Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat is al je een linieare weerstand hebt in de tank.
en er zijn er nogal veel die die hebben :)
normaal als je BC programeert pak je de codex die je hebt en je telt er eentje bij.
dus als uw originele codex de 6 is dan moet je de 7 nemen om BC te activeren.neen, is heel eenvoudig,
op een half uur moet je klaar zijn.met andere software lukt het niet.
Heb ik ook geprobeerd.En de juiste codex staat niet in je lijst.
nu kan je kiezen tussen de 4-5-8-9 in uw opcom. als die printscreen de uwe is.
en je hebt de 7 nodig.Zeker dat je niet de GTC grill gestoken hebt?
Want dat puntje van uw grill komt gelijk zo ver.De bouw van de bumper is anders. Een face lift bumper is spitser.
Maar lexmaul, steinmetz, irmischer hebben een embleemloz grill.Verkeerde codex index gekozen.
@ mark: met veerkes van -3 ziet ge met moeite dat hij verlaagd is.
ik vond mijn schroefset al niet laag genoeg.
maar met mijn kw had ge nog deftig comfort.Ik heb met een kw variant 2 rondgereden en was er heel content van.
http://www.dvxperformance.be/nl/herprogrammatie.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.ziptuning.be” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik ken er die al bij deze zijn geweest en zijn content.
13 februari 2013 om 08:47 In reactie op: Gaat dit passen onder een h station…? 9.5j et46 en 8j et55 #18105676volgens mij moeten spacers van 0,5cm van RH wel bestaan.
Ik heb er van 1cm en die zijn van RH.
en ik werk dan met schuifbouten.
en anders als je ze niet vindt kan je er van 1cm kopen en laten afdraaien naar 0,5cm. ;)12 februari 2013 om 14:27 In reactie op: Gaat dit passen onder een h station…? 9.5j et46 en 8j et55 #18105662voorraan gaan ze zelfs ver in de kassen liggen.
achteraan gaat het lukken maar nipt.
je zal idd een spacer moeten steken van min 0,5cm.
maar het gaat juist gepast zijn.
ik nu heb nu 9 zitten met spacer van 1cm en ligt net goed.
dus met 9,5 en spacer van 0,5cm ga je maar 2mm breder komen of bij mij nu en dit gaat dus nog lukken.niet mogelijk
@hawk45 wrote:
Ik heb de schakelaar via e-bay en 1 bij de set die ik kocht dus 1 teveel, als je toevallig een versie zoekt met een automatische
stand.
in opcom de programmering in de UEC en de IPC allebei op aanwezig zetten en opslaan.
Je hebt wel de securety code van de auto nodig die staat op de autopas van de astra.
:wub hij wordt steeds mooier.
ook nog in de CIM programmeren ;)
Is graag gedaan, als ik kan helpen probeer ik dat.
Goh dat kan veel zijn. Maar ik denk aan de koppelstangen
ik heb mijn bumper toch ook al laten spuiten voor een 120-150€
als ik hem los binnenbreng.
en geen klagen van het werk!
echt heel proper gedaan dan.geen zorgen maken,
schakelaar er weer eens uithalen, fiche losmaken en terug goed inpluggen.
en dan zal het wel weer goed zijn.
heb dat ook al tegengekomen als ik schakelaar eruit haal.Ik heb geen flauw gedacht meer welk merk die is. Module zit er tenslotte al bijna 4 jaar in.
Maar met elke module krijg je geen foutcodes, heeft niets van invloed op bc.die is idd voor de 5deurs/station van voor 2007.
GTC grill is idd veel spitser.
ikzelf kan er ook niets meer met doen door mijn us front dat er op zit :)is graag gedaan ;)
btw nog intresse in die grill?
2 januari 2013 om 13:15 In reactie op: Astra H Z16XEP – welke snelheidsindex voor winterbanden? #18089051die sticker is voor als er banden opliggen waar de snelheidsindex trager zou zijn of de wat je auto kan.
dus als er de goede snelheidsindex opliggen is dit niet nodig.Ik heb dit al bijna 4 jaar op mijn astra zitten en die hebben nog nooit geknipperd.
Het zal volgens mij een slechte module zijn die je hebt.
kan je vlug proberen door links met rechts eens om te wisselen kijken of het probleem mee verhuisd.30 december 2012 om 09:25 In reactie op: Astra H Z16XEP – welke snelheidsindex voor winterbanden? #18089049Bij mij staat er op mijn papieren dat ik 195 65 r15 T mag steken
-
AuteurBerichten