Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja wel interesands om te weten wat je moet veranderen voor een board-comp.
maar waar moet ik nu zijn in op-com voor de km stand ?
sw-reijnders, ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je via je op-com
de stand van je km teller kon zien, dacht dat is wel mooi kun je zien of er
mee gerommeld is, maar helaas.hallo allemaal,
kan iemand mij vertellen waar ik in op-com moet zijn om te kunnen zien
wat mijn km stand is, ik wil dit wel eens controleren of het een beetje klopt.okee ik snap um
8 februari 2011 om 20:19 In reactie op: (slecht schakelen) Hoe versnellingsbakolie bij te vullen Vec #17813638dus als ik jou was, haal het bij de dealer, dan weet je zeker dat het
niet aan de olie ligt.wim je zegt het goed, wat heb ik lopen vloeken, afgelopen zaterdag met
harde windt lopen kl…n, maar het komt goed, we geven niet op.8 februari 2011 om 19:41 In reactie op: (slecht schakelen) Hoe versnellingsbakolie bij te vullen Vec #17813635tja, ik weet niet hoelang je de auto al heb, misschien heb de vorige eigenaar
de bakolie eens ververst voor niet de goedeja ik vind dit ook knudde, heb het met een voor raam gehad
moest ik naar carclass, dat is lekker mag ik dat zelf niet ff uit maken
waar ik heen ga, maar ze hebben onderling afspraken gemaakt, de boeven.8 februari 2011 om 19:02 In reactie op: (slecht schakelen) Hoe versnellingsbakolie bij te vullen Vec #17813631ja hoor, als je in de auto zit rechter kant, links boven de homokneed, zeg maar
10 voor 12.nu heb ik zelf ook eens de bak olie ververst, brega 80sae90 (brezan) er gaat
1.8liter in als ik het goed heb want ik kreeg de nivo-plug niet los, ik heb er dus gewoon
2 liter in gedaan, maar nu komt het smorgens niet in zijn 1 te krijgen wel krakend
in zijn 2, hier werdt ik niet blij van dus weer het deksel onder de bak van daan en
2liter gehaald bij de opel dealert, en hij schakelde weer super, maar dit is
mijn ervaring.shrek83,
ik heb een b1, en van horen zeggen een van de laatste voor dat de b2 kwam.
en ik heb nog eens met me pink in dat sleufje gevoelt maar helaas geen bedrading,
of ze hebben het ergens op geknoopt maar dat lijkt me niet.maar ik wacht jou ff af.
gr, jac.
speaker, ik heb toch echt 12volt gemeten :hmmz
sw_reijnders, nou ik dacht ik pak hem op de deur pin, maar dat werdt hem niet,
ik denk dat ik hem toch van de bestaande binnen verlichting moet pakken.shrek83, als ik die handgreep er uit schroef dan voel ik alleen het slangetje
van de sproeier (achterraam) maar geen bedrading.
mijn vec, 18/16v/x18xe/5-1999/pearle.
heb jij er dan 3 draden leggen, want die heb je nodig om het lampje aan te sluiten
1=massa / 1contenu+ / 1+ geschakelt over de binnen verlichting.toppie wim, al er verbetering is hoor het van me ;)
zitten er daar niet 2 of heb ik het nou verkeerd ? :hmmz
ik zal zaterdag zo,n sensor halen.
ook de stappen motor zal ik er weer af halen en na zienwim waar zit de tempsensor,
de rest zal ik ook na kijken.wim, dat heb ik gedaan +het gaatje op geboort+ 2 nieuwe slangen op het
klepdeksel en een nieuwe op het gas-klephuis(die gebogen slang)en als ik smiddags weg rij van me werk dan schokt ie af en toe, maar als
hij eenmaal warm is schokt ie niet meer. erg vreemdheb vanmiddag ook nog met remmenreiniger gespoten maar ik kreeg
geen verhoogd toerental.ik heb ze een maandje terug vernieuwd voor 1,2 en ze doen het goed
of moet er 0,8 in ? niet op gelet eigenlijk, 1,2 had ik nog nieuw leggen,
1,2 kan dus ook.het zal opel niet gebeuren dat het boutje er uit trilt vandaar
de locktite, je moet er niet aan denken als dat wel gebeurt.maar goed je kunt nu de nieuwe kettinggeleider monteren.
succes verder.en heb je al succes geboekt, of de hele instalatie er uit gooien als je geen grote
afstanden meer rijd.bart, kon je nu zien of er locktite op het schroefdraad zat ?
dat zou ik doen, hij moet er toch uit, maar kun je er bij om hem uit te boren ?
wat is het eigenlijk m6 of m8 ? in iedergeval een linksom gedraaide boor gebruiken
als je gaat boren.edwin ik heb je u2u gelezen.
wel naadje dat hij niet goed is op gas, ik denk dat je toch ff naar de gas boer moet
om het na te laten kijken.
het merk van je gas instalatie staat misschien op je convurtor dat is die ronde trommel onder je motorkap.
voor de rest heb ik geen idee ?, ik heb nooit een auto opgas gehad.
misschien weet wim er wat van.mijn ervaring is dat alu eerder uitzet dan ijzer + als dat boutje met locktite
vast gezet is je dan niets heb aan wd-40, maar dat is mijn ervaring.dat is niet zo mooi, je heb kans dat het boutje van uit de fabriek
vast is gezet met lock-tite, deze had je beter eerst kunnen verwarme
want dan wordt het zacht, maar ja dat is achter af.
ik weet niet of je er bij kunt met booren,anders een klein centertje er in tikken
en met een links om draaiend boortje uit booren en steeds groter boren,
misschien dat het dan door de warmte er uit komt.succes met dit klusje.
dat is leuk, maar wat kost nou zoiets ?
kan dit ook in mijn vec-b ?
-
AuteurBerichten