Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Net nog een dikke oranje Corsa a gespot, volgensmij verlaagt en een zwarte rolkooi erin.
Rond 16:45 van valkenswaard naar budel. zat er achter met mn blauwe Astra Coupe :agent
Lekker geluidje trouwens :DJa is ook.
Maar het staat dan wel weer niet vermeld bij de zuigers.
Vandaar ik begon te twijfelen.Ok, ja had ook al zo’n vermoeden dat je de originele (1.2mm) ertussen kan doen.
Maar volgens mij als je bij courtenay cosworth zuigers koopt,
moet je die van 1.3mm er tussen doen, althans dat staat er.
Maar dat maakt toch niet uit, koop ze daar toch niet ;)Deze hebben ook een “speciale” coating.
phosphate coating provides a lubrication to the pin bores and ringgrooves until the engine oil reaches operating temperature.Misschien dat ze best goed zijn, het is spul van een vrij onbekend bedrijf in australië.
Vind er niet veel info over. Maar wat ik lees is toch wel goed.16 februari 2012 om 17:02 In reactie op: Olietemperatuurmeter aansluiten op sensor…. maar hoe? #17990454Heb er bij mij een druksensor ingezet.
Gaatje erin en tappen maar.

OK,
Ja denk niet dat ik ze eruit haal.
Volgens mij kun je dat het beste doen als je je blok opnieuw opbouwt.Las net ergens anders dat het eigenlijk niet echt nut heeft.
En het schijnt zelfs beter te zijn, als je ze erin hebt bij meer dan 300pk.
klopt dit ook ?10 januari 2012 om 16:40 In reactie op: Launccontrol/rev limiters schadelijk voor je turbo/motor??? #17944408je moet ff die m weg halen voor youtube dan werkt hij ook op pc ;)
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&client=mv-google&v=_QM8IImun6Mwel vet filmpje :D
wow…
Spruitstuk ziet er echt super uit :thumb
Echt vet man !!check die gast zijn advertenties eens king:
lol…
Ja bij die astra g moet je die knop eraf slopen…
h weet ik nietmwa heb hem er ook niet op, ziet er eigenlijk niet uit.
Ja verwacht van wel, heb het in iedergeval al bij veel z20lets gezien.
er staat ook bij
Failure can lead to a small loss of boost pressure as the pressure escapes into the rocker cover cuasing a slight drop off in power and the rocker cover becoming pressurised when the engine is on boost can cause premature rocket cover gasket failure and oil leaks.Dus hij spreekt er al over dat als ze kapot gaan.
En het heeft wel degelijk nut.haha matennaaiers gezocht king:
aah zie het plaatje er nu bij staan :thumb
Volgens mij is dat gewoon om die drap op te vangen.
En ik dacht dat er dat ronde terugslagklepje standaart er ook al op zat
deze bedoel je ? -> http://www.courtenaysport.co.uk/buy-online/shop-by-category/parts/valve-one-way-z20lex-c20let/prod_844.htmlKijk eens aan :thumb
Rick bedankt he@ Rickb87
Kun jij daar ff een mooie tekening van maken met paint, net zoals opt aoc.com?? :kewlpicsGewoon rommel :jerry
Er zijn ok zelfs bougies met een soort van ster erop :D
met een verkoop praatje dat je er meer pk door krijgt…

Maar volgens mij zijn die met 1 of 2 vingers het beste.Maakt volgens mij niet uit.
Deuren doe je toch 2x opslot, en turbotimer stopt gewoon of je moet er de sleutel in duwen en naar stand 2 draaienDie van mij begon 2wkn terug ook te lekken :puke
Nu mooi een verse collins erop best wel mooi spul :thumbuplol king:
een collega van mij zit er ook in :P
hebt zkr ook bij de turbo dvd die flyer ingevuld ?toch nog zoveel?, dus eigenlijk wel aanschaf waardig als je met phase 3.5 wil rijden.
Ik zie dat je er ook een eds inlaatspruitstuk hebt op gezet.
Maar zit er dan zoveel verschil in die en het origineel?Je zou het ook online kunnen bestellen.
http://www.dupartswebwinkel.nl/merken/opel/onderhoud/deze dan…
http://link.marktplaats.nl/484456590
liefst een dame, dus hij valt ook een beetje op mannen :D -
AuteurBerichten