Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zijn dit 17 of 18’ers en een verlaagde auto? (zoja hoeveel ongeveer :))
dit soort velgen blijft een van de mooierewat updates: isp probleem opgelost, platte dakrails gestoken en ondertussen gepolierd met coating en interieur eens goed gekuist (heb trg rode zetels ipv bordeaux :D )
next step: verlagen, achterbumper spuiten(nieuwe ligt klaar), bestuurderbaguette en middenconsole vernieuwen en dan staat ie goed voor de rest vant jaar.
Is veel geld maar iooh zo mooi. Goedkoopste dat ik heb gevonden is original car parts (in België zijn ze een pak duurder)
Ik heb er geen spijt van (de opc is gelukkig nu wel mijn enige “hobby” auto)5×112 wel maar wil niet met springbouten gaan werken.
Mocht je ooit platte dakrails steken dan moet je wel paar gaten dichtsmeren. Platte zijn volledig geklikt, de andere deels met clips en vijzen.
Heb je nog meer foto’s met deze velgen?
Ben naar zoiets op zoek voor mijn opc break (vind ze alleen nergens :-))Alternator kaput?
Jammer, dan maar op zoek naar break in onderdelen
Trekhaak is zonde gezien ik hem eigenlijk gratis kan krijgen…Maw zakt hij maar 2cm bij veren van -4 dus niet echt de moeite voor band/kas mooi te krijgen…
Hor het nog graag voor de 2 andere vragen
Volledig origineel, 104000 km
Heeft wel wat werk maar vind maar eens een originele met weinig km..Plannen: achterschade maken, platte dakrails, uitzoeken waarom abs/isp continu branden, polieren (volgende maand) door ne prof, verlagen en dan ofwel andere velgen pf deze opmaken en dan nog zien dat het interieur in perfecte staat is.
Mij kennende zal ik,pas stoppen als hem volledig perfect is :-)
Miss nog wat last vd feestdagen :thumb
Heeft toch wel wat carrosserie werk wen mechanisch werk voor hij in orde isEn hier is de mijne sinds deze week, import uit Duitsland omdat ze hier gewoonweg niet te vinden zijn. Heeft wel wat werk en veel liefde nodig maar bsis is wel goed. Voorlopig daily maar vanaf maart niet meer en dan kunnen we beginnen met de werken :D


Voor de ori van Opel moet je idd vci code hebben + gaat niet op alle radio types (ken ze wel niet vanbuiten)
Tik even in Google pap shop
Best is om al een voorbereide kabelboom aan te kopen, het is extreem veel werk als je ze 1 voor 1 trekt.In normale omstandigheden kan het maar je moet een Vci code krijgen van opel voor de software te installeren, als je Duits kan moet je maar op het astra j forum van Duitsland kijken, daarbij er verschillende incl mezelf waarbij het gelukt is om het achteraf te installeren
14 augustus 2013 om 20:21 In reactie op: sevenum 2013 16-17 en 18 augustus 20 jaar OPN [x] #18111079komen (eindelijik sinds lange tijd) zaterdag of zondag een kijkje nemen met de klein vanuit het geweldige belgie
gaat niet.
volgens mij kan het alleen nagemonteerd worden bij 1 bepaald type radio/navi.de 1.4 atmo of de turbo?
atmo zou ik niet de moeite doen om te chippen – pk/koppelwinst is zeer miniem tenzij je begint met al de rest motorisch aan te passen.in de J heb je eigenlijk geen “snelheidsgevoel” en is inderdaad gewoonweg zwaar maar voor de rest een echt fijne wagen.
ik heb 1.4T (sportstourer) en rijdt niet slecht maar mist voor mij wat power onderin maar voor de rest is dit de beste astra dat ik ooit gehad heb. Wil je echt “gassen” ga voor de 1.6T en kun je eventueel nog wat veel extra paarden bijsteken.Misschien ook eens bekijken wat de fiscale impact is/verzekering etc?
ik weet niet hoe het in NL is maar in BE neemt dit toch altijd een serieus hap uit je geldbeugel.Het gaat mij niet over de kostprijs. ik had gerust dat geld uitgegeven – als iets in mijn kop zit dan zal het ook zo moeten gebeuren en dat weten ze ook. Maar voor dat tarief verwacht ik ook wel dat het werkt/lukt en dat kunnen of willen ze niet garanderen. Trouwens ik was in een totaal een goei 600 euro kwijt incl benzine/verlof/onderdelen/werkuren etc en had garantie op succes
Het is meer dan normaal dat de dealer niet elke auto volledig uit het hoofd kent daarom dat ik ook alle info opgezocht (incl codes en dergelijke) maar als er verder niets mee gebeurd en ze je afwimpelen dan houdt het in mijn ogen op.
vroeger toen ze nog klein waren dan deden ze hun best; nu ze groot zijn is het een pak minder wat ik ook ergens kan begrijpen – firma’s worden nu eenmaal gerund door boekhouders. Voor de rest kan ik echt niet klagen van hun het is alleen jammer. Kortom ik blijf mij mijn standpunt en niemand zal me op andere gedachten brengen.
op terug wat op OT te komen: bij mij werkt het nog zoals het hoort & het is perfect mogelijk mits bepaalde kabels er liggen en je een goede radio unit hebt.
Opgelet: vanaf MJ 2013 zijn er al gevallen opgedoken dat de kabels er niet liggen of dat bepaalde pins niet zijn “doorgetrokken” in de radio unit.PS: als je een auto 2dehands koopt (zoals ik heb gedaan) kan je niet altijd kiezen en dan moet je nemen wat er voor je staat.
mocht ik hem nu nieuw kunnen kopen dan is dit zekers een optie die ik er bij neem.ben ik niet helemaal mee eens Juffer1
ik geef niet snel af op iemand anders maar onder hun neus schuiven zal ik zeker doen.ik zal even het verhaal schetsen:
Dealer in Antwrpen kan/wou het niet eens proberen of ik moest 700 a 800+ betalen zonder garantie op succes.
Na degelijk opzoekwerk blijkt het goed doenbaar te zijn mits bepaalde voorwaarden worden voldoen (wat in mijn geval ook zo was) en heb ik de vraag terug gelanceerd aan hen. Ik had zelfs een volledige handleiding gegeven met alle nr’s van opel zelf uit en hebben het amper bekeken of zelfs maar verdere moeite gedaan…En voor we de vraag krijgen: ik begrijp dat het veel werk is en dat ze er niet happig op zijn maar ik ben nog steeds hun (trouwe) klant.
ik vind het gewoonweg jammer dat men geen echte moeite doet terwijl ik bij de Duitse dealer perfect werd geholpen met al mijn moeilijke vragen.feit is en blijft dat je bij enorm veel opel dealers bot vangt als het niet standaard is of ze jagen je weg met een enorme hoge kostprijs.
let op ik spreek alleen maar voor bepaalde dealers in BE; ik weet niet hoe het is bij jullie NL’ers.Ps: ben trouwens ook sinds gisteren te weten gekomen dat bij de insignia een bepaalde periode geen UPH module kon geleverd worden en is allemaal ook achteraf door de lokale opel dealers- op commando van opel uit – ingebouwd en geactiveerd dus zo zie je maar.
ben deze ook eff vergeten ;)
bij mij werkt het sinds vandaag ook en is een zaligheid :wors
één dezer dagen het eens onder de neus van mijne dealer schuiven die het niet kon/wou doen :assik heb wel het geluk gehad dat ik niets heb moeten (laten) solderen en dergelijke.
gelukkig een duitser gevonden die een “eigen” kabelboom heeft gemaakt zodat alles plug&play is – programmering was ook geen probleem (alleen liet de VCI code lang op zich wachten)ik weet niet of ik de link hierop mag plaatsen voor anderen?
als het mag hoor ik het graagik heb wel al gemerkt dat het niet bij alle J’s achteraf kan geinstalleerd worden.
deze kabel moet onder je handschoenkastje zitten anders kan het niet:
http://gtupload.argon.selfhost.de/IMG_0059.JPG” onclick=”window.open(this.href);return false;ook wel benieuwd
ik ga deze nog eens naar boven bumpen. wil nog steeds liefst het orginele.
is er al iemand in geslaagd om OEM bluethooth in te bouwen vanaf MJ 2012 (met de welberoemde VCI code)?Weet je hoe ze de beide knoppen op het stuur werkend hebbend gekregen? is dit met een extra kabelset van de parrot?
ik wou het orgineel inbouwen maar de dealer kan/wil de werking niet garanderen en om te proberen kost het wat veel (+/-Eur 600)1 november 2012 om 13:13 In reactie op: Astra sport 2012 niet conform koopcontract geleverd #18037461kan allemaal achteraf nog MAAR Russelheim moet zijn toestemming geven anders vergeet het maar…
Uitspraak al finaal ondertussen? -
AuteurBerichten