Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@b07 wrote:
leuke auto man.
vind het wel een gedurfde actie wat ze met die ruitenwissers hebben gedaan, zo rechtop in de hoeken, dat staat em goed .
Die staan origineel zo
Volgens mij staat de r voor reflector
Wat ontiegelijk duur zeg. Mocht je stage 2 willen koop dan voor nog een 200eu een downpipe, laat hem er voor een paar tientjes onder zetten.
Vervolgens naar een chiptuner (unlimited tuning is een goede optie, en je krijgt forum korting) en die nemen je garantie over.
@Shane_Astra_g wrote:
Ik denk puur omdat de beloofde waarden niet behaald werd. Ik heb zoals je deels al zegt liever een nette kromme dan 1 die pieken en dalen heeft en ergens een piekje van x aantal pk aantikt.
De meeste mensen laten zich lijden door cijfers. Hoe hoger hoe beter. Ik vind verloop van de kromme veel belangrijker al levert dit iets minder winst op.
Ik denk dat hij bedoelt dat er meerdere runs gedaan hadden moeten worden met verschillende software, misschien had het nog wat beter gekunt.
Misschien begrijp ik het verkeerd maar zoals TS het zegt is er na de eerste run niks meer gedaan, terwijl dit niet echt het doel is van een chip op maat.18 april 2016 om 23:13 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18095108@Opel_Bjorn wrote:
Daar heb ik geen last van, ik kan hem alleen met de hand wat wiebelen naar links en rechts. Niet naar voor en achter zoals op het filmpje.
Zou het dan misschien het mechanisme zijn en niet de bak. Of misschien ben ik te zeikerig en hoort het gewoon :Dik denk dat dit een redelijk normaal verbruik is, zeker voor al die korte afstanden.
het is dan misschien wel “maar” een 1.4 turbo, maar zeker een kleine motor moet werken en ze halen tegenwoordig ook een hoop vermogen uit een klein turbo blokje.Reset je verbruiksmeter eens en ga eens op een zondag een gecombineerd stuk snelweg/b-weg/stad rijden en kijk eens wat hij dan aan geeft.
Ik rijd het stuk naar mijn werk ongeveer 1 op 9/10, waar van het stuk naar de snelweg toe ongeveer 1 op 8 en eenmaal op de snelweg ongeveer 1 op 11/1218 april 2016 om 11:40 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18095106Omdat ik sinds een aantal weken ook een m32 heb was ik voordat ik de auto kocht al op de hoogte van de problemen.
Nu merk ik wel dat vooral als hij in zijn 1 staat in de pook handmatig wel een kleine cm kan wiebelen (links/rechts). als ik ga rijden zie je de pook in geen enkele versnelling bewegen.
Is dat wiebelen ook een kenmerk?Kan ik die zelf vervangen? niet dat hij opnieuw ingeleerd moet worden als de batterij eruit is geweest?
Heb je misschien een filmpje van het geluid? En hoe zit de jouwe precies bevestigd ten opzichte van degene waar je wel buizen moet vervangen? Of heb je in de originele moeten zagen?
Dat ziet er super netjes uit arjan! Overal waar ik zoek zie ik gasten met van die blauwe buizen, ieder zijn ding maar ik hou van origineel.
Heb jij last van je ecu erdoor? Ik weet dat bij sommige auto’s hij de lucht bij het luchtfilter meet, daarop afstelt met benzine, en als hij vervolgens een deel afblaast je met teveel benzine zit. Even simpel gezegd. Denk dat dat is waar jij het over hebt maurice.19 inch met 235 past ook dus dat moet lukkeb
Wat veranderd dit?
Met een tech2 kun je dit instellen. Althans bij mijn vorige auto uit 2012 met een touch en connect wel
Sorry ik heb het kleuren scherm. Is dat de cid dan? En hoe is hij te updaten?
Past een vectra opc blok niet?
Autoshop brabant in bergen op zoom
Ik heb 3 jaar ap gehad onder mijn corsa d en geen moment spijt van gehad. Heb ook in een corsa met kw gereden en ap is gewoon fijner. Heb zelf maar 470 voor een nieuwe set moeten betalen
De catback die ik kan vinden zijn er alleen in 2.5 inch. Ik denk dat ik die gewoon ga proberen, is het te hard past de middendemper er gewoon weer tussen. Prijs is ook heel leuk als je er geen racekat en downpipe bij neemt
@Arjanopc wrote:
Bij mij zit er een zeer zwaar geluid in, juist niet scherp. Al heb ik wel de middendemper teug geplaatst. Nu een mooi zwaar geluid met optrekken en op constante snelheid blijft het mooi op de achtergrond. Al blijft het een kwestie van smaak natuurlijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Welke heb jij precies? ik denk dat ik inderdaad voor Milltek ga.
Ik zou dan beginnen met een cat-back systeem welke ik altijd nog kan uitbreiden, wel de niet-geresoneerde versie dan, verschil is denk ik alleen dat die geen middendemper heeft en de andere wel?Weet jij een nederlandse distributeur of moet ik hem uit engeland laten komen?
Inderdaad erg jammer
Ik begreep al niet waar die unit settings voor waren. Wat veranderd dit nog meer? Enkel de manier van verbruik aflezen?
Bumper is echt in 10 min los. Veel mensen zien er tegen op maar in een half uur heb je gewoon al je lampjes vervangen
@Arjanopc wrote:
Heb je al eens gekeken naar Milltek uitlaten. Die had ik onder mijn h en nu onder mijn j, speciaal ontworpen voor de opc’s. Je kan kiezen uit drie pijpen van vrij zacht tot hard geluid. Er staant genoeg clips op youtube van de h opc met Milltek.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Milltek is natuurlijk een van de bekendste (en duurste) merken. Alleen vind ik zelf milltek een best scherp geluid maken, hoe zit dit bij jou? Ben tot nu toe gecharmeerd van het originele remus systeem wat ze in engeland leveren, is alleen lastig aan te komen denk ik. Fox heb ik op vorige autos gehad en klinkt ook mooi diep en beschaafd, enkel hebben ze deze niet voor de opc zover ik weer
@Helmer opelfan wrote:
Op maat een rvs systeem laten maken. Kan je geheel naar eigen wens het geluid bepalen
Heb ik ook naar gekeken, maar ook dan weet je pas na al het arbeid hoe het klinkt.
Tot nu toe vind ik het Remus systeem perfect klinken, welke in engeland origineel onder de Nurburgring editions geleverd werden.
Kan ze alleen niet aftermarker vinden op internetAah, en het verschil is pk en nm dan links en rechts zegmaar? In dat geval is het het overwegen wel waard [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
-
AuteurBerichten