Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
11 september 2009 om 23:24 In reactie op: Calibra veren en schokdempers hetzelfde als vectra a?(13 sep #17522230
Deactivated2
Deelnemerjipjip
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door jblfreak
ok maar waar zit deze dan op de motor aangesloten ?kan nergens iets vinden
klopt indd is van een extrern waterpompje,
Het pompje zit bij een calibra langs de radiateur,dit pompje heeft twee uitgangen,links van de radiateur zit nog een ingang en recht een,die sluit je aan en vanuit het pompje gaat een kebel die verboden is met de sensor in je blok,deze senzor zorgt er ook voor als je de auto van het kontakt afzet dat de auto nakoelt.Erg handig om erop te hebben aangezien een V6 vrij warm word,dus nakoeling is zo gek nog niet.
Je hebt deze delen wel nodig,het waterpompje enzv
De sensor zit in je blok geschroefdDeactivated2
Deelnemerorigineel gepost door svdk20
oke geweldig zal is ff gaan neuzen dit weekend kijken wat me gaat lukken.
bedankt voor je reactie cabriobulyAls je gewoon even alles doormeet met twee man is het makkelijkste gewoon kijken wanneer het lampje brand als je bijvoorbeeld knipperlicht aanzet enzv,heb alles bij mij al weggewerkt anders kon ik je zo de kleuren doorgeven
wat ik wel nog weet is
twee witte zijn knipperlicht
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Mich
origineel gepost door cabriobully
Vaak gebeurd dit doordat mensen de krukasbout losdraaien en hem of niet vervangen of gewoon met de hand vastdraaien,weet niet hoe jij dit hebt gedaan?Een krukasbout dient belachelijk vast te zitten en zover ik weet word je geadviseerd om ze te vervangen aangezien het een trekbout is.
Ook ik heb dit vaker gehad namelijk,heb de bout vervangen en gewoon op nm,grades vastgedraaid en geen problemen meer gehad.
Hij zat wel goed vast…nou ja het is gebeurd…niets meer aan te doen. Iedereen bedankt voor de goede tips.
Wat is goed vast volgens jou?
hoeveel nm en hoeveel grades heb je hem aangedraaid?
Want als het blok nog in de auto zit is het bijna onmogelijk om hem echt goed vast te zetten aangezien je geen plek hebt om zoveel kracht te zettenBeste is een tweedehands kop kopen ben je goedkoper uit als deze zelf te gaan maken,of laten maken
Deactivated2
DeelnemerVaak gebeurd dit doordat mensen de krukasbout losdraaien en hem of niet vervangen of gewoon met de hand vastdraaien,weet niet hoe jij dit hebt gedaan?
Een krukasbout dient belachelijk vast te zitten en zover ik weet word je geadviseerd om ze te vervangen aangezien het een trekbout is.
Ook ik heb dit vaker gehad namelijk,heb de bout vervangen en gewoon op nm,grades vastgedraaid en geen problemen meer gehad.
Deactivated2
DeelnemerSteek 4×100, Naafgat 56,6 mm
Steek 5×110, Naafgat 65,1 mmDeactivated2
Deelnemergeminni is geen origineel alarm,dit word achteraf ingebouwd,je kunt dit alarm zeker zo aansluiten dat je deuren via centrale vergrendeling dicht gaat.
stekker van het standaard opel alarm zit aan de rechtse kant,daar kun je eigenlijk alle kabels gebruiken,knipperlicht,centrale vergrendeling,startonderbreker kortom allesDeactivated2
Deelnemerf16bak zijn veel te krijgen en kosten niet veel dat scheelt
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door francisco

staat jammer genoeg te koop op MP 4300 geboden, is al beter als in het begin :)mag nu weg voor 3000 euro zo meenemen
Deactivated2
DeelnemerWhate the fuck he,dit gun je niemand,sterkte ermee Sjoerd als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag
Groet RonaldDeactivated2
Deelnemermooie tijden:D:o
Deactivated2
DeelnemerNou vandaag de dynamo goed doorgemeten en blijft op 13,2 volt staan bij stationeer of als ik gas geef.
ik heb een andere accu geplaatst een grotere,maar daarvan wist ik niet of die goed is,wat blijkt nu,nu heb ik helamaal geen vermogen meer sinds die accu.
dus een slechte accu doet indd veel want kan niet anders dan dat die accu slecht is.
maar de storing is er nog,ik heb normaal alle kabels van voor tot achteren nagelopen op een breuk maar niets te vinden.iemand nog ideeen?
27 augustus 2009 om 22:22 In reactie op: Xenon in Calibra VERBODEN per 13-05-2009 en per november wee #17491601Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door dudie-c20ne
met de apk kijk je alleen of er voldoende licht uit de koplampen kotmt en naar de hoogte afstelling, dit staat los van het wetboek en de coderingen op de koplampen.(ben zelf monteur)
grtz bjorn
Dat klopt maar als het niet mag en verboden zou zijn,zou de beste man van de rdw er wat van moeten zeggen lijkt me toch?
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Roelof
Oudere dynamo’s en accu’s hebben wel eens het probleem door te slaan als er ineens serieus vermogen getrokken wordt, je kunt beide laten doormeten bij de garage. Als 1 van de 2 een beetje rot is krijg je geen zuivere spanning maar een dikke rimpel op de 12 volt die de zoemtoon kan veroorzaken. Beide gevallen kunnen de lagere accuspanning veroorzaken. Ik wil niet zeggen dat het zo is maar met zelf in mijn GSI tijdperk met 800 watt RMS 3 kapotte accu’s en 1 rotte dynamo ken ik het fenomeen.Maar als je even gas geeft, schiet dan wel de spanning omhoog?
dit heb ik eerl;ijk gezegt niet getest,maar dan nog mijn dynamo van de 2.5 v6 die ligt nog achterin mijn auto die draarde standaard op 14 volt
p.s. mijn audio draait nu op 4×105 watt rms en 1 x 1600 rms.Als mijn twee woofers er weer inkomen zorgt de monoversterker voor 3200 watt rms zal eens een extra accu bijplaatsen kijken of het minder word.
Morgenm vervang ik eerst de dynamo en mijn accu dan ga ik verder zoeken hou jullie op de hoogte
27 augustus 2009 om 16:31 In reactie op: Xenon in Calibra VERBODEN per 13-05-2009 en per november wee #17491599Deactivated2
Deelnemeroch maak je niet druk,mijn calibra is net goedgekeurd,steekproef ook nog…
En het waren gewoon sonar angeleyes met slim xenon derin!!Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door pastry
origineel gepost door Lex
jammer van dat 2 tone;in 1 kleur zou deze mooier zijn.idd 2tone is zoooo 2005:P
Niet zo he pastry!!!!
mijne word ook 2tone.
Anders mis ik mijn cabrio teveel whahahahahaDeactivated2
Deelnemerhoe bedoel je?
als ik de auto niet start hoor ik geen storing niets,pas zodra de auto loopt.
Maar die waarde van 13,3 volt is dat niet erg weinig?
ik kan de massa achter de radio eens nakijken of die ergens geknikt zit
Maar zou het aan de dynamo kunnen liggen aangezien die wat weinig bijlaad?Deactivated2
Deelnemermoet het voor een station zijn of gewone B?
Heb nog een creme leder interieur van een omega b namelijk.
Bij interesse u2u even
Deactivated2
Deelnemerweer een vet mooie wagen,doe je goed noogy
Deactivated2
Deelnemerziet er indd wel erg nice uit,hou niet van bumpers op een calib maar dit vind ik nog wel mooi
Deactivated2
Deelnemeralles is passend te maken….
ikzelf hebvoorzijde 18 inch bandenmaat 215-35-18 ET 35 8,5J
achter 18 inch bandenmaat 225-35-18 ET 35 10JZou ook niet passen zeiden ze hier,beetje uitgerold en het paste,in mijn topic zijn de foto’s
en hij ligt ook nog erg laag op de grond dus alles past als je wilt!!!Deactivated2
Deelnemerecht balen,overal hoor je het hier bij ons laatst ook ingebroken in onze hobbyschuur,mijn cabrio deuken in getrapot,spullen gejat….
vriend van m,e ruiten ingegooid,radio gejat en raampje uit zijn dak gejat enzv enzvgeloof mij als ik er een vind die er maar wat vanaf weet die maak ik al van kant!!!
maja vaak kom je er helaas niet achter!!!
hondeneukers!!Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door jblfreak
zo gaan weer lekker verdervanochtend even distributie set wezen halen voor de v6 :P
zelfs de prijs viel me mee 180€ incl btw
op h-base stond ie duurder
dus even kijken of ik t voor elkaar krijg
lang leve ebay
complete distributieset voor v6 met originele gm waterpomp en skf snanrollen 120 inclusief verzenden,had me gevraagt hahaDeactivated2
DeelnemerWas zeker een geslaagde meeting,de mooiste wagens waren in bochum te zien op opn stond niet veel soeps,je kon goed zien dat de kredietcrisis aan de gang was!!!
in bochum hadden ze allemaal een dikke lening lopen hahahahaDeactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Calibrainpower
Vandaag in Bochum een Calibra Cabrio V6 automaat gespot…. Ik zeg: ultieme combi!klopt heb ik ook gezien,maar was deze origineel?????????
dak was niet afgewerkt zoals normaal een cabrio heeft en er zat een flinke knik in de achterschermen
hier een foto
-
AuteurBerichten