Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Na alles nog maal te hebben gecontroleerd en niets raars te hebben gevonden.
Ben ik naar de garage gegaan en hebben hun er nog nog eens naar gekeken en ook niets raars gevonden.
Na overleg hebben hun de laatste up to date software erin geschoten.
En waarempel dit lijkt te werken en reageert nu ook anders weet niet of het zoveel merkbaar is kan ook tussen de oortjes zitten.Ben benieuwd of andere ook zulke ervaringen hebben.
Denk dat je 10w40 hebt gebruik opel garages gebruiken meestal olie wat dunner is als het koud is.
ja dat dacht ik ook al dat deze schoon is kon zo alleen niet het beluchtings gaatje vinden om dit is te bekijken misschien dat iemand dat nog kan toelichten.na het vervangen van de bougies is het wel een stuk minder geworden het is nog niet heel irritant het is echter 9 van de 10 keer zonder.
bij mij loopt hij ook 7 a 800 stationair moet normaal zijn.voor de bougies heb ik nog wel een lijstje wat misschien handig is.
Uploaded with ImageShack.us
Zoals belooft de fotos.
Heb het geheelte niet gedemonteerd omdat ik inwendig als boven op de klep geen vuil zag.
ook kon ik zo niet achterhalen waar nou het onluchting gedeelte zit.
neem aan dat je met de moeren het geheel lost kunt nemen? of juist met de torx?
deze is anders dan het afgebeeld plaatje in de how to topic.Kijk super oke bedankt voor de tip.
Ik kan weer vooruit.
Ik zal foto’s posten van de carterventilatie ivm vervuiling.Bedankt voor de antwoorden.
de auto heeft een kilometerstand van +- 144000.
de auto rookt eigenlijk alleen met een koude motor daarna niet meer het is niet echt wit maar zoals ik het zie hetzelfde als bij de focus uit 2013 (van de zaak).
Met de 10w40 is het wel een heel stuk minder zo rond de 14000 km 5lt. dan heeft het ook een beurtje nodig.
koelvloeistof lijkt hetzelfde peil te hebben thv de lijmrand van het plastic en heeft een roze kleur zonder vuil erin. -
AuteurBerichten
