Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Inderdaad ze zijn een hoop geld, vandaar dat ik eerder voor een revisie wil gaan dan voor eentje van de verkoopsites waarbij je nog moet afwachten of de pixels niet met vakantie gaan ook. Ik ga morgen eens informeren in iedergeval bij de dealer hier in zaandam wat zij voor volle mep vragen.
Het gaat hierbij om een Opel Astra G Hatchback bj 2001, en inderdaad ik zat ook al aan de sloop te denken alleen zijn die dingen vaak er al uitgehaald of zit er een TID in welke alleen de tijd/datum/temperatuur/radio aangeeft.
Vandaar de vraag naar een bedrijf die dit kan repareren.Mooi dat is weer een zorg minder.
Mijn Opel Astra G hatchback rijd op lpg-g3 en nou vroeg ik mij af hoe je weet dat je kleppen gesteld moeten worden.
Ik heb wel een onderhoudsboekje erbij zitten maar daarvan ontbreken de gegevens van de laatste 3 jaar.
Pas bij de aankoop van mijn auto is er een kleine beurt gedaan waarvan de gegevens wel weer zijn ingevuld.@opel-motorsport wrote:
@ darkspeeder asbakje eruit halen en ontleden :)
veer zit ofwel niet goed of de versnelling in het asbakje zit niet goed ofzo
ik heb de mijne ook volledig gedemonteerd alle losse deeltjes goed gesmeerd en terug ineen gestoken en hij werkt weer :) of je kan gewoon nieuwe kopen :)
originalcarparts.nl :)Zou je mij kunnen vertellen hoe ik die eruit krijg gedemonteerd?
Het asbakje van mijn Opel Astra G hatchback wilt niet meer dicht, dus ik rij nu met een enigzinds ongemakkelijk uitgeklapte asbak.
Iemand enig idee wat hieraan te doen is behalve een schroefje eronder klemmen of een stukje ducktape erop plakken?@Juffer1 wrote:
Al die spiegels zijn gelijk, die van een Vectra C of Zafira B gaan ook gewoon passen.
Deze passen inderdaad nadat je de lijm eraf hebt gepeuterd, die van mij was ook “lam” en heb er toen een op de sloop uit een vectra gehaald die wel goed was.
Bedankt dat word een afspraak maken voor het uitlijnen en uitbalanceren.
-
AuteurBerichten