Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door stoppelflieger
En niemand is een proefkonijn,er werd pas gechipt toen de kennis voldoende wasWaarom zijn de racechips dan verkocht?????
toen was er nog niet voldoende kennis lijkt me dan?
Terwijl die toch verkocht is geworden.maar gelijk heb je zal zoiets niet meer op een forum plaatsen.
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door stoppelflieger
Beste cabriobully,
Het valt me op dat jij nogal aanschopt tegen mensen die wel degelijk weten waar ze het over hebben….Dit zijn jou woorden,vriend van ruud!!
Het tunen leer je niet in 2weken;)
dit leer je zeker niet in twee weken,maar om dan chips te maken en mensen als (proefkonijn ermee rond te laten rijden beetje zonde he?
Misschien is die chip er een uit de begin periode van ruud.
En daar komt bij zie jij ruud adverteren met IK KAN CHIPTUNEN??Dat zal die vast niet zeggen,maar hij zegt ook niet erbij dat hij het nog niet allemaal weet en nog druk aan het leren is ervoor….
netzoals je Vmax aanvalt en EDS prijst,waardacht je dat eds de meeste kennis van heeft?
Luister het zijn gewoon feiten,kees de vmax phase 2 chip uit voor de C20LET blijkt dat dit doodleuk een stukje software is wat gewoon overal te downloaden is op google!!!!
EDS heeft,en gebruikt geen standaard data en vraagt er veel geld voor…leer eerst zelf maar eens een auto opbouwen endergelijke voor je iemand op zijn tenen trapt.
gr stoppelWat dit betrefd,ik mag zelf weten hoe ik mijn zaken doe,en als ik liever ERVAREN mensen betaal om mijn auto te maken,dan doe ik dat,ik kan me wel bezig houden met andere dingen.
En waarom zo moeilijk doen met dat chiptunen,zoek een pro die al 40 jaar zich bezighoud met tunen,koop de bestanden bij hem,ben je in een x klaar en heb je een goed product.Dus indd ik betaal liever veel geld voor mijn data en verkoop goede data dan dat ik zelf wat ga aankloten,want ik ben er eerlijk in,ik zou me de tijd er niet eens voor nemen om mij erin te verdiepen.
Nogmaals dit zijn gewoon de feiten,dus hoef je mij niet aan te vallen als ik iets over jou vriend zegt,want jullie kopen zelf ook chips van andere tuners en lezen ze uit en ga dit niet ontkennen!!!!!
Dit is ook het laatste wat ik hierover zeg anders word het weer een ellen lang discussietopic.
Deactivated2
DeelnemerVele bedrijven doen erg interesant met finetuning dit en dat,uiteindelijk kom je daar,lezen hun de file uit,zeggen ze doodleuk dat ze een nieuwe file voor je gaan maken.
Gaan ze naar hun kantoortje,zetten het bestand om en sturen dit bestandje gewoon door naar een tuner,die past het programma aan,stuurt het doodleuk terug via de mail.
Meneer pakt het bestand uit laad het in je auto tadaaaaaaaaaaaaa 400 euro verdient.Meneer koop het bestand voor 125 euro max.
Daarbij zeg ik niet dat ALLE bedrijven dit doen.
Maar 80% van bedrijven op mp doen dit wel.
Uiteindelijk is chiptunen gewoon kant en klare oplichting….
beetje ontsteking vervroegen,rpm limiter,mengsel verrijken enzv enzv
En worden er veel stinkend rijk van.Chiptuners weten zelf dat dit gebeurd en zullen dit ten strengste ontkennen……
Zoek goed en er zijn bedrijven die je dezelfde file erin zetten als de grotere bedrijven.
En dan voor prijzen vanaf 175 tot 250 euro,waar je bij andere 4 tot 700 voor betaald.Dan maar geen rollerbanksessie…..
Garantie geeft iedereen,aangezien er weinig mis kan gaan,zijn standaard dingen die aangepast worden.Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Project
Wel natuurlijk de chip zelf weer op maat geschreven anders kwam het niet goed.niet meer weggeven hé
anders gaat er weer iemand anders mee pronken:vertag [/quote]
Sorry hoor,maar de chips van miruni zijn ook niet al te best.
Ik heb een chip uitgelezen van miruni en laten onderzoeken,hier de reactiede rpm limiter staat op 9200. Dan heb je nog een hardcut die schakelt ook de brandstof uit als je meer dan 1seconde (in dit geval 6800) op te hoge toeren blijft hangen. Nu is het zo dat dit bij Opel niet altijd actief is in de software. De optie staat er wel in met alle getallen. Alleen een praktijk test kan het bewijzen.
VERDER IS DIT NIET DOOR EEN ECHTE TUNER GEMAAKT!!!!
Standaard zijn namelijk auto’s tegen het top toerental altijd erg rijk dus bij tuning hoef je het mengsel dan ook niet te verrijken in dat gebied. In deelast overal 5% optellen is lekker makkelijk maar nergens op gebaseerd. Als je afremt op de motor heeft ie ineens niet meer brandstof nodig????? (als is het wel leuk voor het plubliek die vlammen uit de uitlaat).
Met een standaard motor moet je ook niet zomaar de toeren begrenzer op 9200 zetten dat slaat nergens op.
Overigens voor cross mag hij best wel wat rijk staan en ook de ontsteking aan de vroege kant. De volgas acceleratie’s zijn vaak erg kort, maar wel zwaar, dat ligt wel weer aan de baan natuurlijk.
Duidelijke taal dus.
Checksume was niet herberekend en gewoon passend gemaakt.ik had allemaal verhalen gehoord waaruit bleek dat hij goede chips maakte,maar helaas,de info wat de chip geeft spreekt dit zwaar tegen,de auto kan wel goed rijden,maar buiten dat zijn er belangrijkere dingen die spelen….
Dus pas hem aan voordat iemand een chip jat,anders verkoopt iedereen dadelijk zo’n chips,beetje zonde…
Deactivated2
Deelnemer:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
opschieten misaborg
Deactivated2
Deelnemer
:Thumbs up :Thumbs up :Thumbs up :Thumbs up :Thumbs up :Thumbs up
De rest mag willem zelf doen!
Deactivated2
Deelnemeralles komt goed
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerryDeactivated2
Deelnemer:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
Goed gedaan jong
GefeliciteerdDeactivated2
Deelnemerorigineel gepost door bbg_gendt
alu kan je wel degelijk lassen, maar als het APK afkeur is, dan beste ff een nieuwe of een goede v/d sloop, lijkt me ook :thumbupSteunen voor de v6 zijn moeilijk te bestellen nieuw,tenminste bij onze opel dealer konden ze de steunen niet meer leveren,om welke steun gaat het ik heb der nog verschillende liggen van de v6
Deactivated2
Deelnemerdruk druk hier haha
calibra is bijna terug van de spuiter
corsa beginnen we aan zodra mijn calibra weer rijd.
en als dat klaar is komt er iets nieuws in de plaats!!!!heb besloten om een corsa combo klaar te maken,je ziet te weinig mooie combo’s
plannen voor de combo
verlengde motorkap
echt plat gooien
schmidt spaciline velgen derop 16 inch
verder helemaal cleanen
en een nieuw hartje derin,aangezien de wagen wederom op bedrijfsnaam komt te staan blijft het een diesel
na verwachting komt er een 2.0 DTI in
en hij word helemal gun metal grey gespotendus nieuw project komt er weer aan
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door michiel026
nouw ronald je bent er maar druk mee met al die projecten man :P greetz michielheb tegenwoordig ook weer tijd genoeg;)
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door 2e-c14nz
Geloof ik best! Hebben jullie al een beetje een doel voor ogen qua vermogen van het beestje? PS, cool een paars onderblok :D Zie je niet zo vaak!nou er word niet extreem veel aan gedaan,er zitten al andere nokkenassen in,chip op maat gemaakt.
sfi vervanger,inlaatspruitstuk is geflowed.
licht vliegwiel van 3,9 kilo.
82 graden thermostaat.
F16 bak
sportkat komt eronder,en een duplex groep a met twee carbonne einddempers .dit zal een leuk vermogen vertegenwoordigen op de weg.
met de chip maken stond het blok op 183 pk….
Deactivated2
Deelnemerin het echt is het nog mooierking:
Deactivated2
Deelnemer:angel
Deactivated2
Deelnemerweet nu niemand dit?
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Rossi-Aduard #2
Netjes geworden met die nieuwe grill:thumbupIk vind die sideskirts ook zo mooi, zijn die origineel of aftermarket?
Deze skirts zijn aftermarket,ze zaten op de auto toen we hem kochten dus laat ma lekker zitten haha
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door 2e-c14nz
Is wel leuk geworden zo! Zit je bumper lip trouwens niet los in het midden? of hoort dit zo?Greets
klopt haha die is stuk,maar komt toch een andere bumper op dus laat ma lekker zitten
Deactivated2
Deelnemerde nieuwe kwasten zijn het beste deze hebben sintetische haren,komt geen haartje vanaf…
kosten ook geen drol meen 6 euro per stuk ex btw
Deactivated2
Deelnemerkomt allemaal goed!!!!
foto’s zal willempie wel maken tijdens de swap!
Deactivated2
Deelnemernou hier kan ik je een tip in geven haha,
koop GOEIE verf goeie verf vloeit beter.
Ga de verf niet verdunnen want vaak droogt hij dan TE snel.
gewoon een goede kwast kopen voor de inkanten zul ma zeggen,ook ik heb mijn bedrijfswagen geschilderd,hij is nu kanariegeel en aankomend weekend word hij fijn hooglanszwart.
wil je dat het het minst opvalt dat hij geschilderd is pak zijdeglans verf zie je al bijna niets meer.ik persoonlijk heb nog ieder auto helemaal geschilderd met de kwast,geen roller nodig.
Een goede schilder gebruikt geen roller en kan ook grote delen met de kwast doen….Moet ik wel zeggen ik schilder al 14 jaar:P
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Aslasten schijnt een probleem te wezen met de Corsa-BWillem
klopt maar met wat handigheid kunnen we de aslasten toch een beetje verminderen dacht ik zo!
En wat weegt een c20let nu meer als een 3.0 v6?
Dus mij lijkt moet te doen zijnDeactivated2
Deelnemerkeep up the good work!!!
Deactivated2
Deelnemerdus ik zou zeggen X30XE erin lepelen!!!!
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Als de auto van VOOR ’98 is is ie zo te keuren bij GOEDE inbouw.NA ’97 is het volledige keuring.
Willem
Er is toch een typegoedkeuring voor de gsi motor?
gewoon alles omzetten,uitlaat,remmen enzv enzv komt alles goed
Deactivated2
Deelnemerik vind hem erg dik,de zeikant enzv alleen de achterkant babah wek erg mooie velgen komen mij erg bekend voor:D
-
AuteurBerichten