Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het zal je verbazen hoeveel bestuurders er problemen hebben bij het parkeren en zeker in een smalle straat waar je vlak tegen de stoeprand aan moet staan….maar goed heb de rim ringz eraf gelaten en ik parkeer gewoon een klein stukje van de stoeprand af.
Bedankt voor de informatie, garantie zit ik niet zo mee….als het niet hecht is het zonde van het geld maar geen ramp omdat het gewoon weer verwijderbaar is….
Dat de vogelpoep binnen enkele minuten verwijderd dient te wezen door de zuren en dat het vlekken kan achterlaten zit ik wel mee…
Ik zit namelijk niet te wachten op een vlek.Denk dat ik mijn bumper en motorkap dan maar laat spuiten.
@TerryB wrote:
Ik sport tegenwoordig redelijk vaak astra g coupes in purmerend! Zijn er hier nog coupe rijders te vinden uit Purmerend?
Nee wel een hatchback rijder uit die omgeving, kom best vaak in purmerend :p
Het oh zo gezellige Amsterdam :afro
Precies mijn gedachte was dan ook, dat ding zit er niet voor niets en hitte die vrij naar boven toe kan lijkt mij ook geen goed idee…
Maar ik ga eens kijken of ik een grotere ring kan plaatsenMijn auto is vandaag terug gekomen uit de spuiterij :D
Astra G naar de spuiterij gebracht, mag hem donderdag weer ophalen king:
Basiskennis mits voldoende verstand van electronica
Voor een opel astra was ik op zoek naar een MID display 32 pins met het onderdeelnummer 24435538 Siemens 5wk70015.
Nou zag ik dat er ook 32 pins Mid display’s in omloop zijn met een ander onderdeel nummer.
Ik vroeg mij dan ook af of deze gewoon te plaatsen zijn zolang ze maar uit een opel astra g komen die ook op benzine rijd?Ze zijn er inderdaad alleen maar in het zilver of in het rood, iets wat ik wel weer jammer vind.
Maar ja dat is een kwestie van een ander kleurtje verfen…iets wat ik zelf dan ook van plan ben om te gaan doenDie van mij liggen momenteel in de opslag omdat ik momenteel op mijn wintervelgen rij.
Maar de naaf van Opels is niet altijd hetzelfde, de wielbouten kan je wel gewoon gebruiken.Leuke velgen, ik heb dezelfde velgen maar dan powdercoated in het metallic zwart king:
Bedankt dan weet ik in welke richting ik het moet zoeken, het is namelijk mijn eerste auto :)
Mijn Opel Astra G Hatchback uit 2001 heeft wanneer ik mijn koppeling ingedrukt heb en op laat komen een heel hoog aangrijpingspunt, en slaat vlak na dat punt ook weer af.
Tevens heeft hij niet de neiging om op te trekken wanneer ik hem op de koppeling wil weg rijden, maar moet ik gedoseerd gas erbij geven.
Is dit een eigenschap van LPG en zal hier wat aan moeten gebeuren? of is dit meer een probleem met mijn koppeling? aangezien dit geen probleem is wanneer ik op benzine overschakel.Ik doe dit altijd op een koude motor.
Half uur tot een uurtje max duurt de reparatie van je TID/MID. ;)
Het klopt dat de TID en de MID op elkaar lijken echter heeft de MID dus meerdere functies erop zitten,
Ik wist overigens niet dat de snelheid door de 2 knoppen tegelijkertijd ingedrukt te houden je snelheid laat zien, omdat ik zelf dus over een MID beschik met B/C hendel alleen wat pixelschade in mijn MID displayEen tid heeft alleen maar datum/tijd/radio en geen snelheid in iedergeval :p
Wat zou die b/c hendel in moeten houden? ik heb namelijk op mijn ruitewisser hendel de 2 knoppen zitten waarmee ik de Mid kan bedienen en deze verspringt niet uit zich eigen.
Trouwens wel een erg nette prijs die 25 euro, welke regio zit die sloop? want heb zoiezo al het gevoel dat de auto sloperijen in Noord-Holland meer vragen dan in de rest van het land.Ow er zit trouwens een bedrijf in duitsland die de Mid wel repareerd en dat zou ongeveer op 130 euro ook komen ;)
Het is een Mid waar jij over beschikt, deze staan op marktplaats voor 100+ en deze hebben vaak ook enige vorm van pixelschade…bij de sloop kan je vaak beginnen met 200+ en een nieuwe bij de dealer kost je inderdaad 800 euro.
Ik heb namelijk ook een Mid en ik ben nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke mid zonder pixelschade bij de sloop, marktplaats heb ik al opgegeven.Mous je zou als je in de buurt van Velserbroek (Noord-holland Richting beverwijk) een keer komt, kunnen kijken bij autosloperij Rutte.
Die heeft volgens mij nog wel stoelen voor je cabrio.Astra G hatchback bj 2001: gemiddeld 1 op 10 mede door mijn zware rechter voet. Wegenbelasting met lpg g3 3 maanden komt voor mij neer op 154 euro.
Bij een opel Astra G gaat het als volgt in zijn werk :onder je asbak en voor je schakelpook frame zit het smalle sierlatje dit moet je er even uitwippen met een platte schroevendraaier en dan zie je al 2 schroeven van de asbak zitten dan de asbak open doen en dan zie je bovenaan de andere 2 zitten als deze 4 schroeven los zijn moet je hem er gewoon nog maar uitklikken.
Weet niet of dit ook het geval is bij een Opel astra H GTC maar valt wel gemakkelijk te zien ;)Dan moet je wel aan de kant kunnen op dat moment, als er iets rechts van je rijd terwijl jij op de linkerbaan rijd en er zit een klever achter je heb jij geen kans om op te schuiven.
Waar ik een schurft hekel aan heb is automobilisten die hun spiegels niet weten te vinden, zo was ik net bezig met invoegen voor mij reed een andere opel dus ik ga netjes naar links omdat ik langs hem wou gezien zijn matige snelheid.
En die eikel drukt hem zo naar links terwijl er niets voor hem zat op de rechterbaan, gelukkig zag ik het op tijd aankomen en dook op uiterst links en trok door naar de 120 om langs hem te gaan en op dat moment liet hij zijn snelheid maar terug vallen en ging hij weer naar rechts. -
AuteurBerichten