Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Samarpana8 wrote:
Voor mijn Astra heb ik voorzetruiten gekocht, omdat dat geklooi met folie te lastig is. kijk maar eens bij Solarplexius.
Ik ben daar zeer mee tevreden. De ruiten zijn ongeveer 70% getint en ziet er echt cool uit. Je kan echt niet zien wat of wie er in de auto zit.dat is dan toch ook maar enkel goed als je uw raam niet kan open doen?
ik zou dit ook graag weten,
vorige keer vertelde men mij dat het zou lukken maar niemand heeft mij toen een uitleg kunnen geven.
hopelijk nu wel.amai 7 tanden is toch veel.
Ik trek die bij mij maar 1 of 2 tanden aan en de auto blijft ook staan ze.
en het is niet dat mijn remmen aanslepen dan.post maar fotootje als ze eronder zitten ;)
dat lukt ;)
@opel-mark wrote:
te laag is geen gezicht, de verhoudingen voor en achter het wiel kloppen dan helemaal niet meer.
dat kan je ook aanpassen.
je moet hier maar eens voor googlen ;)verlagingsveren en schroefset monteren is even gemakkelijk hoor.
ikzelf zou voor schroefset gaan.
dan kan je de auto zetten gelijk je wilt.
en als je verlagingsveren steekt zou ik aanraden van bijhorende dempers te steken.
en dan wordt een vaste verlaging ook al weer wat duurder ;)keer gaan luisteren bij opel dan.
want momenteel heb ik motortje losgemaakt en klep in open stand gezet.over wat voor auto gaat het bij u?
een H?
want dan zit normaal alles al klaar.
oude pinker hendel eruit en nieuwe erin.
Beetje programeren en klaar.soms moet rempedaal sensor nog gestoken worden.
Ja bij mij H is het asje dus gebroken.
Heb al beetje van alles gelezen.
Klopt het dat dit kapot gegaan is door het motortje? Want dit zie ik nog steeds bewegen.
Dus wat moet ik nu doen voor het te herstellen.
Verlopig heb ik klep gezet dat hij alleen buitenlucht neemt door het te blokkeren en motorje afgekoppeld.als je de volgorde van de foto’s volgt dan krijg je het los.
telkens staan ze in het rood omcirkeld welke je moet losmaken.

Nu deze los zijn is het kwestie van te trekken. ;)
Klopt
ik heb nog ergens how to staan van hoe ge dit kunt losmaken.
zal eens zoeken straks.ik weet niet of je al eens in bestaande topics hebt gezocht?
Maar deze staat zelfs op de eerste pagina in het astra gedeelte…@TvhR wrote:
@dark-divx wrote:
wat heb je betaald voor die sensor?
Voor welke sensor?
luchtkwaliteit
wat heb je betaald voor die sensor?
en nu weet ik wat dat bolletje is op mijn dashboard :)
de zonsensor.
geen flauw idee wat het was.6 mei 2013 om 08:09 In reactie op: Astra G Recirculatieklep werkt niet. HOW TO CHEAP ASS FIXEN #18034694ik heb dit weekend gezien dat bij mijn astra h het asje ook gebroken is.
maar om het weer origineel te maken.
moet ik dan motortje vervangen? want motor werkt nog. die zie ik nog bewegen.
of moet ik enkel het klepje draaien en een boutje installeren zodat het weer op zijn plaats zit?ik heb het ook gehad:
zie topic:
viewtopic.php?f=5&t=170919ik heb de contacten met haardroger uitgeblazen en dan contactspray ingespoten en blijft nu toch al maand of 7 goed.
In de topic staat ook welke draden je met mekaar moet verbinden.
dat is normaal,
je moet boven een bepaald min komen voor hij zijn tankvlotter “reset”
heb ik onlangs gezien met de opcom ;)@FKsport wrote:
Aaah ok, verhaal duidelijk :thumb
Maar dan heb je hem wel heeeel plat liggen :)
Maar kan me ook nog voorstellen dat het bij ieder model auto opok anders uitpakt.
Ik heb ze voor de zekerheid maar besteld, ga ze in ieder geval vervangen voor een kortere versie (zijn we in ieder geval al van kunststof naar aluminium uitvoering gegaan ;)ik vind het nog steeds meevallen :D
van waar ben je ergens eth0?
het gaat dan wel over de rechterkant maar daar heb ik geen foto van en hier kon ik de uwe gebruiken.
dus door een kortere koppelstang te steken dan zal ik het nog vlugger hebben.Uploaded with ImageShack.us
ik zou willen dat ze nog langer zijn :P
want nu klopt mijn stabilisator stang regelmatig tegen chassis.laat de originele maar zitten, ikzelf heb hier ook geen last met.
-
AuteurBerichten

