één van de 3 bovenstaande motoren…
Verder ben ik eerst een Seat Leon 1.6 gaan testen uit 2007, maar daar zat een stankje aan… was wel in een garage van Seat, met een jaar garantie…
Mijn vader is daarbij nog eens Opel fan, dus heb ik besloten dat ik voor Opel zou gaan, hoewel ik op voorhand ook dacht aan Opel, maar ik kreeg eerst een afspraak te pakken voor die seat leon, die vind ik ook mooi.Het begint hier ook erg te worden, zag gisteren een gastje passeren in een Golf GTI en die was ZEKER nog geen 20, want ik ken zijn vader… zat één jaar hoger in de lagere school bij mij… Zijn vader is niet rijk, dusja… achja, ik mag daar niet over oordelen eh :) Iedereen regelt zijn eigen zaakjes.
EDS software komt van EDS tuning, een bedrijf dat je motormanagement aanpast om het (nogsteeds verantwoorde en niet over de limiet) maximum uit je wagen te halen… dit leidt tot zuiniger rijden en het geeft je meer pk’s en nm’s (maar dat wist je denk ik wel)… Als je een sportknop installeert en je auto is gedaan bij dat bedrijf, kunnen zij hun software aan die sportknop koppelen, waardoor je meer pk’s ter beschikking hebt met je sportknop aan, dan met je sportknop uit…
Weet je toevallig ook de hoeveel het kost om dat te programmeren ziet erg wel leuk uit.
Heb nu al 150 PK door de 1.9 CDTI in men twintop maar meer is natuurlijk altijd leuker !! :D@Spacejam wrote:
Het mooiste aan die knop vind ik,nog dat je die aan de eds software kan koppelen. 160pk en 350nm met de knop uit en 190pk en 400nm met de knop aan8-)
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Even als een noob overkomen maar wat is die eds software ??
Zit dat standaard voorbereid in de wagen??En hem een Twintop als eerste wagen en vind dat helemaal niet overdreven.
Die kindjes met hun nieuwe Audi als eerste wagen dat gaat erover!!Weet je toevallig waar je de sportknop kunt krijgen (behalve bij de dealer)?
Want ik krijg wel de foutmelding als ik de functie activeer met de OPcom.En inderdaad ik heb wel ESP op mijn TwinTop en krijg de foutmelding bij het activeren en mijn vader niet met zijn break.
@Jefkere wrote:
Hey Honza :)
Het probleem is dat je 2 verschillende sportknoppen hebt.
Ofwel heb je de sportknop in combinatie met een IDS+ onderstel en dan heb je inderdaad ook de schokdempers.
Ofwel heb je de sportknop en enkel de andere 2 eigenschappen die jij opsomt :)
De meeste hebben dus die 2e sportknop.
Ik heb ook gezien, vandaag bij zonlicht (dat recht in mijn teller scheen) dat het lampje van de ESP niet in mijn teller zit, vandaar denk ik dus dat de theorie in het begin van het topic (van Spacejam) volledig klopt dat er eigenlijk een andere teller nodig is. Als ik de sportknop aanmeldt met de opcom, dan geeft hij geen melding dat er eigenlijk geen is, terwijl dat eigenlijk wel zo zou moeten zijn….
Dus byebye idee sportknop! Een andere teller ga ik er daarvoor echt niet insteken :/De zetels zullen voor morgen zijn dark-divx… Het is nu al donker enzo.
@Jefkere wrote:
De bumper van de twintop is identiek als die van de GTC hoor :)
Het zijn de 5deurs en station die een andere “minder op een punt”-bumper hebben ;)Ahzo,volgens mijn dealer zit er toch verschil op de bumper van de Twintop en de GTC.
Ik heb zelf een Astra H Twintop en hierbij is de voorbumper nog meer in een punt dan bij de GTC.
Ik heb mijn nummerplaat gewoon gebogen en geen last van de letters.
En idd Zwart wit plaat is niet toegelaten in België
@larsgtc wrote:
niet echt vandaag gedaan maar vant weekend… heb al het lelijke oranje licht uit de astra verbannen en laten vervangen door mooi blauw en wit :)


niet echt heel duidelijke foto’s maar de tellerplaten zijn wit et de originele rode wijzer, en al de rest is blauw, verwarmingsknoppen, raambediening, lichtbediening incl in de hemel enkel de indicatorlampjes van bvb de achterruitverwarming, ontdooistand voorruit, sportknopje, parkeersensoren zijn ook wit :)Om de blauwe verlichting in de bedieningspanelen te hebben,
moet je dan beginnen solderen of is het gewoon andere kleur lampjes steken??Wel mooi gedaan, want het originele geel is echt om te :puke
Bij een astra H GTC zit de zekerkast onder de motorkap:

En bij sommige (ik denk de nieuwere) ook de kofferruimte, bij een twintop is dit aan de linker kant (weet het niet juist bij een gtc)
Maar je hebt wel het boekje nodig om te weten welke zekering voor wat is
Heb even snel de pagina’s van de zekeringen in mijn boekje ingescand:
http://dl.dropbox.com/u/32916002/Auto%20zekering/Auto%20zekering.zipIk heb wel een Astra Twintop, maar de boekjes zijn normaal voor alle Astra H hetzelfde
@opel-motorsport wrote:
bij de dealer dan ofzo ?
originalcarparts.nl al eens geprobeerd ?Het probleem is dat het geen origineel onderdeel is
-
AuteurBerichten