Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Voorstoelen zijn hetzelfde en zal dus gewoon passen, enkel de bekleding overzetten.
Nee totaal niet, dit gaat geleidelijk.
Maar zal eens kijken wat hij doet bij een lager toerental.Bij een automaat moet hij in de N of P toch juist hoger in toeren lopen dan een handgeschakelde?
Omdat je zodra de D inschakeld de koppel omvormer zoveel toeren wegneemt?
Heb mijn 2.0s automaat op 1200 toeren in de N P zodra ik hem in de D zet zakt dit netjes naar de 900 toeren.
Of zit ik nu al die jaren verkeerd met mijn automaatjes?Gr Daniel
Was het hier helemaal vergeten, je had beter even een u2u kunnen sturen.
Maar choke knop heb ik dus wel voor je, rest niet.Gr Daniel
Is er de afgelopen 10 dagen nog wat gebeurd aan je GT/E tje?
Mooiste van mijn C

2 van mijn vorige Opels


Dat is een vacuum schakelaar.
Deze gebruik je als je een automaatbak hebt met lockup.
Je kunt hem gewoon laten zitten, er zal geen olie door lekken.Mvg Daniel
Dat is een koel water slang die naar z’n verwarming gaat.
Deze komt daar uit bij de E cih blokken bij de S en de N zijn deze gewoon dicht met een inbus.Ben een blauwvinger…
Zwolle!Bedoel je niet de rubberen ring van je koelwater kanaal?
Gr Daniel
Bedankt!! :thumb
Mvg Daniel
Weet ook niet zeker of ik er 1 heb maar zal morgen even kijken voor je.
Chokeknop heb ik voor 99% zeker weten, zal morgen even voor je kijken.Denk dat je deze spiegels bedoelt:
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/446891030-sr-spiegels-kadett-c-ascona-b-manta-b.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Gr Daniel
Choke knopje heb ik volgens mij nog wel liggen, wil je met of zonder het lampje?
En de spiegel die je zoekt bedoel je daar de SR/GTE spiegel mee?
Gr Daniel
Had je al bij AMTRANS op de site gekeken?
Hebben bijna alles voor deze automaten.GR Daniel
Had hem ook al bij de andere astra’s gepost en toen zag ik het station topic.
Dus bij deze mijn station.



Dit is mijn Astra het is een 1600 station uit ’98 en er zit verder geen extra’s op.



Mvg Daniel
En met jouw bak kun je ook diverse nieuwe type blokken er in bouwen.
Van de 1.6 tot de 16v varianten.10 april 2011 om 07:01 In reactie op: Ghanz`s ascona b project >>>afgerond en klaar !!!<<< #17852839Dat past 1 op 1 heb het onder de kap bij de Senator.
Dus 2.4 spul op een 2.2 inlaat.Die grijze is van mij geweest, voor mij van Opeljan, en daarvoor geloof ik van Blitz (BOF).
Leuk dat mijn velgjes er nog onder zitten:)Misschien wat foto’s?
Dat legt wat makkelijker uit.Bij de B Manta zijn ze al de fout ingegaan toen ze de CC er bij bedachten:P.
Wil niet eens weten wat voor een gedrochten ze bij een eventuele C gaan verzinnen.Het is een mening val me er niet op aan:D
Opel 4 ever heeft ze nieuw liggen.
Is in mijn ogen iets beter als een 2de handse ondanks dat het getest word.
Niet om jullie maar is mijn mening.Heb deze foto van het weekend gemaakt om het verschil te zien in het boutpatroon
bij de verschillende opel blokken.
1ste CIH 2de OHC 3de OHV

Waarom ik dit plaats gewoon omdat ik denk dat je zo de verschillen goed ziet.
Dit zijn dan wel automaten maar dat maakt geen verschil.Gr Daniel
Denk het wel, was gelijk merkbaar in trekkracht en minder rook na het vervangen van de onderdelen.
Ik heb er wel iets voor liggen, is wel een eigenbouw maar je kunt altijd even kijken of het wat voor je is.
Proberen kan altijd! -
AuteurBerichten