Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Marcotigra
Ik hoorde via via dat mijn ex mee had gedaan aan dit programma, dus gisteren ook maar even via RTL gemist terug gekeken. Het is wel lullig om het op zo’n manier te doen vind ik. Zie wel meteen in dat filmpje dat ze nog geen steek veranderd is ten opzichte van 9 jaar geleden.Haha ben echt blij dat het mijn EX is, die was vast niet goed geworden bij mij want ik heb nu 3 hobby’s :P:P
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
Zoals ze al eerder zeiden,ze kan waarschijnlijk goed pijpen,der mond is groot genoeg in ieder geval:o
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Gupy
Ja, maar elke keer waterpomp vervangen bij distri wissel is onzin.Dit doe ik ook hoor Frank.
Beter save dan kromme koppen,zo duur zijn de waterpompjes gelukkig niet.En aangezien de waterpompenb van Opel zo en zo niet het beste onderdeel is vervang ik hem leiever 1 x teveel als te weinig.
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
origineel gepost door bartjanmulder
Hoi Nova,Ik heb een simota gekocht, adres kan ik je evt. via U2U doen toekomen. Heb een jaar met een goedkope open air gereden, maar is niet aan te raden.
A: idd trekt het warme lucht aan wat je goed waarneemt in de auto (met accelereren)
B: bij een rit van 200 km toeteren je oren van je hoofd. (optrekken is een genot vanwege het geluid, maar lange ritten niet echt prettig)
C: bij de simota zit een ontzettend dikke slang die je goed achter je bumper kunt wegwerken zodat je ook echt koude lucht aanzuigt.Het is wel even een investering en behoorlijk gepuzzel om hem goed weg te werken, maar het loont behoorlijk.
Bart-Jan
Open filter is zowiezo niet erg grappig op een V6 bij langere stukken..
Maat van mij kon mij 10km verdrop in een woonwijk aan horen komen rijden..
wel leuk, maar op een gegeven moment vervelend..
Willem
Helemaal gelijk in willem…
Alsje gas geeft niet nrormaal wat een geluid,bij mijn oude 2,6 heb ik ooit eens een kerel een hartverzakking bezorgt door even terug te schakelen en vol gas te geven,hij viel zowat van zijn fiets af haha
Beter inleg of simota,bmc das nog niet echt storend geluid
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door corsa_c20xe
Ik heb sinds kort het probleem met mijn calibra dat de versnellingspook trilt.
Dit is vooral zo in de 4e versnelling, en wordt erger bij acceleren.Ik dacht zelf aan een motorsteun of een kromme aandrijfas?
Misschien is er iemand die dit meer heeft mee gemaakt?
Alvast bedankt
kan ook een gare schakelstang zijn.
ofja bedoel het kunstof mechanisme in de auto.Ik heb deze ook vernieuwd.
Deactivated2
DeelnemerOerlelijk inderdaad.
Tevens zoek een goede spuiter,vraag naar de “verstevigde” blanke lak mijn Cabrio lag 6 cm van de grond en daar kan je gaan zoeken maar ik heb nergens 1 klein puntje steenslag.
Idem dito met mijn calibra nergens een putje of iets dergelijks te vinden,je betaald ervoor maar dan heb je wel wat!Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door bartjanmulder
Hoi Nova,Ik heb een simota gekocht, adres kan ik je evt. via U2U doen toekomen. Heb een jaar met een goedkope open air gereden, maar is niet aan te raden.
A: idd trekt het warme lucht aan wat je goed waarneemt in de auto (met accelereren)
B: bij een rit van 200 km toeteren je oren van je hoofd. (optrekken is een genot vanwege het geluid, maar lange ritten niet echt prettig)
C: bij de simota zit een ontzettend dikke slang die je goed achter je bumper kunt wegwerken zodat je ook echt koude lucht aanzuigt.Het is wel even een investering en behoorlijk gepuzzel om hem goed weg te werken, maar het loont behoorlijk.
Bart-Jan
Vectra b heeft het zo en zo lastig,je moet eigenlijk 80 na 76 verloop hebben,en tja das moeilijk te krijgen :-)
Simota Europe levert de systemen op marktplaats ook voor 119 euro en circa 130 compleet met slangen enzv.Tevens Nova die filter die jij gezien hebt kun je ook bij hottuning kopen kosten 48 euro,maar is allemaal japanse meuk!
Beter beetje meer investeren!
Deactivated2
Deelnemerhaha klopt,alleen ben je er dan nog niet helemaal,je moet de koppelstukken kopen en die zijn weer wat duurder van vectra B
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door alfred.j
Is dat zo? Ik hoor er nogal verschillende verhalen over, maar er zullen vast manieren zijn. :DDe Frontera is al wat ouder, hij is van ’93, but still going strong!!
Heb jij een idee welke V6 en of dat te doen is qua bak en dergelijke?
Misschien passen de spullen van bv. de Frontera 3-deurs 3.2 V6 in dat oude beestje van mij.kost je tegenwoordig practische niets meer,50 a 100 euro voor jou auto!
Wel goed ombouwen
19 mei 2010 om 17:34 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375076Deactivated2
DeelnemerErg nice,vooral dat nokkenastandwiel!
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door CTN
p.s. de “prijsvechters”in verzekeringsland willen van het bovenstaande al helemaal niets weten, daar moet je dus als je een liefhebbersauto in goede staat hebt, zeer zeker je auto NIET verzekeren. Dat lijkt goedkoop, maar bij schade is het één doffe ellende.hier ben ik het niet zo mee eens.
ik had mijn calibra goekoop verzekerd bij niet lachen onna onna,deze kwam als beste uit de test bij een of andere test.Had een diefstal geval alle audio gestolen,ecu gestolen en een net gespoten i500 inlaat.
Alles werd netjes en snel geregeld,1 maand later zonder pardon 5000 euro op mijn rekening.
Dus het zal best dat vele verzekeringen moeilijk doen,maar met deze geen ervaringen mee.Deactivated2
DeelnemerMooi geworden,alleen jammer dat die niet echt laag kan,vind de calibra niet mooi verlaagd zo.
Dat is het nadeel van een riegerset
Wel mijn complimenten,een erg dikke calibraDeactivated2
DeelnemerNee hij heeft andere,hij zal zelf wel foto plaatsen morgen ofzo,die sets kunnen zelfs tot -140,een kadett met 13ers lag de bodemplaat van op de grond:wors
Set zijn overigens kwa uiterlijk exact hetzelfde,zelfde kleuren.Uiteindelijk blijft het idee hetzelfde,weet niet waar jij ze voor verkoopt?
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door pipo
deze heb ik zelf gemaakt:P
mag wel de naam v-maxx niet meer dragen.maar kan wel verder naar beneden dan een standaart poot.
-80 voor een standaart en deze zullen ongeveer -110 kunnen
moet ik eigenlijk stikkers laten maken MADE BY PIPO:P
Set komt me bekend voor Royke2000 maakt die sets ook al een tijdje.
Meen 400 euro per set.Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Hacula
Heb de bak dus gehaald, lekker vies
Hier heb ik lang naar moeten zoeken, W357+ :wors

Ik zag alleen thuis pas dat het gat waar normaal dat ding ingaat wat naar je kilometertellerkabel gaat afgedopt was. Waarschijnlijk omdat het een modernere auto is geweest die zijn signaal ergens anders vandaan haalde.
Gat erin geslagen en eruit gehaald.

Blijkt er dus geen tandwiel in te zitten wat dat ene ding aandrijft :swear
Iemand dit vaker tegengekomen? Ik heb nog wel een F13 liggen die ik uit elkaar wil trekken om te kijken of ik iets over kan zetten, maar was benieuwd of iemand dit eerder had gedaan.Mooie bak,heb er ook een voor mijn 3.0.
Weet er nog wel een paar tekoop,maar daar zeg ik niets over haha laat iedereen maar lekker zoeken erna!!Deactivated2
Deelnemerheb wel nog een irmscher liggen
u2u bij interesseDeactivated2
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Logisch dat ie meer verbruikt Ronald.Je geeft meer lucht, dus er moet meer brandstof in!!
Willem
In theorie klopt dit ook maar door meer lucht heeft die ook een betere doorstroming.
Een koud systeem is vergelijkbaar met k&n inlegfilter.
Al vind ik persoonlijk de simota inlegfilters toch weer iets beter als k&n ze geven net iets meer door.Verbruik word met zo’n filter niet meer of minder als een k&n inlegfilter.
Deactivated2
DeelnemerHe Nova,
Hij vraagt me niets he haha :o:o
Beste is een koud luchtfiltersysteen erop zetten,daar is een V6 erg blij mee.
Misschien komen die pks dan ook eens een x los uit die vec van je…
Voorbeelden van goede koude luchtsystemenDbilas flowmaster kit (299 euro)
BMC CDA filterkit (250 euro)
Pipercros kit (ergens rond de 200 euro)
Simota kit (Complete set 130 euro)Dbilas,maar dat zou meer voor de looks zijn.
Alhoewel iedereen kan zeggen wat die wilt,maar hun leveren een universele flowmaster,voor een 1.0 corsa is uiteindelijk dezelfde als een vectra 3,2! en dat lijkt me dus weer niet goed.Pipercros heeft gupy ervaringen mee,ik persoonlijk niet,maar zoals het bij gup rijd,rijd het erg nice:D
BMC cda: mijn oude filter,mooi ding carbonne huls erop ook nog echt carbon ook nog.
Werkt verder perfectSimota heb ik mezelf nu ook mee verwend,waarom de simota?
Hij is exact hetzelfde als de cmd alleen net iets mooier,en een maatje kleiner verkrijgbaar,aangezien ik ook met de vectra b inlaat ga rijden zit je erg met het probleem plek!
Je mag nooit de filter echtstreeks op de lmm zetten daar moeten enkele cm tussen zitten ivm luchtrestrictie(wat valse lmm waardes veroorzaakt)Dat is juist vaak het hele probleem waarom mensen zeggen ja open luchtfilter verbruikt die meer van.
De lmm meet vaak verkeerde waardes aangezien de open filter vaak binnen 5 cm van de lmm zit of zelfs rechtstreeks derop.
En tja het mooie geluid iedereen trapt sneller het gas iets langer door.
En dan gaat die inderdaad meer verbruiken!Dus al met al john ik zou voor de simota gaan,heb je het mooie geluid erin van mijn oude 2,6 en een goed systeem.
Dus John ik zou zeggen Simota,mooie prijs en erg goed product!
Het bracht een originele x20xev toch 2,6 pk omhoog de filter,getest op een vermogenbank.Hier een foto van een simota systeem!
8 mei 2010 om 22:57 In reactie op: Met betrekking op onderlinge geschillen, forum relaties #17668921Deactivated2
DeelnemerGoed gesproken,deel de mening met jou,ook al ben ik met mijn uitingen ook niet al te best geweest.
8 mei 2010 om 11:35 In reactie op: niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele #17668212Deactivated2
DeelnemerMoeilijk moeilijk.
Ik verkoop 90% via marktplaats
Dus ik zou zeggen de reactie van fast cow is nog niet zo vreemd.
Maar daar in tegen kan iemand dan nog appart een topic openen.
Ik vind dat opel forum hier helemaal buiten moet staan,en zodra er een vreemde reactie over een gebruiker is deze gewoon moeten verwijderen.
Het forum is eigenlijk bedoeld voor mensen om hun hobby te delen.
Marktplaats en ebay is genoeg te koop,dus ik vind het niet een slecht idee!En als ik topics doorlees van mensen die problemen hebben komen wel telkens dezelfde gebruikers tevoorschijn die zich ermee bemoeien,zou hun eens waarschuwen en anders bannen!
Want dat zijn sensatiezoekers!
Lees eens het topic door van michel026 staan genoeg reacties van mensen die er niets mee te maken hebben en maar klagen en klagen!Bannen!!!
Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door pipo
origineel gepost door cabriobully
Dat zou jammer zijn,de vmaxx set zou een goodkoop alternatief zijn,waarom gaan ze dan niet gewoon de poten lassen zoals iedereen doet?omdat ze een plug and play bedrijf zijn en goedkope sets willen leveren de aanpassingen koste een hoop tijd en ook weer geld en volgensmij zijn die niet tuv proof de gelaste sets
:hmmzOok weer waar,ben benieuwd of het nog doorgaat allemaal
Deactivated2
DeelnemerDat zou jammer zijn,de vmaxx set zou een goodkoop alternatief zijn,waarom gaan ze dan niet gewoon de poten lassen zoals iedereen doet?
Deactivated2
Deelnemerben het zelfs met je eens haha heb ook gekeken voor een eclips
Na schade aan mijn calibra door diefstal zat ik ook te denken wat nu.
Maar ik kan me geen mooiere auto bedenken die ik zou willen.Destijds begonnen met een calibra v6.
Die verkocht en een astra f cabrio gekocht en klaargemaakt,vanaf de dag dat ik de cabrio had heb ik gezegt er komt weer een nieuwe cali.En tja nu kreeg ik zoveel geld terug voor mijn calibra ivm de schade kon kiezen of opknappen en nog dikker maken of een andere auto kopen,tja zou niet weten welke!
7 mei 2010 om 10:50 In reactie op: niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele #17668141Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Oenatje
Ik snap dan al helemaal niet waarom Jerk nr3 zich er mee moet bemoeien
Dit is iets tussen Jerk 1 en nr 2zo die dikke inkt weg king:
dat komt omdat het openbaar staat, en iedereen kan reageren. tuurlijk moet nr3 zijn eigen er niet mee bemoeien, maar dat doen ze wel. of je gooit het topic opslot dan kunnen ze er niet mee bemoeien. of je voorkomt dit soort topics. laat ze het lekker zelf regelen, daarom zeg ik nogmaals FEEDBACKSYSTEEM, weet je meteen met wat voor figuur je te maken hebt. ik weet het ik val in herhaling.
Soooooooooo hij heeft het licht gezien?
Weet nog een tijd dat je er op kickte!!!:jerry:jerry:jerry6 mei 2010 om 20:04 In reactie op: niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele #17668133Deactivated2
Deelnemerorigineel gepost door Jerk
Ik snap niet dat andere mensen zich met dit voorval gaan bemoeien.
Als ik nou bv ruzie heb met Jerk nr2 dan hoeft Jerk nr3 zich er toch niet mee te bemoeien?Iedereen maakt weleens een fout of doet weleens iets verkeerds in andermans zijn ogen
En de enigste die nu uitleg kan geven is Niels
Dus ga aub niet zitten speculeren of zeggen dat je Niels goed/slecht vindDaar heeft niemand wat aan en Niels al helemaal niet ;)
helemaal mee eens!
6 mei 2010 om 18:27 In reactie op: niet betrouwbare leden opel-forum #2 conclusie en maatregele #17668129Deactivated2
Deelnemerja zou ook wat zijn report en weg met het topic omdat een moderator niet op zijn feiten gewezen mag worden?
Belachelijk,dit topic worden er verschillende door de zeik gehaald omdat ze hun afspraken niet nakomen!
Dit topic slaat ook totaal nergens op.
Tuurlijk zijn er veel tevreden met rallyastra maar met andere woorden ontevreden klanten mogen niets zeggen over hem.
BELACHELIJK!
Ik weet ook wel zeker van alle 100 klanten zijn der vast 99 tevreden bij Niels maar zo word het bij mij ook gedaan.
Werd door moderators een topic gemaakt dat ik het maar op moest lossen,dus zou zeggen mods maak ook een topic over Rallyastra zou wel zo netjes zijn.
zodat het ook voor deze jongen netjes opgelost word.Maar deel ook de mening van alle andere gebruikers crieer een feedbacksysteem,kunnen jullie precies zien we er te vertrouwen is en wie niet.
Tevens kunnen mensen ook zien als iemand 100 tranacties heeft gedaan en der zijn er dan 99 tevreden en 1 niet.ben benieuwd naar de vorderingen
-
AuteurBerichten