Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat is niet normaal.
ipv al dat knutselen,
ga gewoon achter een setje bumpstops.
kost 2x niets.dat van die remblokken kan,
bij de mijne zitten ze er nu 140.000 km op en nog niet aan vervaning toe.
Mijn achterste heb ik voor de eerste keer vervangen aan 160.000km en dit omdat mijn wielen er dan toch af waren.@opelbert wrote:
volgens mij een astra H inderdaad, is van 2004 (model dat tot 2009 rond rijd)
en wat ik bedoel met gasklep lijkt op ding op de foto. is smoorklep een betere naam voor een diesel?
dit is idd een astra H
Ik ben er nooit vanuit gegaan dat het een H is ;)
Ik heb mijn oude topic hier gezet voor ALS het een astra H is.
Juist omdat ik weet dat de G en H in 2004 er waren.indien astra h
kijk eens in deze topic:
viewtopic.php?f=5&t=170919&p=2368268#p2368268bij mij is het nu nog steeds in orde!
astra h?
gaat nooit mooi zijn.
maar jij moet uw zin doen, en als je in een serieuze put zal rijden is de kans groot dat hij zal doorveren tot aan uw wielkas.
of zeker als je met volk in de auto zit.met een astra h kan je heel plat gaan hoor zonder slepen.
en inderdaad een 215/35 bandje er rond of zelfs 205/35 en dan sleep je nergens meer in je kassen.
Zelfs als uw schroefkit op het laagste staat.
zelfs op die hoogte bij mij sleep je zelfs niet in de kassen als je andere bandjes steekt.
Ik heb gewone kabel gebruikt.
Kabel ligt toch ver van de motor.
Kabel loopt ergens over/achter/onder de bumperbalk naar de mistlichten.Ik heb een US bumper gestoken, daar zaten de mistlichten bij, maar deze zijn anders van aansluiting of de europese.
Maar ik heb ergens een stekker gepakt vanop de sloop die paste op mijn mistlichten.
Deze dan aan de kabels gesoldeerd.
Die insteek pinnetjes die je zoekt. Die kan je kopen. Maar als je geen zin hebt om te zoeken. Dit zijn dezelfde pinnetjes die in een ISO fiche zitten voor een radio.achteraan gaat niet lukken, zullen uit de kassen komen.
Ik heb bij mij kabels getrokken nadien, wordt via de uec aangestuurd.
Hier in de link een how to die ik gebruikt heb.
Alles heel duidelijk en volledig correct.
Komt vanop astraownersnetwork.co.ukhttp://www.mijnbestand.nl/Bestand-VSV3WT8HZA67.docx” onclick=”window.open(this.href);return false;
geen flauw idee meer.
Deze zit er al zeker 5 jaar op.zo een moduleke tussen gezet ;)
niet meer dan dat. geeft geen foutmeldingen.
en de side markers in de bumper die zitten mee op de standlichten.
Maar die bumper zal je hier niet zo vlug vinden. is overgekomen uit Amerika.how to afdeling:
maar het is handiger als je bovenaan die zwarte plastiekjes losmaakt.
@ahrend wrote:
@dark-divx wrote:
bij mij zit het er al bijna 5 jaar op en werkt nog steeds.
:kewlpics :kewlpics :kewlpics
duidelijk genoeg?


@Nick-GSI wrote:
@Andre_Ede wrote:
Astra F (1991 – 1997)
Astra f is tot oktober 1998 gemaakt en de cabrio tot 2000
Dat kan, maar dan zal de G ook zijn uitgekomen.
De astra h kon je ook nog nieuw kopen tot in 2012 of zo.bij mij zit het er al bijna 5 jaar op en werkt nog steeds.
gent is al te ver zeker?
via ebay?
of een dealer in Belgie?
BTW ik vind de astra heel eenvoudige auto om schroefset onder te steken.
Al regelmatig gedaan :)ik ga wel vlugger door de bocht dan 40-50 hoor… en dat met alle soorten wielen die onder mijn astra zitten.
Standaard heb ik 15 en rij met 18 rond en heb vroeger nog met 19 gereden ook.
baanligging was zelfs beter met die 18 of 19.als je via ebay een besteld moet je wel zorgen dat je uw goca papieren hebt of je kan er niet met naar de keuring.
en als je die papieren wilt is het nog eens 50€ + BTW ;)zelfs de draden wegwerken vind ik eenvoudig :)
heb hem dit weekend ook gestoken.
Het leuke is dat je nergens gaatjes moet maken.
en de module heb ik weggestoken achter het handschoenbakje. -
AuteurBerichten