Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is het niet de O-ring bij je ontsteking?
Had zelf bij mijn 8v daar olie lekkage, O-ring vervangen en de lekkage was weg.
Althans zo op de foto te zien lekt het op de lekkage die ik ook had.Mvg Daniel
Wil hem eventueel wel hebben/ over nemen.
Had je ook via het C Kadett forum gepmt.Mvg Daniel
:thumb
Ben benieuwd, hoe ga je het nu doen met de kap??Gr Daniel
Heb je geen vraagbaak van de C Kadett, daar staat de draadboom van de standaard Kadett in.
idd precies dezelfde.
Wil er 10.000,- voor hebben, maar heb je de prijs gepmt waar die voor weg mag.
En natuurlijk zonder eventuele verzendkosten.Had het al eerder aangeboden maar werdt toen volledig genegeerd.
Heb eventueel dus een extra inlaat spruitstuk voor je van een 1.6.Mvg Daniel
Volgens mij moet dat wel passen zo toch, onder de bult van de rooie kap.
Jouw bult zit ook wel wat verder naar achter op de kap.
Zal het morgen voor je na kijken en meten.Middenstuk is er uit te slijpen aan de binnenkant, dat is een lege ruimte.
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/oldtimer-onderdelen/538028085-dieselkap-opel-c-kadett-c2.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Succes
Mvg Daniel
Deze denk ik: MP Advertentie: 526503643
Succes morgen!
http://www.copeparts.nl/nl/shop/overstijgend/sub,2/pid,2840″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.mantablog.nl/techniek-manta-b/cih/cih-cilinderkop/” onclick=”window.open(this.href);return false;
10 februari 2012 om 17:50 In reactie op: onderblok 2.0 uitvreesen als je 2.4 krukas plaatst??waarom?? #17989702Ligt er aan welk type 2.0 onderblok je hebt.
Als ik het goed heb, de blokken waar een 0 onder de derde vriesplug aan de
in/uitlaat zijde staat.
Hoeven niet uitgefreesd te worden.Tja… dat wist ik nie!!
COPE Emmen
http://www.copeparts.nl/nl/shop/corsa_a” onclick=”window.open(this.href);return false;op zoek waren naar een andere grot..
Nice.
8.5
De eerste GT/E’s waren 1200 automaat kassen, deze foto is ook van een C1 gt/e.
De kas van een 1200 automaat is hetzelfde als die van een 1600 automaat en de gte’s
Enkel zijn er bij de 1600en de gte later wat aanpassinkjes gedaan, zoals die steuntjes die weggeslepen worden.Verbeter me als het anders is.
Ik heb eventueel wel een setje APK waardig.
PM maar bij intresse.Heb je je olie wel gepeilt?
Oliepomp afgevult na het vervangen deksel?
Olieaanzuigbuis nog goed, niet verstopt of lek bij de pakking?
Oliezensor nog wel goed?Verder kan het volgens mij niks anders wezen.
F waar een oog(je) op is!!
8.5Wie zegt er dat die Michael niet mee leest?
Of dat hij ook gewoon mee post in dit topic?Maar net als in elk topic graag voor en na :kewlpics
is iedereen hier op het forum gek op :thumb:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Opelnr:1 26 885

Opelnr:1 58 551

Kwam ik niet helemaal uit, heb er meerdere nr voor.Maar voor de eerste 2 zijn er denk ik wel mensen die je daar aan kunnen helpen.
2de hands zowiezo.Voor het dakraam was geloof ik moeilijk of niet aan te komen.
Dacht dat die van een VW heel dicht bij het org. van opel kwam.
Welk type VW weet ik zo niet.Succes
Ik heb eventueel wel een orgineel onderdelen boek C1 incl. de eerste gt/e’s
Mag je hier gerust komen inkijken en de nummers overnemen die je zoekt.Mvg
-
AuteurBerichten