Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
laat me eens weten wat je vind van de geluidskwaliteit en dergelijke.
Heb onlangs ook staan kijken voor deze te kopen.25 februari 2014 om 13:09 In reactie op: past een grille van astra H 2008 op een astra H uit 2005? #1821973424 februari 2014 om 08:52 In reactie op: past een grille van astra H 2008 op een astra H uit 2005? #18219730Ik weet niet wat voor je een grill je zoekt.
Maar ik heb nog een holden grill liggen voor een astra pre-facelift.
past dus op de uwe.23 februari 2014 om 20:19 In reactie op: past een grille van astra H 2008 op een astra H uit 2005? #18219727past niet.
ikzelf zou een schroefsetje steken.
Heb paar jaar met een kw variant 2 rondgereden op mijn astra en was er super content van.
Ook geen problemen voor de keuring hier in België ;)H3 volgens mij
8 januari 2014 om 08:18 In reactie op: U.S Style Dimlichten ‘voor brandend blijven knipperlichten. #18205508@ahrend wrote:
Die ‘simpele ‘uitvoering heb ik ook op mijn Vectra C gehad, maar op mijn Astra H krijg ik ze met geen mogelijkheid aan de gang :swear :wtf
dat moet ook lukken,
bij mij zit er al bijna 5 jaar zo eentje op.1 december 2013 om 20:30 In reactie op: Opel Astra 1.7 ctdi Essentia uit 2005, betrouwbaar of niet? #18196512ikzelf heb zo eentje en heb er nu 195000km opstaan. rij ook een 30-35d km per jaar.
geen problemen met de auto.
distributieriem komt op 350-400€
maar als ik mij niet vergis mag die maar 1100kg trekken.
zelf ben ik van plan van er nog paar jaar met te rijden.ik heb 2 colson bandjes gebruikt om ze weer dicht te krijgen.
@Arnoldinho14 wrote:
Dit kan gewoon zonder opcom of tech2. Daarvoor moet je bepaalde dingen verrichten.
Het volgende moet je doen:
– Sleutel in contact met het contact nog uit,
– De terugstelknop van de dagteller ingedrukt houden,
– Rem intrappen,
– Auto op contact zetten (knop ingedrukt houden en rem ingetrapt houden)
– Na 10 seconden verschijnt : —-Zo werkt het bij de astra h z20lel.
je hebt hem gewoon weer gereset, maar niet aangepast van de waarde. bij mij staat die op 50d km.
@Arnoldinho14 wrote:
Probleem opgelost, storing in het elektronisch gaspedaal. Stekkers schoongemaakt en alles is weer prima.
Tevens inspectie op 30.000 gezet, grote beurt heeft tie ook gehad.die inspectie op 30000 gezet.
Met opcom of tech2?Btw, sindsdien nooit geen problemen meer gehad.
Onder de zekeringenkast in het motorcompartiment.
dank je wel,
maar de vraag was of je de interval kunt wijzigen.
bv bij mij staat die standaard op 50.000km.
zou die graag kunnen verzetten naar een lagere interval.@Silver wrote:
en mogen wij die ook zien? :jerry
ik zal een dezer dagen eens kijken voor er nog paar te uploaden.
@Silver wrote:
@ Dark-divx, heb je nog meer foto’s van die dikke station?
ja hoor,
er staan nog foto’s op mijn computer.uiteindelijk kost zo een spiegelglaasje toch maar iets van 7-10 euro, dus zo een ramp is het nu ook weer niet als het eruit valt.
Heb het nu zelf nog niet meegemaakt maar ze kosten de wereld niet ook.grtz

als je het gevonden hebt mag je het hier gerust eens uitleggen.
meet eens of je spanning hebt op de sigarettenaansteker?
Waarschijnlijk niet.
en als je geen spanning hebt haal je hem eens los en kijk je of de stekkertjes vast zitten.al gevonden hoe het moet?
je moet idd geen lid zijn.
ben er ook geen lid.http://www.astraownersnetwork.co.uk/showthread.php?32214-HOW-TO-set-time-date-with-aftermarket-stereo” onclick=”window.open(this.href);return false;
hier staat het uitgelegd.
in sommige gevallen kan je het met de stuurwielknopjes doen.
als je dit op youtube zoekt vind je dit.het zijn paar kleine slangetjes die scheuren.
zijn slangetjes waar ook paar bochtjes inzitten.
en door de leeftijd worden die beetje korter en komen ze meer onder spanning en dan scheuren ze.
en dan zeker als je wat langere afstand rijdt of goed doorrijdt wordt uw water wat warmer en stijgt de druk in uw circuit en dan scheuren ze.
ik weet van zo een darmpje of 4 dat gemakkelijk scheurt achter een jaar of 5. -
AuteurBerichten
