Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1e was idd iets mooier.zo gaat het worden.2e foto was f voor het luchtfilterhuis…
wel als je een ander luchtfilterhuis toepast zoals hier op de foto.is volgens mij van astra-h.
dan kun je een t-stuk horizontaal monteren na de LMM.
@ zetos:
bij vag turbo motoren MOET er een gesloten systeem toegepast worden omdat anders het motor management op storing gaat (ziet dit als drukverlies turbo)jep…ligt alles iets dieper als bij de astra….enige probleem bij de zaf is ALLES aan de achterkant van het blok….je kunt dr nergens bij…
als ik alles goed “berekend” heb gaat het net passen.ik ga een alu koppelstuk gebruiken waar ik ter hoogte van de 25mm aansluiting van het silicone t-stuk een uitsparing in maak zodat ik het t-stuk aan de bovenkant in kan korten.dit zet ik direct op de inlaat van de turbo.aan de andere kant van de verbinder komt de (beetje) ingekorte 90 graden bocht die naar de LMM gaat.door het koppelstuk blijft het een steving geheel,en zal het de motorkap niet raken ;)
de rest van het systeem bestaat dan uit wat rechte 25mm slang met 90 graden bochten en een aansluitflens voor op de HKS….afblaas geluid zal dan (bijna) verdwenen zijn,maar dat maakt niks.nu fluit dat ding als een gek vanaf 2000rpm :oheb alles bij elkaar gezocht om een gesloten systeem te maken.
i.p.v. de koppeling zet ik er een aangepast t-stuk tussen net boven de turbo.
spul is vandaag allemaal besteld.als alles binnen is volgt er een lijstje en een “how to”
voor de liefhebbers………mooie zaf :wors
veel plezier drmee (dat zal zeker wel lukken) :Pheb ze vandaag ook aan de telefoon gehad.idd zeer behulpzaam en vriendelijk.wil gaan voor de EVO-240.is voorlopig f voldoende…
ben benieuwd naar het resultaat baas….ik kan op de hks een recirculatie-adapter zetten met 25mm slang-aansluiting…dan draai ik de blow-off om en zet er een stuk 25mm silicone slang op naar de inlaat.enige probleem is de koppeling…
idd…
ik zoek me helemaal lens naar die 90 graden verloopbpcht met aansluiting…
kan alleen t-stukken vinden….
heb al eens geprobeerd er een 25mm flens aan te zetten maar dit werd niet luchtdicht :(deze is van v-max…
http://www.vmax.de/en deze weten ook waar ze mee bezig zijn :o
http://www.franke-turbotechnik.com/FTT_Startseite.html
staat ook leip spul tussen….
ga je dan voor phase 1 of 2??
volgens mij hebben ze het druk.kreeg m’n e-mail net weer terug.kon niet afgeleverd worden…
nu hebben jullie me ook aan het twijfelen gemaakt:hmmz
net f op de site van V-max gekeken maar ziet dr ook goed uit :agentorigineel gepost door freek corsa
Red top rulezzzz :wors:jerry
dat waren nog eens tijden :D
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door InjectTheVenom
origineel gepost door OPCdriver
Check je vacuum/druk leidingen/slangetjes:agent.
+1 :)
dat doe je maar op dumpert/ geen stijl :P
+2 :hmmz
mistery opgelost:P
maar het resultaat mag dr wezen!was het compleet setje die FMIC?ben zelf ook alles bij elkaar aan het zoeken.staat je turbo op MP?
ik zou f doorsparen en er originele xenon koplampen opzetten.goed licht en het gaat langer mee dan die devil/angel eyes.is allemaal goedkope troep die slecht past en niet lang meegaat(vooral de LEDs).ik vindt zowieso dat zoiets op een audi hoort en daarbij past.niet op een zafira.is beetje HALFORDS tuning.maar is mijn mening.als jij dr zo iets op wil :thumbup
(niet boos zijn he :P )
25 mei 2010 om 19:08 In reactie op: Onderwerp: Euro Benzine & Diesel . . . ? ? ? Geweldig to #176759421,57 voor shell v-power 100 (rijdt ie lekker op) woon 1km van duits shell station.is evengoed bijna 3,5 ouderwetse FLORIJNEN maar een stuk goedkoper dan de gemiddelde pomp prijs in de nl (als ze ‘m al hebben)
hartelijk gefeliciteerd :thumbup
bij mij tikt ie dan ook.is volgens mij niks mis mee….. :hmmz
welkom op het forum ;)
ziet dr gelikt uit baas j :agent:agent
vooral die intercooler achter het gaas!!
super:thumbup@ zaffiedriver : welkom hier en stel je f voor,dat lult wat makkelijker
klasen en eds zullen niet veel van elkaar verschillen.zijn allebei bedrijven die weten waar ze het over hebben.ze zijn beide gespecialiseerd in opel..iedereen heeft goede en slechte ervaringen met alles.is normaal…maar deze tuners zijn echt niet slecht….we mogen in de”scene” blij zijn met vakkundige tuners die weten waar ze het over hebben en je niet zomaar alles aansmeren… -
AuteurBerichten

