Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ben eigenlijk wel benieuwd naar de fotos :D
Deze moet je hebben.

nr. 90 544 116Gewoon weer vullen.
Even contact opnemen met http://gm-tuningparts.nl/index.html
Hij bied ze aan voor 17,50En anders even kijken of ze ergens anders via dit nr. 90 544 116 kunnen bestellen.
Of er moeten nog mensen hier zijn die het goedkoper kunnen vinden.m.a.w in nederland is het gewoon schandalig met de bezine/diesel/gas prijzen…
Geluk dat ik altijd in bels ga tanken :worsEn dan kan hij ook lekker 98 drinken, word hij altijd zo blij van :thumb
Deze is ook lekker :D
[youtube:1wxy5eox]http://www.youtube.com/watch?v=78InPT4iqlw[/youtube:1wxy5eox]En deze :D Opel Powerrrr!
[youtube:1wxy5eox]http://www.youtube.com/watch?v=QwcP3bfjJAM[/youtube:1wxy5eox]@GSI Racer hier mijn kakelverse Turbo :D

Dat is nogal een dikke ic king: bent er maar zuinig op dat hij geen drempels beukt.
Ja, opzich is het wel te doen.
Weet er zelf ook niet zo veel vanaf maar begin er gewoon aan.
Hier nog de aansluitingen voor de apexi tt voor een Astra Coupe met z20let blok.Aarde draad, dunne zwarte draad van tt en ff een oogje erop maken.
Aansluiten op je chassisbalk, achter je tellerbak.

Constant 12v, dikke rooie draad van tt. (kabel moeten verlengen)
Dikke rooie draad achter je radio daar.

Ignition/run draad, dikke groene draad van tt. (kabel moeten verlengen)
Dikke zwarte draad, die 12v geeft als de motor draait en 0v als hij uit staat.

Handrem Timer OFF, dunne grijze draad van tt.
Aansluiten onder je handremhoes, dunne bruin/witte draad.

o2 draad, dunne witte draad van tt.
Zwarte draad van je 1ste lambda sensor, kabel komt uit je uitlaat bij het motorblok.
Draad van tt moet dan wel van binnenuit door het tc gat naar de moter gebracht worden. En eventueel een kabelslang om het draadje.

(Dikke blauwe draad van tt wordt niet gebruikt.)
Natuurlijk even testen en dan alles solderen en tape erom.Filmpje ;)
[youtube:2x5mz64t]http://www.youtube.com/watch?v=jkKREx-nccI[/youtube:2x5mz64t]hehe…. :sleeping
Heb het al gevonden…
blijkbaar één draad niet goed getest :D
heb de Ignition/Run nu aangesloten één van de twee dikke zwarte draden
en nu werkt het :wubDus als ik de sleutel eruit haal, gooit de tt de spanning van de constant live draad
naar die dikke zwarte Ignition/Run draad voor het aantal sec/min wat jij hebt ingestelt.Heb hier nog eens getest maar nou weet ik het niet meer…
– kon geen permanent live vinden achterop het sleutelgat, dus die dan maar afgetapt van de radio.
– de Ignition/Run draad gevonden achter op het sleutelgat
Mooi alles aangesloten, maar…
Als ik de sleutel draai en de motor start blijft de tt aan, wat goed is
Haal ik de sleutel eruit, dan hoor je dat gepiep en je ziet dat de tt aftelt.
Alleen nu gaat de motor ook uit als ik de sleutel eruit haal… terwijl mijnheer vrolijk aant aftellen is :D
Dus…Heb hier ook nog een apexi liggen die kan aangesloten worden.
Alleen kan nergens vinden waar ik de witte o2 draad moet aansluiten.ok, zal daar eens vragen.
iedergeval bedankt voor de snelle reacties@ Andre op pk’s kan ik het niet zeggen, maar hij moet toch een 1,5 bar aan kunnen.
en die collins blaast wel harder af ja, heb er inderdaad ook van gehoord dat die baileys gaan lekken.
maar zo op standaard letje werkt hij goed.@ Frank zou het niet weten, zat er al op toen ik de auto kocht.
Heb hier de bailey dv26, werkt gewoon harstikke goed en heeft een mooi afblaas geluid.
Dus niks mis mee…@soepkiepe wrote:
telt dit ook??
[youtube:205jcstg]http://www.youtube.com/watch?v=ddQdmXzwdYU&feature=related[/youtube:205jcstg]
Staat daar wel dat het een kind is maar dat is hij niet :D
Hij is een youtube sterretje geworden door liedjes op een iets wat gekke manier na te spelen :thumbup
Hier een videoclip met zijn allereerste artiest 50cent erbij :wors ineens van wtf 50cent is daar :agent[youtube:205jcstg]http://www.youtube.com/watch?v=Dwimc4cvUmQ&feature=relmfu[/youtube:205jcstg]
vdb works zeker top :thumbup
maar waarvoor dient die Washer Plate eigenlijk voor?
vind het maar een raar ding :DSexy :wub wat dacht jij :D zal ik er maar meteen 2 aanschaffen :agent
hier zoiets 0.5l op 5000km
Coupe z20let 118xxx met nog alles origineel.
Behalve de 76mm uitlaat ;)ok, 0,8 bar is de turbo zelf .
maar bedoelde de wat die aan brandstof er doorheen kan pompen.maarja maakt ook niet veel uit als hij het toch aankan ;)
dus een 280pk kan hij wel aan? op hoeveel bar loopt een z20let stock dan?
en die leh rail is dat echt nodig? want dacht dat die leh injectors ook op de let rail passen.Niet? word het dan elektronisch geregeld?
Ja klopt, maar had daar niet echt zin in :D
Lekker makkelijk met een paar muisklikken, aansluiten, resetten en varen maar.
moest ook nog ff snel voor de apk.maarja deze moeten normaal lang genoeg meegaan.
1ste sensor direct na de turbo €105 -> Bosch 0258006171
2de sensor voor de middendemper €118 -> Bosch 1180258006280
http://www.lambdasensor.com/En dit is al goedkoper dan €159 en €196 excl. montage bij de garage… :puke
Nou het lag dus aan 2 dooie lambda sensors…
Bestelt, vervangen en gereset, en nu loopt hij weer lekker :D
Net weer verse APK erop, dus de uitstoot was ook in orde.Blijkbaar waren het nog originele sensors.
En zijn denk ik bij het wisselen van uitlaat kapot gegaan.
Ze zaten ook goed vast… :thumbdown -
AuteurBerichten