Deactivated2

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 402)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Project Vectra Alex -> Gaan we weer…. #17383309
    Deactivated2
    Deelnemer

    Heb het project eens doorgelopen maar respect voor je werk,ook ik heb het altijd een mooie vec gevonden hoop niet dat hij nu TE gaat worden alleen mis in nog 1 belangrijk iets

    MOTORSWAP!!!!!:D:D:D:D

    keep up the good work

    In reactie op: Vectra in Action #17525532
    Deactivated2
    Deelnemer

    :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

    respect voor jou mooie wagen.

    In reactie op: Wie kent deze cabrio ????? #17525220
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door AstraVinnie
    Idd,.heb net even gekeken maar ligt idd een x20xev in,
    Dacht eerst een c18xe motor of een c18xel..
    Thanks voor de info,.

    Jammer dat je deze cabrio hebt gekoct,ik ken deze cabrio persoonlijk.
    Die jongen heeft vaker onderdelen gekocht bij mij ik kan je alleen 1 goede tip geven….

    VERKOPEN!!!!!!!

    In reactie op: homohoes #17524680
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door Calibrainpower
    Heb zo geen foto bij de hand, maar je hebt hem zelf staan bekijken in Meerhout paar maanden terug king:.

    als ik dat nog eens wist he:P:P:P

    In reactie op: homohoes #17524675
    Deactivated2
    Deelnemer

    Ik snap het maar ik vervang de ashoes niet ik zet er iedere x een nieuwe steekas in aangezien we die genoeg hebben liggen.
    Ik zal de steekas weer vervangen en kijken of het nu goed gaat mischien dat het stom toeval is geweest.
    Calibrainpower heb je een foto waar ik kan zien hoeveel jij hem voor verlaagt hebt?

    In reactie op: homohoes #17524671
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door sram
    bij mij is ie 60/60 en nog niet gescheurd

    ik kan moeilijk zeggen hoevee die verlaagt is.

    Voor is een kw schroefset namelijk,achter zitten vmaxx veren,maar de veren zijn van een 16v en geen v6.
    Achter zijn de veren 55 maar zijn echt wel platter as 55 aangezien ik geen vering meer heb.

    Denk dat voor 70 is ongeveer,ik kan een drempel op alleen blijft de flens steken

    In reactie op: Mijn Calibra (update18 sept) #17516981
    Deactivated2
    Deelnemer

    mooimooi wat een poetsbeurt wonderen verricht

    Deactivated2
    Deelnemer

    om het dak te reinigen heb ik altijd groene zeep gebruikt,perfect schoonmaakspu en geeft een fijne beschermlaag

    dit deed ik altijd met een nageborste is we wat werk maar je kap ziet er as nieuw uit erna

    Je motor manengment lampje brand omdat de startonderbreker erop springt.
    hoop dat je de wagen voor een leuk prijsje hebt gekregen om veel dingen te herstellen zal enig geld bij gemoeid zijn

    In reactie op: Corsa b GSI 2.0 16v #17522018
    Deactivated2
    Deelnemer

    ik zou de v6 tellerklok deruit halen,en verzenden scheelt wat gewicht:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown

    word die dan misschien wel goedgekeurd

    In reactie op: Veerpoot #17523180
    Deactivated2
    Deelnemer

    okok,ben ik alweer geholpen

    In reactie op: Calibra X30XE turbo leuk speelgoed #17522358
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door geert666
    Ja maar dat gaat niet dan word de druk te hoog, met 2 turbo s.
    Zit juist maar eentje op zodat met een standaard blok gereden kan worden!

    Dan moeten we het tzt maar aanpassen

    In reactie op: Calibra X30XE turbo leuk speelgoed #17522357
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door robbyrood
    En dan heb je gewoon het blok zoals die nu in de Insigna zit!!!
    Turbo boven de versnellingsbak en klaar is Clara

    ????

    In reactie op: Naafdiameter calibra #17521299
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door Nick-GSI
    aangezien het gat van de velg kleiner is dan van de wielnaaf gaat het niet passen, hij heeft namelijk een V6

    Dan past het niet,maar vaak tellen ze de maat van de centreer ring en niet van het gat

    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door Spijkcity
    En van een vectra a 1.8i C18NZ,Een complete verlagingsset 60/60 voor een opel vectra a.
    Deze set bestaat uit 2 voorpoten incl schokdempers en veren.
    2 achterveren en achterschokdempers
    Gaat dit passen:hmmz

    Ik zou het niet doen,ik heb nu zelf veren 55 van een 16v achter bij mijn v6 en ik kan je zeggen kan net zo goed geen veer erin doen…
    de veer ligt helemaal ingeperst en het enigste waarop de auto veert zijn de stops achter,das geen pretje

    dus ik zou het niet doen,neem eens kontakt op met Pipo van het forum hij kan je wel voor een leuke prijs een verlagingssetje regelen van vmaxx ofzo

    In reactie op: Naafdiameter calibra #17521297
    Deactivated2
    Deelnemer

    ligt eraan,als hij er een centreerring in heeft zitten met een grotere buitenmaat zou het kunnen door een andere centreer ring derin te zette

    In reactie op: Naafdiameter calibra #17521295
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door Nick-GSI
    dus als ik het zo lees gaat de velg niet over de naaf van de cali passen pat

    op de Steek 4×100 toch wel, Naafgat 56,6 mm hebt wel 5mm speling
    Weet niet of het een centreer ring is of een vast gat?

    In reactie op: Calibra X30XE turbo leuk speelgoed #17522353
    Deactivated2
    Deelnemer

    waren wij ook al aan het denken,das de enige plek waar nog een beetje ruimte is:D
    Jou blokkie of van wie is het?

    Welke turbo’s zitten derop en is het een 3.0 of 2.5?

    En heb je er meerdere foto’s van?

    In reactie op: Calibra X30XE turbo leuk speelgoed #17522349
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door 2slow
    Klinkt gezellig een V6 3L turbo, hoe veel vermogen heb deze? En alleen op voorwielen of met 4×4?

    Idd beetje vreemd (dat ook bij Saab) 1 cilinder bank word gebruikt…. ze zulllen het daar (bij Saab) wel weten.

    De turbo die erop zit is erg klein,hij rijd nu op 260 pk
    Paar groteren turbo’s derop zal flink schelen

    In reactie op: Calibra X30XE turbo leuk speelgoed #17522347
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door Pascal_B
    Leuk om te zien:)
    Wel jammer dat je de helft van de cilinders gebruikt..
    Zal een hoop in spoolup en vermogen schelen.
    Je gaat op je eigen motor wel alle cilinders gebruiken voor de turbo? En wat voor turbo wordt het?

    Gr Pascal:thumbup

    moeten indd dan beide cilinderbanken gaan gebruiken,komen twee geert666 turbo’s op waarschijnlijk,deze turbo’s zijn groot genoeg

    In reactie op: Calibra X30XE turbo leuk speelgoed #17522345
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door JohnSmith
    het zal ook best wel werken, maar in theorie heefd de cilinderbank met de turbo meer uitlaattegendruk als de ander.
    dus als ik het zo hoor heb ik er eigenlijk ook m’n vraagtekens bij, maar als een fabrikant als saab het ook zo doet zal dat wel op een of andere manier opgevangen worden.

    Er is destijds niet alleen het voorste spruitstuk vervangen,ook het achterste spruitstuk,saab had deze namelijk anders als de originele leistrich.
    Dus er zal wel iets gedaan zijn,aangezien dit spruitstuk totaal anders is.
    Het turbospruitstuk,turbo,achterste spruitstuk enzv komen van een saab 93 Aero 2.8 liter turbo af.

    Dus neem aan dat saab hier wel een foefje voor gemaakt heeft..

    gaat perfect dus why not?

    In reactie op: Calibra X30XE turbo leuk speelgoed #17522344
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door geert666
    ja maar is low pressure turbo toch? 0,4bar of zo?

    Ziet er netjes uit Ronald!:thumbup

    :jerry:jerry:wors:wors
    Helemaal gelijk,rijd nu op 0,6 bar,zelfde als de saab die rijd op 0,58 bar druk

    In reactie op: Calibra X30XE turbo leuk speelgoed #17522343
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door Mirage
    Mwah je vangt wel eens wat op….

    Hoop voor de eigenaar dat ie nog heel lang loopt, daar niet van hoor.

    Leg dan even uit,je zegt A moet je ook B zeggen?

    In reactie op: Calibra X30XE turbo leuk speelgoed #17522339
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door Mirage
    DTA… 1 turbo op 1 spruitstuk ipv na de collectors…

    Die twee dingen lijken mij een goede reden om alvast op zoek te gaan naar een nieuw blok.

    Leg a.u.b. even uit?
    Saab rijd toch ook zo rond?
    alleen geen DTA,en dit blokje had 134000 gelopen toen de turbo derop kwam en inmiddels staat er 157000 op de klok,enkel 3x de koppelingsplaten vervangen,deze willen het niet zo lang volhouden,en ja er zit een sportkoppeling op.
    Verder geen mankementen gehad aan de motor…

    En dat terwijl de eigenaar eigenlijk geen turbo kan rijden!
    Tenminste hij kent maar 1 ding en dat is, in de auto stappen, starten ,gas vol intrappen en rijden en ook weer net zo snel de auto uitzetten.

    Dus wij vinden het ergens een hele prestatie dat het nu nog heel is:D:D:D

    De auto heeft een duitse eigenaar,hij haald altijd het uiterste uit de kan.

    Deactivated2
    Deelnemer

    2000/GT 16V KAT (110 kW ; 02/1990 – 11/1995)
    2000 16V 4×4 (110 kW ; 01/1989 – 10/1990)
    2000/GT 16V 4×4 KAT (110 kW ; 02/1990 – 11/1995)

    uh schokbrekers , veren van een vectra 2000 zijn hetzelfde . van een 1600 zou ik niet doen

    In reactie op: radiateur calibra v6 vraagje #17517654
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door syl-astra
    de sensor van die koeling zit op de brug tussen de 2 koppen
    je kunt het beste zelf even een kabelboompje daar voor maken want als je het op de opel manier doet heb je geloof ik 5 relais nodig

    pompje moet alleen lopen als de motoruit staat
    dus dat is niet zo moeilijk te maken:P

    Hij heeft zover ik weet toch de originele kabelboom van een 2.5 v6 derin?
    Heeft hij de stekker toch al liggen?

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 402)