Deactivated2

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 402)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: irmscher #17572336
    Deactivated2
    Deelnemer

    on topic aub

    In reactie op: irmscher #17572335
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door vectra c20ne driver
    ga anders even langs bij de http://www.ringsleutel.nl schijnt alle geblazen en ongeblazen motoren te kunnen chippen dmv eigenchip te her schrijven, best uniek.

    Hier is niets unieks aan,dit is de normale gang van zaken…

    Je moet bij deze motor de chip eruit halen en originele software ervan uitlezen ivm sleutelcodes enzv enzv…

    Maatwerk tuning noemen ze het met een duur word,kant en klare onzin…

    Normale gang van zaken tuning is een beter woord haha

    Overigens niets speciaals aan hun tuning zover ik kan lezen ze veranderen de volgende velden

    ontstekingstijdstippen
    brandstof
    brandstofverrijking bij vollast

    Dit is maar een klein deel wat belangrijk is…..

    Niet eens over de prijzen gesproken:jerry:jerry:jerry

    In reactie op: irmscher #17572334
    Deactivated2
    Deelnemer

    Niet chippen hoor je mij niet zeggen,met verstand chippen kan wel.
    Gewoon niet de volledige pk’s eruit halen…

    Je bedoeld onderin wat meer vermogen krijgen?
    Dit kan zeker heb ik vorige week ook nog bij twee omega’s gedaan met x25xe motor.

    Groet Ronald

    In reactie op: irmscher #17572331
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door sw_reijnders
    Met andere woorden . . . wil je 200 veilige pk’s . . . gooi er een 2L turbo of een 3 liter V6 in :D

    Beste,snelste manier indd

    In reactie op: irmscher #17572328
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door Gupy
    99% van de X25XE is niet zomaar te chippen.

    Buiten het feit dat je niet even een chip kunt omsteken, heeft het bij deze motoren dan ook bijna geen zin omdat ze mechanisch erg gelimiteerd zijn in hun inlaat.

    Er zijn wel wat mechanische truken, maar dan moet ik wel een budget horen van minimaal 1000 euro anders heeft het geen zin.

    He Frank,

    Deze is wel te chippen.
    Kwestie van de chip links onder eruit solderen,een sockel erin solderen zodat je altijd een steekchip erin kan zetten.

    Via obd chippen van modellen voor 2000 geeft te vaak problemen,helaas ervaring mee.
    Afgelopen zondag nog een ecu kapot gemaakt van een astra g X18XE1 moet wel zeggen dat de simtec 70 het slechtste stuurapparaat is wat opel ooit gemaakt heeft.

    Beste is met de ecu langskomen,solderen we er een socket in,lezen je originele programma uit,passen dat aan.
    Originele chip neem je fijn erna mee na huis…

    Tevens voor zover ik kan zien heeft jou Vectra ook geen flash eprom erin dus is niet via de obd te chippen…

    Tevens een waarschuwing voor vele vectra b rijders,een vectra is te chippen,alleen!!!!!!
    Ze lopen snel kapot!

    Hier komt een hele hoop bij kijken om deze aan te passen,zodat het veillig blijft..bij een vectra b is het verstandig om een I500 chip erin te zetten,dit is een origineel programma,en dat programma lichtelijk aan te passen.
    Met de nadruk op lichtelijk!!!
    Ik heb zelf ook het i500 programma aangepast,werkt super…

    Je kunt veel pk’s eruit halen uit een origineel blok 194pk is haalbaar, maar veillig,ik zeg NEE.

    M-Tech chipt hem al niet meer zover ik weet.
    Jullie kunnen ervoor mailen maar er zijn teveel motoren kapot gelopen bij hun met de tuning erin…

    Frank we bellen wel even jij hebt mij altijd geholpen nu help ik jou….

    In reactie op: Zafira B 1.8 2006 chip tuning #17584462
    Deactivated2
    Deelnemer

    jip oud tot nieuw,bij interesse mailen,ga niets via dit forum verkopen:D
    Ben anders weer handelaar haha

    In reactie op: Waarop letten aankoop cali v6 #17585315
    Deactivated2
    Deelnemer

    gekocht?????????

    In reactie op: Blitz bezit: Calibra C2.0NE Automatic [Sold] #17585930
    Deactivated2
    Deelnemer

    mooi hou hem in ere

    In reactie op: Zafira B 1.8 2006 chip tuning #17584458
    Deactivated2
    Deelnemer

    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=117381&page=1#pid1550537

    lees deze link maar.

    Is bewijs genoeg dat we niet overdrijven met pk winsten!!!!

    In reactie op: verschil x20xev en x20xeR?? #17558627
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door wim-v6
    laat m maar eens banken, denk je eerder op 2,3pk uitkomt en 0,9Nm winst.

    Ow, die K&N, is dat zo’n open filter, dan kom je wel op -2,3pk en -0,9Nm winst.

    Willem

    Wim hier de bewijzen!!!!

    heb zelf ook een chip van http://www.tuningchips.nl (ronald) en hij bevalt mij uitstekend.
    ben zelfs vanmorgen op een testbank geweest hier bij een maat van mij bij ziptuning in utrecht.
    de chip die ik van ronald had heeft mijn x20xev 23 pk meer gegeven dit in combinatie met een openlucht filter en een powerboost valve zit ik nu op 162.8 pk @ 4500 rpm. dus kan niet anders zeggen eerlijk bedrijf en klasse service is een echte aanrader

    Dus geen 3pk winst:jerry:jerry:jerry

    Nogmaals,het is geen standaard data wat wij verkopen,tuning word gemaakt door een man met jarenlange ervaring…..

    Niets als lovende woorden dus….

    In reactie op: Zafira B 1.8 2006 chip tuning #17584457
    Deactivated2
    Deelnemer

    Zal maar eens reageren.

    Vind het treurig dat zoveel mensen info vragen via forums,jullie hebben mijn mailadres dus waarom de vraag niet aan mij stellen?

    De vermogenwinst die wij doorgeven zijn geen holywood pk’s
    Sterker zelfs ik geef ten alle tijde minder pk’s op dan er met tuning uit zal komen,de reden hiervan is om teleurstelling tegen te gaan.

    Vermogensmetingen worden door ons ook gedaan,alleen niet voor deze prijs.

    Wat betrefd geen ervaring onzin!!!
    Ik werk samen met een man die al 25 jaar in het vak zit,die zelfs jaren voor v-maxx de bestanden gemaakt heeft dus kom aub niet aan met geen ervaring!!

    Wat betreft Ziptuning neem maar eens kontakt op met RAL hij is bij mij geweest,heeft uiteindelijk 2 omega’s laten chippen bij mij,en 100% tevreden erover,heeft de auto zelfs op de vermogensbank gezet en de waardes gecontroleerd.
    Hij komt zelf nog terug met nog twee auto’s

    Ook hij is bij ziptuning geweest,die hollywood pk’s beloofde.
    Treurig om dan te horen de echte pk’s op een geeikte vermogensbank 50% minder zijn….

    Voor mensen die toch geen interesse hebben mail dan aub niet,dit kost mij belachelijk veel tijd dagelijks….

    Daarbij hanteren wij ook nog eens niet goed geld terug garantie ondanks de kostprijzen die wij ervoor hebben…

    Succes met het chiptunen van jullie auto’s

    Groet Ronald
    Tuningchips

    In reactie op: Afstand chippen EDS #17585818
    Deactivated2
    Deelnemer

    aardig geprijst,kun je niet beter naar een ander bedrijf gaan die doen chiptunen?
    Zijn genoeg bedrijven die voor 250 a 300 euro je auto chippen!!!

    Gaat er lekker heen en klaar is kees..
    Beetje omslachtig lijkt me?

    In reactie op: Astra H Chip #17585556
    Deactivated2
    Deelnemer

    Verstandig

    In reactie op: Astra H Chip #17585554
    Deactivated2
    Deelnemer

    Niet aan beginnen!!!!!!!
    Vragen om problemen,Twan jou verhaal klopt niet helemaal deze x.
    Tuningbox staat erbuiten.

    Bij deze vorm van tuning wordt de powerbox meestal tussen het motormanagement of enkele motorsensoren gemonteerd.

    Wat hierbij eigenlijk gebeurt is het volgende. De powerbox stuurt verkeerde signalen / meetwaardes naar het motormanagement (hoofdzakelijk een te lage brandstofdruk) waardoor het motormanagement dit corrigeert en meer brandstof inspuit. Nadeel hierbij is dat het motormanagement niet “ziet” dat het verkeerde informatie toegestuurd krijgt, waardoor bepaalde beschermfuncties, welke in de software zijn aangebracht en als bescherming dienen, geheel omzeild worden. Veelal worden deze beschermgrenzen dan ook ver overschreden. Bovendien ontstaat ereen ongelijke verbanding vanwege een slechte lucht/brandstof verhouding. Dit komt omdat de rest van het motormanagement op het standaard vermogen is afgesteld hetgeen resulteert in een hogere emissie uitstoot en een te hoge thermische belasting. Dit laatste kan leiden tot ernstige motorschade.

    Maar wil je tuningbox ga je gang koop hem bij een auto materialenzaak is die nog goedkoper!!

    Maar nogmaals niet aan beginnen!

    In reactie op: hemeltje calibra #17580576
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door 16VCalibra
    bij lenk tuning in duitsland heb je hemeltjes. de mijnes laat ook los aan de achterklep, me vorige cali overigens ook, word er gek van :P. maar bij lenk is het alleen ontiegelijk duur!

    En ROMMEL!!!!!!
    heb hem zelf erin zitten.
    175 euro betaald zou gewoon gespoten kunnen worden in de primer en lak erop nou niet dus!!!!

    Besteld kreeg hem hier via de post op 16 plaatsen ingescheurd,dus helemaal kunnen herstellen.

    Dit aangegeven bij lenk tuning,hij werd boos dat ik niet tevreden was.
    Erna nog 10 x gemaild en sindsdien reageert hij dus niet meer dus wat een K.O.T.E bedrijf!!!!!!!

    en de hemel zit erin maar een golfslagbad is er niets tegenover hebben de hemel 5 x dik in de plamuur getrokken,overal stukken weggeslepen enzv enzv

    Uiteindelijk koste mij de hemel 390 euro met spuiten dus nooit lenk tuning…..

    In reactie op: Motor ombouwen #17569451
    Deactivated2
    Deelnemer

    maar ik rij ook geen 220 met zo’n blokkie:hmmz
    dus niet nodig:D:D:D:D

    In reactie op: Motor ombouwen #17569449
    Deactivated2
    Deelnemer

    ik hoef er in ieder geval niet meer op.
    heeft bij mijn motoren nog nooit verschil gemaakt.
    en nu allemaal aan het kerst diner beginnen haha:wors:wors:wors:wors

    In reactie op: Motor ombouwen #17569447
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door wim-v6
    dan zal de thermosstaat niet goed geweest zijn van de oliekoeler ring..

    Willem

    Onmogelijk,ook hier hebben wij aan gedacht twee x vervangen,maakte geen verschil helaas.

    In reactie op: Motor ombouwen #17569444
    Deactivated2
    Deelnemer

    ja ik moet ook zeggen zie het nut er niet van die oliekoeler.
    heb een b corsa c20xe gehad,oliedrukproblemen,olie te warm enzv
    Dacht zet er een oliekoeler tussen,nou scheelde werkelijk geen klote!!!!

    Dus ik monteer hem ook niet meer………
    Bij mijn cabrio geen oliedrukproblemen maar met of zonder oliekoeler tempratuur op tempratuurmeter veranderde niets,en op een raid meter….

    In reactie op: calibra x20xev probleem #17569975
    Deactivated2
    Deelnemer

    chippie kopen 90% zeker dat hij ineens start aangezien de sleutelcode dan eruit is

    In reactie op: KERST EN NIEUWJAARS WENSEN #17569165
    Deactivated2
    Deelnemer

    ik wens ook iedereen fijne feestdagen en een gezond 2010 dat we nog veel plezier aan onze hobby mogen hebben in 2010

    Groet Ronald aka cabriobully

    In reactie op: verschil x20xev en x20xeR?? #17558625
    Deactivated2
    Deelnemer

    och ja,hebben we ook mooie stalen drijfstangen voor te koop als dat zou gebeuren :D:D

    In reactie op: verschil x20xev en x20xeR?? #17558621
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door wim-v6
    laat m maar eens banken, denk je eerder op 2,3pk uitkomt en 0,9Nm winst.

    Ow, die K&N, is dat zo’n open filter, dan kom je wel op -2,3pk en -0,9Nm winst.

    Willem

    bulllshit!!!!
    het is een chip gemaakt op de bank,
    originele x20xev originele nokkenassen,katvv 3 bar benzinedruk 159 PK 210 nm

    We zullen de test afwachten….
    We verkopen niet allemaal standaard data he!!!!!

    Zie de reactie’s van klanten op mijn website,en dit zijn merendeels klanten die de chips gebruiken voor de autocross,die bijvoorbeeld bij geen andere tuner een GOEDE en werkende chip konden krijgen voor een fp computer, of dis aangezien de meeste op ecunummer chippen en niet op chipnummer!!!of die de auto laten chippen en waarvan de sleutelcode ineens weg is enzv enzv…..

    In reactie op: Het zijn slechts kleine details.. #17558013
    Deactivated2
    Deelnemer

    ziet der toppie uit

    In reactie op: mogelijke prestaties..NIEUWE VRAAG! #17527617
    Deactivated2
    Deelnemer

    luister ik hoef hier niet op in te gaan,dat jij ontkend dat je die chip gemaakt hebt zegt voldoende.

    je hebt drie chips gemaakt,voor wie je deze gemaakt heb weet je zelf als je nadenkt maar al te best.
    De bestanden zijn ook wel meerdere malen aangepast omdat het niet wilde werken.

    Het heeft niets met jaloezie te maken,ik zeg puur de feiten,en dat andere dan zeggen dat dit niet zo is beetje jammer.
    Data liegt niet!!!!!!

    En kom niet met onzinverhalen van chipbeveiliging,want die haal ik je zo eruit.
    Stuur me het bestand en binnen 2 minuten heb je hem onbeveiligd terug…….
    heb je geen enkele kennis voor nodig,een eprom is te beveiliggen met de juiste apratuur,maar heb je de juiste brander en kennis,programma’s ook makkelijk eruit te halen.

    Maar ik wil je de files best toesturen hoor,kun je zien dat je ze zelf gemaakt hebt.
    Ik ga niet zomaar dingen speculeren,en het was niet een directe aanval tegen jou.

    mail me jou emailadres maar via u2u

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 402)