Deactivated2

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 402)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Niemand???????????????? bandenmaat calibra #17499448
    Deactivated2
    Deelnemer

    ben er al uit haha

    voorvelg komt 205-40-17 op 8,5j velg et 43 maak ik ervan
    achtervelg 215-40-17 op 9j et 37 maak ik ervan

    Dan zullen ze als ik het goed heb gelijk staan zoiets,mooi strak met de spatborden

    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door IMpY
    daarom heb ik een GSI (golf snel inhalen) hahaha

    groeten Twan

    och och mijn caddt SDI hield je niet eens bij :P

    In reactie op: astra gsi ombouwen van c18xe naar 20xe #17499784
    Deactivated2
    Deelnemer

    probeer gewoon een astra f gsi te vinden zodat je alle slangen hebt,motorsteunen en alles,ik weet dat ik bij de swap toen aardig wat kleine rotdingen tegenkwam,slangen zijn allemaal anders enzv enzv

    In reactie op: versnellingsbak F25 #17500351
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door adhd
    Hallo allemaal

    Ik ben op zoek naar een F25 bak van een calibra v6
    Kan iemand mij helpen
    groeten danny

    heb hem laatst een hele tijd tekoop gehad.
    Zal eens voor je kijken,ze bieden mij die wel vaker aan,als ik wat weet hoor je het

    In reactie op: corsa A c20ne turbo #17483488
    Deactivated2
    Deelnemer

    moet ik mijn V6 weer afstaan snik snik haha
    Nee ik ben blij zat met de 8v turbo in de calibra,de 3.0 v6 heb ik dan nog in mijn cabrio….
    zal wel onmenselijk hard afgaan als ik al bekijk hoe die gaat in de astra,laat staan 500 kilo lichter:wors:wors:wors

    In reactie op: calibra velgen shoppen wie helpt me nog een x #17498294
    Deactivated2
    Deelnemer

    nee die waren jammergenoeg nergens meer leverbaar
    dus nu krijgen we RH ZW1 velgen derop

    In reactie op: Niemand???????????????? bandenmaat calibra #17499446
    Deactivated2
    Deelnemer

    en als ik nu velgen heb 17 inch

    voor 8,5 j ET is 53 maar kan ik aanpassen met adapters de bandenmaat is 225-45-17
    en 9j ET 47 Bandenmaat 235-45-17

    Ga ik dit redden zonder dat het aanloopt?
    Wat kan ik het beste voor et waarde ervan maken?

    Voor zit een kw schroefset variant 2 derop en achter -55 veren begrenst.

    In reactie op: calibra velgen shoppen wie helpt me nog een x #17498292
    Deactivated2
    Deelnemer

    mag slotje op,heb al een mooie set velgen gevonden

    In reactie op: calibra velgen shoppen wie helpt me nog een x #17498291
    Deactivated2
    Deelnemer

    helaaas dat kan ik niet vinden

    In reactie op: C20NE turbo??? #17498341
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door brieken
    Maar ik zie dat Sjoerdie nu met een C20NE turbo rijd in een Corsa. En hij wil een v6.

    Had jij nu geen V6 Cabriobully?

    Ik zeg, die C20NE turbo van Sjoerdie in de Calibra. En de V6 naar Sjoerdie toe!? Of is dat een 2.5 V6? Maar dan nog. Leg lekker dat blok van Sjoerdie in de Calibra zou ik zeggen.

    Ik zou een x30xe in de calibra leggen,maar aangezien ik dat in de cabrio al heb,heb ik erover gedacht om een turbo op de x30xe te maken,maar dan is de cabrio niet meer zo leuk rijden ben ik bang.
    Dus vandaar dat de x30xe in sjoerdie zijn corsa komt indd.

    Sjoerdie bouwt overigens wel de turbo op de c20ne van mij.
    De C20ne word voor dagelijks gebruik daarom wil ik niet tever gaan het moet betrouwbaar blijven.

    In reactie op: C20NE turbo??? #17498338
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door sjoerdie
    we gaan gewoon beginnen met een standaard c20ne, standaard ecu.

    Let injectoren.
    turbo erop
    intercooler
    dumpvalve
    bla bala bla

    en dan gewoon op 0,7bar beginnen

    Heb ik ook gehad en gaat goed.:P

    En decompressieplaat:P

    In reactie op: C20NE turbo??? #17498336
    Deactivated2
    Deelnemer

    ok bedankt voor je antwoord,maar is het verstandig om een 16v ecu en kabelboom aan te sluiten?
    en op welke druk is het beste om te beginnen te rijden?

    Groet Ronald

    In reactie op: C20NE turbo??? #17498334
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door brieken
    Turbodruk waarmee je gaat rijden bepaal je eigenlijk pas als de motor loopt. In eerste instantie gewoon niet hoger dan 0,5 – 0,6 bar gaan. Kijken of alles goed gaat. Of er geen problemen zijn. Beetje inrijden misschien. Dan ga je rustig de druk hoger zetten en de boel afstellen voor die druk. en of dat nu een hele ecu is. Of misschien alleen andere injectoren en/of brandstofdruk regelaar instelling dat ligt aan wat je gebouwd hebt.

    Met andere woorden. Op hoeveel turbodruk je gaat rijden. Is iets waar je nu nog niet mee bezig hoeft te zijn. Je moet eerst voor jezelf duidelijk maken hoeveel geld je wilt uitgeven. En dan gaan kijken wat je allemaal nodig hebt en of je dat voor je budget kunt aanschaffen.

    Zoals al eerder gezegd. Neem contact op met hg-motorsport. Vertel hun wat je te besteden hebt. Dan kunnen hun een set samenstellen voor jou budget. En aangeven wat je van die set kan verwachten. Vervolgens kan je voor jezelf beslissen of je een 8v turbo gaat bouwen of niet.

    Stel je hebt veel geld te besteden. En je wilt alles heel mooi doen. Nog veel mooier dan wat ik heb. bel of mail dan met de mannen van http://www.dp-engineering.nl en zeg dat je een c20ne turbo wil die mooier en sneller is dan die van boris. :D (Ben je alleen voor 10.000 euro zeker nog niet klaar. hahaha)

    kijk,zoals het er nu na uitziet heb ik gehaald…

    Revisieblok
    samco slangen,buizen
    de turbo
    let injectoren
    brandstofdrukregelaar
    en wat kleinere dingen,de calibra word niet gemaakt om het uiterste uit de kan te halen,en tjs snel laten we eerlijk zijn als ik een snelle auto wilde maakte ik het wel in een corsa.
    Ik wil het gewoon omdat het weer eens wat anders is als een 3.0 v6
    en tja geld te besteden das het probleem niet,het moet gewoon mijn dagelijkse auto worden,wil save rijden en als ik dan tussen de 170 en 200 pk kom ben ik dik tevreden…
    Kan dan nog altijd kijken wat ik doe,de planning is in ieder geval om het nu in de calibra te leggen.
    Uiteindelijk wil ik een b corsa met turbo derop maken dus als het bevalt kan het blok dan in een corsa gelegt worden.

    Maar wat moet ik dus doen wil ik een 8v met 200 pk laten rijden beantwoord me die vraag en ik ben helemaal geholpen…

    In reactie op: calibra velgen shoppen wie helpt me nog een x #17498289
    Deactivated2
    Deelnemer

    niemand die deze eronder wil shoppen voor mij?

    In reactie op: C20NE turbo??? #17498332
    Deactivated2
    Deelnemer

    ik snap het wel brieken,het is ook niet zomaar wat.
    Ik bouw zelf niet de turbo erop help alleen maar mee met spullen aangeven enzv,mijn vraag is gewoon puur wat is het verstandigste om te doen,voor het begin.
    Ik wil gewoon voorlopig even veilig zitten dta komt erna wel wil eerst dat dit goed loopt heb al genoeg pech gehad met alle c20xe blokjes in het verleden.

    Dus wat is wijsheid om te doen,welke druk rijden en wat aanpassen etc?

    Na wat her en der geinformeerd te hebben ben ik tot nu tot de conclusie gekomen om het revisieblok gewoon helemaal in elkaar te laten zoals die nu is en dan op 0,9 bar 1,0 bar te gaan rijden.

    Is dit verstandig?
    Jullie hebben er het meeste ervaring mee

    In reactie op: C20NE turbo??? #17498329
    Deactivated2
    Deelnemer

    Ik reed ook met een klopsensor..
    Maar dan via een knock-light… waar ik dan zelf op in moest grijpen..
    Heb het ook al een paar keer moeten doen helaas.

    Hoeveel druk reed je dan?
    en waarom de ecu van een 16v?
    dat snap ik even niet
    en kan iemand me zeggen wat die klopsensor precies doet?
    En waarom jij die knock light erop had?

    In reactie op: C20NE turbo??? #17498327
    Deactivated2
    Deelnemer

    welke druk kan je nog rijden?

    Blok is origineel gereviseerd 8v
    turbo van focus rs nieuw
    en waarschijnlijk decompresieplaat derop.

    In reactie op: C20NE turbo??? #17498325
    Deactivated2
    Deelnemer

    origineel gepost door corsaboy

    Originally posted by cabriobully
    haha mijn engels is niet zo best…
    Maar het is dus een compleet gereviseerd 8v blok waar de turbo van geert opkomt.
    Ik wil in het begin gewoon met originele ecu rijden.
    Wat is dan het beste om te doen op welke druk rijden en hoeveel pk’s levert het op?

    Groet Ronald

    ik zou zeggen toch verdiepen in de materie..

    Met orginele ecu rijden is geen aanrader.
    Je zult in mijn ogen voor een betrouwbare motor echt vrij programmeerbaar gaan rijden, of de ecu laten afstellen door iemand op een bank.

    Kost dik geld maar is je motor wel betrouwbaar.

    Vermogens toename is afhankelijk van de hoeveelheid vuldruk. De hoeveelheid vuldruk is afhankelijk van je bankrekening..

    :vertag:vertag:vertag:vertag

    Ik wil in de eerste instantie de torbo monteren en met priginele ecu rijden,wel op de bank af laten stellen door miruni,daarna als alles goed bevalt doe ik wel een programeerbaar systeem derin.

    Hoe bedoel je vuldruk?

    In reactie op: calibra velgen shoppen wie helpt me nog een x #17498288
    Deactivated2
    Deelnemer

    Zou iemand deze er nog onder kunnen shoppen?
    twijfel tusse deze en die jullie gesjopt hebben,de oude velgen zijn helaas niet meer leverbaar

    In reactie op: Niemand???????????????? bandenmaat calibra #17499444
    Deactivated2
    Deelnemer

    aangepast

    In reactie op: calibra velgen shoppen wie helpt me nog een x #17498285
    Deactivated2
    Deelnemer

    wie kan het hart zwart maken?

    In reactie op: C20NE turbo??? #17498322
    Deactivated2
    Deelnemer

    haha mijn engels is niet zo best…
    Maar het is dus een compleet gereviseerd 8v blok waar de turbo van geert opkomt.
    Ik wil in het begin gewoon met originele ecu rijden.
    Wat is dan het beste om te doen op welke druk rijden en hoeveel pk’s levert het op?

    Groet Ronald

    In reactie op: calibra velgen shoppen wie helpt me nog een x #17498283
    Deactivated2
    Deelnemer

    wat zeggen jullie ervan?

    Deactivated2
    Deelnemer

    mooie calibra,en 3.0 erin is gewoon leuk,ben er nu ook mee bezig de 2.5 is eruit en ligt al in een nieuwe auto.
    Wij moeten nog alles ombouwen na handgeschakeld want wil toch met f18 gaan rijden,is gewoon heerlijk rijden een 3.0 met f18 en sneller een wereld van verschil!!!!

    In reactie op: Welke lip en waar te koop?? #17497958
    Deactivated2
    Deelnemer

    is dit niet gewoon rieger?
    of heb ik het fout

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 402)