Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ook ik ben bij de dealer geweest voor een 4-polige remlicht/cruiscontrol
schakelaar, koste: 31,00 euro en dat zonder te lachen.maar zoek er nog steeds een, ben al diverse sloperyen af geweest, maar nee.
kijk daar kan ik wat mee, ik ga het even proberen. :D
als het zit dan dan post ik het even.en ook jullie nog de beste wensen voor 2011 en veel gezondheid.
gr, dappie/////vec-b.
ik denk dan dat dat het is, jammer.
ik wacht wel ff tot de op-com binnen is dan es kijken wat ie zegt.voor de rest vind ik het een zeer fijne auto, ik heb er geen spijt van dat
ik hem gekocht heb ondanks deze kleine storingkjes.in iedergeval bedankt wim voor de info.
gr, jac.
ja ook uit nh, de beste wensen en een gezond begin in 2011.
nl-tuning, is goed ik wacht het nog wel even af ;)
mischien plaatst er iemand nog een fototje
ik denk dat het dan niet kan wim, maar mijn tekoop staande astra waar een
x20xev in ligt en orginaal is daar lukt het wel,ik moet maar even wachten tot me op-com binnen komt, dan gaat ie aan de stekker.
30 december 2010 om 22:04 In reactie op: Achteruitrijlichten doen het niet van de Vectra B #17767987dat is niet gepist en toch nat.
dat zijn holywood prijsen zeg, ik zou lekker op de sloop kijken.
wie het weet mag het zeggen.
er zit dubbelzijdig op maar kitten kan ook,
zijn er ook vec-b rijders die van de montage foto,s hebben genomen.
want mijn booskijkers zitten met recht klem tussen koplamp en motorkap
en zo gaat de verf er snel van af. :(
je ben niet lastig hoor, en ook nooit te oud om het te leren.
zo is iedereen eens es begonnen.succes er mee.
itsthedch,
je fusee bout los halen, je draag-arm naar beneden drukken, de kompleete veerpoot
naar links duwen, dan zie je dat je fusee vast zit met 3 klink nagels, de koppen
slijp je er af, dan tikje de nagels er uit en verwijder je de fusee-kogel.
bij de nieuwe fusee- kogel zitten 3 bouten+3 moeren en daar zetje hem weer mee vast,
en dan zetje het allemaal weer terug.en wat betreft je knipperlichtje, of een nieuw orange lampje er in, of een ander
achter licht halen op de sloop, als het je achter licht is ;)wim, ik heb gekeken op het motorblok staat x18xe, dan heb ik toch een b1?
ik heb dus een snoertje genomen, en 1 kant in pin 6 gedaan en de andere kant
op de deur dranger gehouden, dan gaat het mm lampje uit en haal ik de draad
van de dranger af dan brand hij weer,hoi wim,
een x1.8 xe 115pk als het goed is, en hij is van de 5-1999.
dat is goed edwin, ik zal proberen nog wat geduld te kweken :D hahahaha
okee, als het goed is wordt je raam aan de onderkant vast gehouden door
2 plastic klemmen waar 2 m6 boutjes in zitten, zitten die boutjes nog goed vast?er is toch iets stuk of afgebroken volgens mij want je raam wordt toch scheef
naar boven geduwd. werp nog eens een goed rustig blik.hoi edwin,
super man, maar mijn vec stijgt en daalt in toerental op het ogenblik, dus dacht ik
ik zal eens de knipper-code proberen.
ik heb de lfr + gasklephuis schoon gemaakt + gaatje op geboord maar het is
nog niet jopper, ook heb ik de egr schoon gemaakt en wat slangen vernieuwd.
ik ga nu maar alle stekkers eens controleren en in spuiten
met contact-spree, en dan maar es kijken wat er gebeurt.gr, dappie/////vec-b.
corsa(dist)
ik zou toch ff het deur paneel er af halen + het plastic, dan kun je in de deur kijken
wat nou het euvel is, en zien wat er misschien stuk of afgebroken is.succes
gr, dappie/////vec-b
vectra99,
wat jij gedaan heb (lampjes vernieuwen)heb ik ook gedaan, en vervolgens de boel
dicht gebouwd, en als ik de aan jager op 9 zette dan ging hij uit en weer aan :(
toen heb ik de boel weer open geschroeft en wat bleek de geele stekker
met zwarte klip zat er toch niet goed in, daar na deed alles het weer goed.
ook het dash board verlichting deed het maar voor de helft, nu ook weer goed.
ook als ik de contact-sleutel uit zette kreeg ik in de ecc 2 — te zien, ook
dit werkt weer prima. maar zoals wim-v6 al zij controleer de stekker.gr, dappie/////vec-b.
1 u2u tje aan jblfreak.
hallo, ik was een beetje aan het rond kijken en kwam hier terecht,
kheb in het verleden ook een e-kadett gehad wat een lekkere auto was.
nu heb ik gister avond van blz1 tot 68 door zitten lezen, man wat een verhaal zeg
geweldig, petje -af hoor wat jij allemaal doet.
en het inbouwen van die v6 het kan allemaal net en nu de achter schermen van
de cabrio, nogmaals knap dat je het doet.ik heb je nog een vraagje gestuurd via u2u.
gr, dappie////vec-b
ben vanmiddag bij de dealer geweest en wat carter slangetjes gekocht
voor het gas klephuis, voor de b vectra.en wou een andere knop voor de versnellings pook, een mooie leere
kost gewoon 82,00 euro :( ik zei: ik wil er 1 geen hele doos.
dat die pook knoppen zo duur zijn zeg?is er iemand die nog een opcom tekoop heeft, ik wil er ook wel een.
gr, jac.
famempeters: scroll eens naar boven en leest mijn eerste post eens. :vertag
ik vraag niets over of hij wel of niet werkt onder de 6 graden.mijn vraag is: waarom gaat bij starten van de auto de ecc meteen aan,
als ik wil dat hij aan gaat dan druk ik hem wel aan, en eerder niet.en de aanjager staat bij mij altijd op stand 1, die zet ik nooit uit bij het
verlaten van de auto.ik begrijp je, maar als het winter is dan hoeft de airco toch niet aan,
hoe krijg je het nou het snelst warm, volgens mij maakt het niet uit
je zal toch moeten wachten dat de motor op bedrijfs temparatuur is.
en met de ecc uit bespaar je ook nog brandstof.
de ecc is lekker fris als het een graadje of +25 is buiten, dan heb je
gemak van de ecc dat ie het lekker koel voor je maakt.
maar je krijg niet de keuse, opel zegt aan dat ding!de kachel staat altijd op stand 1 of 2 aan en zo zet ik de motor ook uit
en start ik de auto weer dan staat de ecc ook weer aan, maar het zal zo
wel horen denk ik.
ik leef er wel mee. -
AuteurBerichten